Skeida oku kumisee kuin viidakkorumpu

Kun skeida okulla ajaa vaikkapa jäisellä muhkuraisella tiellä, kuuluu renkaista kauhea pauke ja klonksotus sisään matkustamoon. Miksi äänieristys vaikuttaa puuttuvan kokonaan? Johtuuko jäykästä taka-akselista tuo mieletön pompotus ja kolina töyssyissä?

28

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOL.lottelija

      Onhan toi skeidan meluisuus ollut tiedossa....ei mitään uutta siis. Youtubesta voi katsella kiukkuisten skodistien meluneristys opetusvideoita. Skodalla on kaiken kaikkiaan varsin työllistävä vaikutus 😂

      • Meluaa

        Minkäslaista kuminaa se Auris pitää kun Skodakin tuntuu noin meluinen olevan , Testissä mittasivat Aurikselle 5 db vielä suuremman peltirumpumaisen kuminan??hah hah....


      • hullunkuminaa
        Meluaa kirjoitti:

        Minkäslaista kuminaa se Auris pitää kun Skodakin tuntuu noin meluinen olevan , Testissä mittasivat Aurikselle 5 db vielä suuremman peltirumpumaisen kuminan??hah hah....

        Eikös kyse ollut skodan peltirumpukuminasta? Toyota on ihan oma korkeampaa laatuluokkaa.
        No, yksinkertaisimmat eksyvät asiasta.
        Mutta eikös se peltirummun pärinä häiritse sinuakin, kun se häiritsee kaikkia muitakin.
        Kyllä niitä myydään sellaisia äänieriste mattoja joita liimataan katolle ja konepellille.
        Tuulilasiin ei kannata liimata koska näkyvyys heikkenee.


      • aasialainenKusetus
        hullunkuminaa kirjoitti:

        Eikös kyse ollut skodan peltirumpukuminasta? Toyota on ihan oma korkeampaa laatuluokkaa.
        No, yksinkertaisimmat eksyvät asiasta.
        Mutta eikös se peltirummun pärinä häiritse sinuakin, kun se häiritsee kaikkia muitakin.
        Kyllä niitä myydään sellaisia äänieriste mattoja joita liimataan katolle ja konepellille.
        Tuulilasiin ei kannata liimata koska näkyvyys heikkenee.

        PenttiHolisti lanseeraa uutta termiä taas kerran jota sitten toistaa ja toistaa vuosia ja vuosia. Valitettavasti autot testataan monissa olosuhteissa eri maissa eri ammattilasten toimesta ja tuollaista ominaisuutta ei olla raportoitu missään. Auriksen melu ollaan kyllä mitattu ja todettu kaikissa testeissä.


    • Sen verran halpuutettu että sisustat kolisee ja natisee eikä äänieristyksiä ollenkaan.

      • Hernekkäinen

        Valehtelet!


    • oikeestihei

      Ja joku vielä lukee näitä ja osa uskookin..........

      • skädäm_kabow

        Ei näihin länkytyksiin kukaan usko. Taikka en tiedä, vaikka trolli itse uskoisi omiin sepustuksiinsa...


      • Älä.länkytä

        kauppalehti.
        Kovaääninen kansanauto idästä: Skoda Octavia
        KOEAJO VAG-konsernin myyntimenestysmallin, Skoda Octavian uusin versio on kasvanut aiempaa isommaksi. Tsekkiläisen kansanauton päivitys olisi muuten hyvin onnistunut, mutta oudon kova ajomelu ärsyttää.

        Peruseurooppalainen kansanauto Skoda Octavia on päässyt jo neljänteen sukupolveensa.

        Nyt uutuutta kokeilleet Auto Bildin ja Ilta-Sanomien koeajajat ovat yhdestä asiasta yksimielisiä. Volkswagen Golfin alustalle rakennetusta ja VAG-konsernin "hukkapaloista" kootusta perheautosta.
        ajomelu on edelleenkin aikaajoin jopa ärsyttävää.


      • Larvanto
        Älä.länkytä kirjoitti:

        kauppalehti.
        Kovaääninen kansanauto idästä: Skoda Octavia
        KOEAJO VAG-konsernin myyntimenestysmallin, Skoda Octavian uusin versio on kasvanut aiempaa isommaksi. Tsekkiläisen kansanauton päivitys olisi muuten hyvin onnistunut, mutta oudon kova ajomelu ärsyttää.

        Peruseurooppalainen kansanauto Skoda Octavia on päässyt jo neljänteen sukupolveensa.

        Nyt uutuutta kokeilleet Auto Bildin ja Ilta-Sanomien koeajajat ovat yhdestä asiasta yksimielisiä. Volkswagen Golfin alustalle rakennetusta ja VAG-konsernin "hukkapaloista" kootusta perheautosta.
        ajomelu on edelleenkin aikaajoin jopa ärsyttävää.

        Hahahahaa, että Octavian neljäs sukupolvi kyseessä jo. Länkyttelet kolmannen sukupolven esisarjan koeajoraportista kuuden vuoden takaa. Oliko tämä se Taloussanomien juttu?

        Niin se aika kuluu, jullinjunttikin taita olla jo täysi-ikäinen. Jutut on vaan aina samat.

        Keskity arvioimaan kriittisesti uusi Scala ensin, niin palataan IV Octaviaan vaikka vuoden päästä. Jookosta?


      • hessumopo
        Älä.länkytä kirjoitti:

        kauppalehti.
        Kovaääninen kansanauto idästä: Skoda Octavia
        KOEAJO VAG-konsernin myyntimenestysmallin, Skoda Octavian uusin versio on kasvanut aiempaa isommaksi. Tsekkiläisen kansanauton päivitys olisi muuten hyvin onnistunut, mutta oudon kova ajomelu ärsyttää.

        Peruseurooppalainen kansanauto Skoda Octavia on päässyt jo neljänteen sukupolveensa.

        Nyt uutuutta kokeilleet Auto Bildin ja Ilta-Sanomien koeajajat ovat yhdestä asiasta yksimielisiä. Volkswagen Golfin alustalle rakennetusta ja VAG-konsernin "hukkapaloista" kootusta perheautosta.
        ajomelu on edelleenkin aikaajoin jopa ärsyttävää.

        On se vaan hienoa jullis, , kun osaat kopioida tekstiisi osan jostain nettikirjoituksesta ja sitten ympätä sinne sekaan omaa lättäotsaista tekstiäsi. Näin kuvittelet, että joku voisi ottaa todesta nuo kirjoitukset.


      • Hiton.rumiakin

        Kyl mahtaa olla kauhiaa ku homeises kylmäs meluavassa itäpulkas istuu.


      • Revippäs.siitä.skodatrol
        Larvanto kirjoitti:

        Hahahahaa, että Octavian neljäs sukupolvi kyseessä jo. Länkyttelet kolmannen sukupolven esisarjan koeajoraportista kuuden vuoden takaa. Oliko tämä se Taloussanomien juttu?

        Niin se aika kuluu, jullinjunttikin taita olla jo täysi-ikäinen. Jutut on vaan aina samat.

        Keskity arvioimaan kriittisesti uusi Scala ensin, niin palataan IV Octaviaan vaikka vuoden päästä. Jookosta?

        Eipä melutaso ole yhtään tuosta laskenut irvokkaassa Taavissa. Voidaan ottaa pakasta vedetty Taavi uusinta mallia, samaa skeidaa se on alusta loppuun, ja yhtä meluisa ja ankea.


    • Oikaisuja

      Meluaahan se skoda niinkuin kaikki sen hintaluokan autot, vaan kun se maailman paras Tojo meluaa vielä enemmän..näin se vaan on!!

    • Sietämätön.rapina

      Skodan esittely autot on aina varustettu kitkarenkailla.monelle vaarille onkin ollut valtava pettymys kun on valinnut skodaansa vaikka hakkapeliitta 8 nastarenkaat..melu onkin sietämätöntä.

      Kuivalla asfaltilla melu seisauttaa veret.

      • LassilaJaTikanoja

        Heräsitkö sietämättömään rapinaan? Rottia roskiksessa? Biojätettä mätetty taas vastuuttomasti.

        Kannattaa poistua ennen klo seitsemää, ettet päädy sekajätteen mukaan.


    • KIESITURKKI.ILAHDUTTAA

      Hei.jokos sinä olet korjauttanut öljyä kuluttavan itälinttasi moottorin.

      Muista myös että et käytä saastuttavaa meluavaa itälinttaasi tyhjä käynnillä parkkipaikoilla.se ei auta lämpimyyteen yhtään.

      • ohjeistuslarvanto

        Pysy asiassa, eli Skodan meluttomuudessa.


      • Täysin.laadutonta

        Kaikki lämpö katoaa skeida kippanoista kun korit ovat jo valmiiksi kierot, ja itäpulkka falskaa sieltä sun täältä.


    • awinkawink

      Kyllä osa sokotan melusta tulee falskaavista ovien ja ikkunoiden tiivisteistä. Toinen osa koostuu natisevasta halvasta itämaisesta muovi sisustasta ja armottoman kovasta rengasmelusta. sokotan mukana toimitetaan aina peltoorit kuulovaurioiden ehkäisemiseksi ja suositellaan fysioterapia käyntejä sillä täristys on kuin 60 luvun metsäkoneessa, mutta vaimennusta ei ollenkaan.

    • Koeistuja

      Slaavilainen kaasu on karannut iskunvaimentimista.

      • Järkyttäviä itäruoskia, kaikkea skeidaa sitä tehdäänkin.


    • Anonyymi

      Olin viime talvena yhden skoda oku taksin kyydissä ja just tuommoisella kropuliaisella jäisellä kadulla me oikeasti luultiin, että se skoda hajoaa kappaleiksi. Kun kaikki mahdollinen kolisi, rämisi ja natisi todella kovalla volyymillä. Kuski sanoi, että kyllä se on ennenkin koossa pysynyt, ei tarvitse huolestua.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe