Pystymyynti via hankinta?

Juueivaarinhousut

Olen myymassa puutavaraa mutta ostomies sanoo etta ei osta pystymyyntina tallevuodelle, mutta hankinta na kylla.....onko lopputuloksen kannalta sama myyjalle,,,likimaarin aikakin.?
Tuleeko myyjalle enemman asioita hoidettavaksi,,,kaatomaksut,,kuljetukset,,ym. Ala on liki 30ha,,ja kyseessa harvennushakkuu..kiitosta infosta

7

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trollataantrollataan

Jaahas, ja silleen.

• Eitrollaus

Mita haahuilet..olen todellakin myyntiaikeissa. Myyja..

• 494475756535

Melko sama on. Paikallinen Mhy (jos olet jäsen) hoitaa sen hankintakaupan jos niin haluat tai vaihtoehtoisesti joku metsäpalveluyrittäjä. Tuskin häviät suoraan sellufirmakauppaan verrattuna 5 % enempää jos sitäkään. Yhteys paikalliseen mhy henkilöön ja homma hoituu loppuun asti parilla allekirjoituksella. Olkoon tämä vaikka mainos. Hoidin itse ensimmäiset puukauppani Mhy:n avustuksella ja tosi tyytyväinen olin palveluun.

• Juueivaarinhousut

Kiitos vastauksestasi,,,open kallistumassa metsa grouping puolelle..upm toinen vaihtoehto,,odottelen tarjouksia

• umppiSuoleen

Olen minäkin päätynyt mainitsemasi liiton leiriin. Niillä on parhaat välit isoista toimijoista Mhy:n suuntaan ja paras bonussysteemi. Isoista umpilla outo ostopolitiikka .. välillä on helvetinmoinen halu ostaa puuta ja enimmäkseen ei. Kummaa pomppimista. Toiset kaksi paljon tasaisempia.

• Jompsin.kumpsin

Alussa kerroit ettei pystymyynti onnistu ja nyt että kallistut yhtiöiden puoleen. Onko ristiriitaa aloituksen kanssa?

• Eitrollaus

Koska yhtioiden pystymyynti sanottiin olevan taysi tallevuodelle..mutta hankintana sopisi..siksi noin ajattelin..lopeta sina haahuilu..jollet bonjaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      226
      4641
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3439
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1995
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      8
      1812
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1247
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1209
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      944
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      777
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61