Oletko miettinyt irtisanoutua työstäsi? Mikä firma kyseessä ja miksi?
Irtisanoutuminen
9
90
Vastaukset
- Hjhjhj
Olen. Sol ja jatkuvat virheet palkassa
- TyötävaihtanutHiusalalta
Apupoikana karjatilalla. Lampurina toimin.
Hiiriä metsästän pääosin.
Palkka hyvä ei valittamista. - Alkup
Laittakaa vielä missä päin olette.
- Siivooja
Joskus mietin onko tässä siivoustyössä järkeä, saman verran ellei jopa enemmänkin saa työtön tekemättä mitään,
- olentyhmämuttasilti
Olen Jyväskylässä. Eräs huonomaineinen pienempi yritys. Irtisanominen mielessä koko ajan. En uskalla edes mainita yrityksen nimeä.... :(
- Kidutusta
Taidan tietää mikä firma kysymyksessä... Lähde vielä kun voit, usko pois parempi olla työtön kuin kitua
- ValinnatRatkaisee
Itse olen ollut töissä tuolla huonomaineisessa yrityksessä. Lähinnä rakennussiivousta tein. Elämäni paras päivä, kun irtisanouduin ja vaihdoin toiseen siivousalan yritykseen.
- Erinäinensiivoojaukko
Kyllä. L ja T ja syy että ei oikein esimiestyö toimi. Siivooja saa syyt niskoilleen, fiksuimmat tosin tietää mistä on kyse. Itse kun olen turhankin lojaali ja suu vain pitää pistää naps kiinni kun pasaatia tulee niskaan.
- Jfrh
Lisää näitä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268