Toyotan teknikka ja muotoilu on kaikkein uusinta ja moderneinta. Se ei ole miltään osin vanhentunut. Kaikki Toyotan tekniikka on uttaa juuri markkinoille tullutta. On uudet enegiatehokkuudeltaan automaailman kaikkein parhaimmat moottorit. Ne ovat myös kaikkein kestävimmät Atkinson-moottorit kuten juuri ilmestynyt 5,6 miljoonan auton tutkimus todistaa. Uusi juuri kehitetty voimansiirto ja uudet hybridijäejestelmät.
Kaikki tuo johtaa automaailman kaikkein pienimpään kulutukseen pinimpiin päästöihin. Tutki autojen hinnastoista löydätkö pienempiä päästö- ja kulutuslukemia kuin Toyotan hybrideillä.
Tämä tarkoittaa sitä, että litraisetkaan autot, pikkuturbot eivät voita noissa lukemissa Toyotaa. Tämänkin tutkimukset todistavat.
https://images.alphacoders.com/964/964870.jpg
https://t1-cms-2.images.toyota-europe.com/toyotaone/fifi/toyota-news-2017-prius-plugin-roadtrip-header-03_tcm-3018-988584.jpg
Toyotan hybridien tekniikka ja muotoilu on kaikkein uusinta ja moderneinta
19
58
Vastaukset
- hänJaksaaAhertaa
Muotoilu ei ole Toyotalla ollut koskaan hallussa, ensin kaikki oli pappamalleja ja nyt Pikatchuja jne...
Toyotan hybrid tekniikka on jo nyt jälkeen jäänyttä ja hehän panostivat täysillä halpismalleihin ja tekniikoihin, mutta niiden kehitystyö tulikin liian kalliiksi ja nyt on kassa kuiva. Tästä johtuen ovat joutuneet pakkosäästämisen kierteeseen joka romahdutti laadun todella surkeaksi. Kunhan markkinat yleisesti tajuavat nämä totuudet, niin heikosti käy Toyotan.
Jos esim. Auris hybrid kuluttaa yli 6 litraa sekalaisessa maantieajossa, siinä on melkoinen epäkohta kun puhutaan vähäpäästöisestä autosta. Tuollaisiin kulutuksiin päästään ihan millä polttomoottorilla jos niistä kuohitaan kaikki tehot kuten Toyota on tehnyt, mutta fiksu laittaa kylkeen turbon ja kulutus ja teho kasvaa Toyotalle tavoittamattomiin arvoihin.- Lukija
Hän jaksaa ahertaa ,,nyt tuli asiaa ei tojota ole mikään maailman pelastaja ainakaan vielä ,, Bensaa palaa maantiellä enempi kun parhailla turbomoottoreilla testeissä on todistettu. mutta kun nämä ahertajat ei niitä usko..väitetään että maksettuja testejä ei huonompaa puolustusta enää voi keksiä...
- KatoVähän
Siis uudessa Toyotassa on tällaiset arvot. Ei näihin yksikään pikkuturbo pysty:
Vuosimalli 2019 Muita saman vuosimallin ajoneuvoja
Moottori Bensiinimoottori 1 987 cm³, 4 sylinteriä, portaaton automaattivaihteisto, etuveto.
Teho polttomoottori: 112 kW (153 hv), 6000 r/min
sähkömoottori: 80 kW
yhteisteho: 132 kW
Vääntö polttomoottori: 190 Nm (4400 r/min)
sähkömoottori: 109 Nm
Kiihtyvyys 0—100 km/h 7,9s
Huippunopeus 180 km/h EU-kulutus (l/100km) 4,6 (yhd.) CO2-päästöt 106 g/km - mitäs.siihen
KatoVähän kirjoitti:
Siis uudessa Toyotassa on tällaiset arvot. Ei näihin yksikään pikkuturbo pysty:
Vuosimalli 2019 Muita saman vuosimallin ajoneuvoja
Moottori Bensiinimoottori 1 987 cm³, 4 sylinteriä, portaaton automaattivaihteisto, etuveto.
Teho polttomoottori: 112 kW (153 hv), 6000 r/min
sähkömoottori: 80 kW
yhteisteho: 132 kW
Vääntö polttomoottori: 190 Nm (4400 r/min)
sähkömoottori: 109 Nm
Kiihtyvyys 0—100 km/h 7,9s
Huippunopeus 180 km/h EU-kulutus (l/100km) 4,6 (yhd.) CO2-päästöt 106 g/kmEikä 1.8 Hybrid pystynyt yhdenkään pikkuturbon arvoihin.
- h.anuri
KatoVähän kirjoitti:
Siis uudessa Toyotassa on tällaiset arvot. Ei näihin yksikään pikkuturbo pysty:
Vuosimalli 2019 Muita saman vuosimallin ajoneuvoja
Moottori Bensiinimoottori 1 987 cm³, 4 sylinteriä, portaaton automaattivaihteisto, etuveto.
Teho polttomoottori: 112 kW (153 hv), 6000 r/min
sähkömoottori: 80 kW
yhteisteho: 132 kW
Vääntö polttomoottori: 190 Nm (4400 r/min)
sähkömoottori: 109 Nm
Kiihtyvyys 0—100 km/h 7,9s
Huippunopeus 180 km/h EU-kulutus (l/100km) 4,6 (yhd.) CO2-päästöt 106 g/kmSaako tota ajaa mopokortilla? Eihän toi ole kuin keskiluokan kulkine, mitä ihmeellistä? Pikkuauto normaalilla keskiluokan auton kulutuksilla ja alennetulla suorityskyvyllä, mitä jäkee kehua? Ajettavuudessa sieltä huonoimmasta päästä. Kuka noita ihan oikeasti haluaa? Kai se halpa hinta ja mielikuva halvasta ylläpidosta laittaa ostamaan, kun saa niin halvalla. Minä käytän kinkkuun paistomittaria, mutta en auton valintaan mitään päästömittaria, typerää valita huono vain pelkästään päästöä tuijottaen.
- h.anuri
Ei suinkaan, saan hyvät naurut uskovaisilta kun väitetään vaan hyväksi ilman yhtään faktaa, typeryys se naurattaa aina!
- ÄläValehtele
Sama kirjoittaja kirjoitti nuo kaksi edeltävää viestiä. Miksi nuo maailman lehdet sisältävät tuon aloittajan tekstin, mutta tuossa yllä kirjoitetaan aivan toista? Miksi?
- h.anuri
No siksi, että siinä puhutaan vain päästöistä. Onko sinusta Lada parempi kuin Mersu jos Lada kuluttaa vähemmän? Siis oikeasti, mitään muita ominaisuuksia ei autossa olekaan kuin päästöt? Ajettavuus, tehot , mukavuus, tilat, turvallisuus? Valitse vastaava Tojota ja ole edelleen sitä mieltä, että sun Tojota on paras- kun Tojolta ei vaan löydy vastaavaa, ei löydy vaikkei kuluttaisi mitään. Joten kumpi meistä valehtelee? Se joka arvostelee Tojoa vai se joka kertoo faktaan perustuvan totuuden?
- EiLöydyEi
Etsipä löydätkö joltain muulta autolta päästöarvot 10 g/km tai 110 g/km tai 116 g/km. Nuo löytyvät Toyotan hinnastosta. Muiden autojen hinnastost ei löydy noin pieniä päästöarvoja.
Tuossa yllä suuressa 2.0 mottorissa on päästöarvo 106 g/km.
Pieni päästöarvo tarkoittaa myös pienintä kulutusta. Etsi mulle pienempi autosta, jossa on polttomottori. Ei muuten löydy.- Löytyykyllä
Eikös Volvon T8 ole 61g/km? Ja jos vain etsiä viitsii niin löytyy muitakin. Ei välttämättä juuri 2litran myllyllä mutta suuremmilla tehoilla kuitenkin.
Eikös 2.0 muuten ihan normaali kone? Suuret sitten asia ihan erikseen.
- Miksipyörii
Vieläkö Aurauksen hybridin bensiinimoottori pyörii aina mukana, vaikka ajaisi sähköllä ? Priuksessahan näin ei ole. Onkohan ravissa ja cämryssä kumpi tekniikka.
- Siksi_pyörii
Agrigaattihan se semmonen on joka bensalla jauhaa sähköä..ei ole taloudellista kalliilla bensalla sähköä tehdä..ja sitäkin tulee vaan vähän..
- SiinäpäSe
Nuo viimeiset neljä kilometriä kotiin tulessa Auris kulkee pelkällä sähköllä. Se juuri pudottaa tuon polttoaineen kulutuksen olemattomiin.
- on.se.fiksu
SiinäpäSe kirjoitti:
Nuo viimeiset neljä kilometriä kotiin tulessa Auris kulkee pelkällä sähköllä. Se juuri pudottaa tuon polttoaineen kulutuksen olemattomiin.
Mistä se Auris tietää tulevansa kotiin?
- Kyllänetietää
Kaikki Toyotat tietävät. Varsinkin silloin kun nopeusrajoitus on 40 km/h.
Jokaisessa Auris hybridissä on sama tekniikka kuin 3 polven Priuksessa. Sähköllä voidaan ajaa aina 70km/h asti ilman moottoria.
- kallista.sähköä
"Nuo viimeiset neljä kilometriä kotiin tulessa Auris kulkee pelkällä sähköllä. "
Ja se sähkö on tehty helvetin raskaasti verotetulla bensiinillä. Paljon halvempaa sähköä saa verkosta. Mietipä tätä.- EipäMuuta
Tyhmä. Muuta ei voi sano.
- UljasVonYlevä
Lisää uuden totuuden vakuudeksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174326
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842479Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251230Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
- 107892
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820