Pakkoko teillä on tänne tunkea viisastelemaan.
Perustakaa oma valtakuntanne.
Ja entä sitten jos Olavi veli muutta oppiamme ajan mukaiseksi.
Kuten puhujaveli aikonaan sano että (SRK) henki puhuu puhujaveljille yli raamatunkin.
Miksi te epäuskoset SRK-vatakuntaa pilikkaatte ?
9
50
Vastaukset
- Demari-mies
Meillähän jo oma "valatakunta", Jeesuksen seuraajat, uudestisyntyneet Pyhät Pyhässä Hengessä.
Suomessa riittä yksi lahko. - Maallikonlapsi
Ei onnistu Olavillakaan opin muuttaminen. Kovasti on ollut yritystä muutamilla kellokkailla, mutta entisten pyhien askelille on palattava, jos aikoo uskomassa säilyä. Suureksi kasvaneille näyttää siionin asuminen käydä ahtaaksi.
- tietotuusjaelämä
Mielenkiintoista lahkoajattelua. Oppi-isänne on joku Olavi, varmaan hän on sitten teidän jumalanne? Aloittaja kyllä paljastaakin että kyseessä on SRK:n valtakunta, siis joku ihan fiktiivinen kuvitelma.
- Olavi.Voittonen
Voi vittu.
- kulissien_takana
SRKlaisuus on paavi Olavi Voittosen valtakunta.
- margariini_vittu
Kylläpä veli kirkasti kauniisti asian ytimen meille maan matosille.
- VanhusEemil
SRK-talostelun voi ymmärtää vain sisältäpäin. Epäuskosille se näkhyy kun hakomajana yrrtitarhassa.
Niinse on tämän palstan vappaakirkon kirjottelijallekin sokia piste tämä SRK-valtakunnan talostelu.Vai sokia piste? SRK on myös Jeesukselle, Jumalalle, ja Hengelle todella sokia piste. Olet oikeassa, hehän eivät ole sisällä lestadiolaisuudessa.
- KorvatKiltistiHöröön
Führer Voittonen antaa viisaita määräyksiä valtakunnankansliasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747