Pakkoko teillä on tänne tunkea viisastelemaan.
Perustakaa oma valtakuntanne.
Ja entä sitten jos Olavi veli muutta oppiamme ajan mukaiseksi.
Kuten puhujaveli aikonaan sano että (SRK) henki puhuu puhujaveljille yli raamatunkin.
Miksi te epäuskoset SRK-vatakuntaa pilikkaatte ?
9
50
Vastaukset
- Demari-mies
Meillähän jo oma "valatakunta", Jeesuksen seuraajat, uudestisyntyneet Pyhät Pyhässä Hengessä.
Suomessa riittä yksi lahko. - Maallikonlapsi
Ei onnistu Olavillakaan opin muuttaminen. Kovasti on ollut yritystä muutamilla kellokkailla, mutta entisten pyhien askelille on palattava, jos aikoo uskomassa säilyä. Suureksi kasvaneille näyttää siionin asuminen käydä ahtaaksi.
- tietotuusjaelämä
Mielenkiintoista lahkoajattelua. Oppi-isänne on joku Olavi, varmaan hän on sitten teidän jumalanne? Aloittaja kyllä paljastaakin että kyseessä on SRK:n valtakunta, siis joku ihan fiktiivinen kuvitelma.
- Olavi.Voittonen
Voi vittu.
- kulissien_takana
SRKlaisuus on paavi Olavi Voittosen valtakunta.
- margariini_vittu
Kylläpä veli kirkasti kauniisti asian ytimen meille maan matosille.
- VanhusEemil
SRK-talostelun voi ymmärtää vain sisältäpäin. Epäuskosille se näkhyy kun hakomajana yrrtitarhassa.
Niinse on tämän palstan vappaakirkon kirjottelijallekin sokia piste tämä SRK-valtakunnan talostelu.Vai sokia piste? SRK on myös Jeesukselle, Jumalalle, ja Hengelle todella sokia piste. Olet oikeassa, hehän eivät ole sisällä lestadiolaisuudessa.
- KorvatKiltistiHöröön
Führer Voittonen antaa viisaita määräyksiä valtakunnankansliasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181891Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541186Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki78986Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17978TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46835
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään85806- 70782
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764