Olen myymassa puutavaraa mutta ostomies sanoo etta ei osta pystymyyntina tallevuodelle, mutta hankinta na kylla.....onko lopputuloksen kannalta sama myyjalle,,,likimaarin aikakin.?
Tuleeko myyjalle enemman asioita hoidettavaksi,,,kaatomaksut,,kuljetukset,,ym. Ala on liki 30ha,,ja kyseessa harvennushakkuu..kiitosta infosta
Pystymyynti via hankinta?
7
310
Vastaukset
- trollataantrollataan
Jaahas, ja silleen.
- Eitrollaus
Mita haahuilet..olen todellakin myyntiaikeissa. Myyja..
- 494475756535
Melko sama on. Paikallinen Mhy (jos olet jäsen) hoitaa sen hankintakaupan jos niin haluat tai vaihtoehtoisesti joku metsäpalveluyrittäjä. Tuskin häviät suoraan sellufirmakauppaan verrattuna 5 % enempää jos sitäkään. Yhteys paikalliseen mhy henkilöön ja homma hoituu loppuun asti parilla allekirjoituksella. Olkoon tämä vaikka mainos. Hoidin itse ensimmäiset puukauppani Mhy:n avustuksella ja tosi tyytyväinen olin palveluun.
- Juueivaarinhousut
Kiitos vastauksestasi,,,open kallistumassa metsa grouping puolelle..upm toinen vaihtoehto,,odottelen tarjouksia
- umppiSuoleen
Olen minäkin päätynyt mainitsemasi liiton leiriin. Niillä on parhaat välit isoista toimijoista Mhy:n suuntaan ja paras bonussysteemi. Isoista umpilla outo ostopolitiikka .. välillä on helvetinmoinen halu ostaa puuta ja enimmäkseen ei. Kummaa pomppimista. Toiset kaksi paljon tasaisempia.
- Jompsin.kumpsin
Alussa kerroit ettei pystymyynti onnistu ja nyt että kallistut yhtiöiden puoleen. Onko ristiriitaa aloituksen kanssa?
- Eitrollaus
Koska yhtioiden pystymyynti sanottiin olevan taysi tallevuodelle..mutta hankintana sopisi..siksi noin ajattelin..lopeta sina haahuilu..jollet bonjaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3004537Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1114062Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942435Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar922008Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351717- 201264
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv11259Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71229Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii491204entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä142950