Olen myymassa puutavaraa mutta ostomies sanoo etta ei osta pystymyyntina tallevuodelle, mutta hankinta na kylla.....onko lopputuloksen kannalta sama myyjalle,,,likimaarin aikakin.?
Tuleeko myyjalle enemman asioita hoidettavaksi,,,kaatomaksut,,kuljetukset,,ym. Ala on liki 30ha,,ja kyseessa harvennushakkuu..kiitosta infosta
Pystymyynti via hankinta?
7
366
Vastaukset 7
- trollataantrollataan
Jaahas, ja silleen.
- Eitrollaus
Mita haahuilet..olen todellakin myyntiaikeissa. Myyja..
- 494475756535
Melko sama on. Paikallinen Mhy (jos olet jäsen) hoitaa sen hankintakaupan jos niin haluat tai vaihtoehtoisesti joku metsäpalveluyrittäjä. Tuskin häviät suoraan sellufirmakauppaan verrattuna 5 % enempää jos sitäkään. Yhteys paikalliseen mhy henkilöön ja homma hoituu loppuun asti parilla allekirjoituksella. Olkoon tämä vaikka mainos. Hoidin itse ensimmäiset puukauppani Mhy:n avustuksella ja tosi tyytyväinen olin palveluun.
- Juueivaarinhousut
Kiitos vastauksestasi,,,open kallistumassa metsa grouping puolelle..upm toinen vaihtoehto,,odottelen tarjouksia
- umppiSuoleen
Olen minäkin päätynyt mainitsemasi liiton leiriin. Niillä on parhaat välit isoista toimijoista Mhy:n suuntaan ja paras bonussysteemi. Isoista umpilla outo ostopolitiikka .. välillä on helvetinmoinen halu ostaa puuta ja enimmäkseen ei. Kummaa pomppimista. Toiset kaksi paljon tasaisempia.
- Jompsin.kumpsin
Alussa kerroit ettei pystymyynti onnistu ja nyt että kallistut yhtiöiden puoleen. Onko ristiriitaa aloituksen kanssa?
- Eitrollaus
Koska yhtioiden pystymyynti sanottiin olevan taysi tallevuodelle..mutta hankintana sopisi..siksi noin ajattelin..lopeta sina haahuilu..jollet bonjaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132516
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.2741142Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671128- 80917
- 87853
- 63818
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?24755Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69711- 65701
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?142681Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?137680- 47670
- 53614
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32608Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46604Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.44594Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25593- 40564
- 55548
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20528