Olen myymassa puutavaraa mutta ostomies sanoo etta ei osta pystymyyntina tallevuodelle, mutta hankinta na kylla.....onko lopputuloksen kannalta sama myyjalle,,,likimaarin aikakin.?
Tuleeko myyjalle enemman asioita hoidettavaksi,,,kaatomaksut,,kuljetukset,,ym. Ala on liki 30ha,,ja kyseessa harvennushakkuu..kiitosta infosta
Pystymyynti via hankinta?
7
136
Vastaukset
- trollataantrollataan
Jaahas, ja silleen.
- Eitrollaus
Mita haahuilet..olen todellakin myyntiaikeissa. Myyja..
- 494475756535
Melko sama on. Paikallinen Mhy (jos olet jäsen) hoitaa sen hankintakaupan jos niin haluat tai vaihtoehtoisesti joku metsäpalveluyrittäjä. Tuskin häviät suoraan sellufirmakauppaan verrattuna 5 % enempää jos sitäkään. Yhteys paikalliseen mhy henkilöön ja homma hoituu loppuun asti parilla allekirjoituksella. Olkoon tämä vaikka mainos. Hoidin itse ensimmäiset puukauppani Mhy:n avustuksella ja tosi tyytyväinen olin palveluun.
- Juueivaarinhousut
Kiitos vastauksestasi,,,open kallistumassa metsa grouping puolelle..upm toinen vaihtoehto,,odottelen tarjouksia
- umppiSuoleen
Olen minäkin päätynyt mainitsemasi liiton leiriin. Niillä on parhaat välit isoista toimijoista Mhy:n suuntaan ja paras bonussysteemi. Isoista umpilla outo ostopolitiikka .. välillä on helvetinmoinen halu ostaa puuta ja enimmäkseen ei. Kummaa pomppimista. Toiset kaksi paljon tasaisempia.
- Jompsin.kumpsin
Alussa kerroit ettei pystymyynti onnistu ja nyt että kallistut yhtiöiden puoleen. Onko ristiriitaa aloituksen kanssa?
- Eitrollaus
Koska yhtioiden pystymyynti sanottiin olevan taysi tallevuodelle..mutta hankintana sopisi..siksi noin ajattelin..lopeta sina haahuilu..jollet bonjaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73849