On outoa, että täällä ei saa millään tavalla kommentoida Sofian leikkausta.
Sofia Jalustalle
12
89
Vastaukset
- KasKunEiTiedä
Kuitenkin on itse asiasta kokoajan julkisuudessa eikä mitenkään peittele "orgasmitakuuta" tai mitään muutakaan asiaan liittyvää.
Mutta ehkä ylläpito on ylivarovainen, tai sitten kommentointi on rajattu esim seiskan sivuille tarkoituksella.- Seiska
Voiko seiskan sivuilla tavallinen ihminen mitään kommentoida? Mitä ylivarovaisuutta tässä asiassa tarvitaan? Saahan muidenkin leikkauksia kommentoida.
- SofianLeikkaus
Seiska kirjoitti:
Voiko seiskan sivuilla tavallinen ihminen mitään kommentoida? Mitä ylivarovaisuutta tässä asiassa tarvitaan? Saahan muidenkin leikkauksia kommentoida.
Millähän muulla tavalla perustellaan tuon Sofian leikanneen lääkärin paremmuutta, kuin sillä että hän on tehnyt paljon leikkauksia
- uygiuoijiuygyui
Jospa ylläpito pitää liiaksi seiskan mainostamisena, tai sitten joku on ilmiantanut viestit. Ylläpito ei muutenkaan pidä erityisesti linkkien jakamisesta.
- JosPuhuuSofiasta
Jos puhuu sofiasta, niin millätavalla se on seiskan mainostamista?
- JinIlmanJanii
JosPuhuuSofiasta kirjoitti:
Jos puhuu sofiasta, niin millätavalla se on seiskan mainostamista?
Miksi se sinua kiinnostaa, etkö aio koskaan kasvaa aikuiseksi?
- sinunjälkeesi
heti kun sinä ensin näytät aikuismaisuutta.
- NeverSayAlways
sinunjälkeesi kirjoitti:
heti kun sinä ensin näytät aikuismaisuutta.
Olen kuitenkin vasta 3-kymppinen ja sinä 7-kymppinen.
- OletVarmastiÄärettömän
ylpeä itsestäsi kun 30vuotiaana soitat suutasi 70vuotiaalle. Muistat varmasti kaikille kehua kuinka soititsuutasi vanhukselle. kaikki ovat kateellisia ympärilläsi olevasta sädekehästä.
Näytät mallia nuoremmille siinä kuinka vanhempia ei tarvitse kunnioittaa. Olet varmasti sädekehäsi ansainnut.
Olen varmasti kasvattanut ainakin sinun mittapuusi mukaan omat lapseni huonosti sillähe kunnioittavat vanhempia ihmisiä. - JaaSääVaiTaasKerran
OletVarmastiÄärettömän kirjoitti:
ylpeä itsestäsi kun 30vuotiaana soitat suutasi 70vuotiaalle. Muistat varmasti kaikille kehua kuinka soititsuutasi vanhukselle. kaikki ovat kateellisia ympärilläsi olevasta sädekehästä.
Näytät mallia nuoremmille siinä kuinka vanhempia ei tarvitse kunnioittaa. Olet varmasti sädekehäsi ansainnut.
Olen varmasti kasvattanut ainakin sinun mittapuusi mukaan omat lapseni huonosti sillähe kunnioittavat vanhempia ihmisiä.Vaadit käytöstapoja muilta, mutta et noudata niitä itse-
- ToinAikanaanEsiin
lääkäreiden minua kohtaan tekemän rikoksen ja siitä alkoi vittuilu minua kohtaan.
- TavallinenReiska
ToinAikanaanEsiin kirjoitti:
lääkäreiden minua kohtaan tekemän rikoksen ja siitä alkoi vittuilu minua kohtaan.
Se "vittuilu" oli sitä, että sinulta pyydettiin todisteita joita et koskaan kuitenkaan esittänyt,
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000560919724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132295Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1801450Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191189- 71930
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41867Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.40711Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75632