Pystymyynti via hankinta?

Juueivaarinhousut

Olen myymassa puutavaraa mutta ostomies sanoo etta ei osta pystymyyntina tallevuodelle, mutta hankinta na kylla.....onko lopputuloksen kannalta sama myyjalle,,,likimaarin aikakin.?
Tuleeko myyjalle enemman asioita hoidettavaksi,,,kaatomaksut,,kuljetukset,,ym. Ala on liki 30ha,,ja kyseessa harvennushakkuu..kiitosta infosta

7

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trollataantrollataan

Jaahas, ja silleen.

• Eitrollaus

Mita haahuilet..olen todellakin myyntiaikeissa. Myyja..

• 494475756535

Melko sama on. Paikallinen Mhy (jos olet jäsen) hoitaa sen hankintakaupan jos niin haluat tai vaihtoehtoisesti joku metsäpalveluyrittäjä. Tuskin häviät suoraan sellufirmakauppaan verrattuna 5 % enempää jos sitäkään. Yhteys paikalliseen mhy henkilöön ja homma hoituu loppuun asti parilla allekirjoituksella. Olkoon tämä vaikka mainos. Hoidin itse ensimmäiset puukauppani Mhy:n avustuksella ja tosi tyytyväinen olin palveluun.

• Juueivaarinhousut

Kiitos vastauksestasi,,,open kallistumassa metsa grouping puolelle..upm toinen vaihtoehto,,odottelen tarjouksia

• umppiSuoleen

Olen minäkin päätynyt mainitsemasi liiton leiriin. Niillä on parhaat välit isoista toimijoista Mhy:n suuntaan ja paras bonussysteemi. Isoista umpilla outo ostopolitiikka .. välillä on helvetinmoinen halu ostaa puuta ja enimmäkseen ei. Kummaa pomppimista. Toiset kaksi paljon tasaisempia.

• Jompsin.kumpsin

Alussa kerroit ettei pystymyynti onnistu ja nyt että kallistut yhtiöiden puoleen. Onko ristiriitaa aloituksen kanssa?

• Eitrollaus

Koska yhtioiden pystymyynti sanottiin olevan taysi tallevuodelle..mutta hankintana sopisi..siksi noin ajattelin..lopeta sina haahuilu..jollet bonjaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan paljon taas itken tulevina öinä

meitä ja sitä, miten kaikki meni. Miten rikki se repi sydäntä ja jäljelle jäi pysyvä suru. En vain pääse siitä, ei hetke
      Ikävä
      72
      8262
    2. Kitaristi Esa Pulliainen laihtunut

Tietääkö kukaan minkä takia Esa Pulliainen on laihtunut lyhyessä ajassa ainakin 60 kiloa. Esa Pulliainen laihtunut 😳
      Laihdutus
      109
      4146
    3. Sinuun ei tehoa mikään

Annan periksi. En vain jaksa tuulimyllyä vastaan taistella. Miehelle
      Ikävä
      35
      3573
    4. Pienimäki ei anna haastatteluja

medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.
      Ähtäri
      15
      3295
    5. Onko Kuhmolaiset tyytyväisiä?

Kun pääsivät eroon huijari Polvisesta?
      Kuhmo
      17
      2623
    6. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      77
      1660
    7. En tiedä mitä ajatella

Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.
      Tunteet
      33
      1417
    8. Hyviä vinkkejä täällä

Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e
      Ikävä
      15
      1325
    9. Voisiko olla niin että olette kumpikin palstalla

Kaipaamansa toisianne, kenties rakastuneitakin toisiinne, mutta jostain syystä ette uskalla irl antaa palaa tämän asian
      Ikävä
      93
      1298
    10. Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?

Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s
      Sinkut
      219
      1217
    Aihe