Miksi poikaystävä ei kerro minusta vanhemmilleen?

Oon 19v ja poikaystävä 22v. Ollaan oltu vuosi yhdessä, mutta poikaystäväni ei vieläkään halua näyttää minua vanhemmilleen. Vanhempansa eivät tiedä varmaan että olen edes olemassa eikä mun nimeä. Vain kavereille ja siskolleen. Itse olen näyttänyt hänet perheelleni, isovanhemmille, serkuille ja kavereille. Hän kuitenkin kutsuu minua vaimoksi jne. mutta sanoi ettei tule ikinä näyttämään mua vanhemmillen. Mistä tää johtuu?
Ilmoita

6 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Ehkä hänellä on jotenkin ongelmalliset vanhemmat. Kysy häneltä.
Ilmoita
Voi hävetä vanhempiaan.

En mäkään sitä juoppoa kovin herkästi kenellekään esittele.
Ilmoita
Hän vaa sanoi että vanhempansa ovat ärsyttäviä. Ei vastaa edes ku kysyn esim. hänen serkkujensa nimiä. Miks?
1 VASTAUS:
Koska ei halua kertoa. Kaikkea ei tarvitse tietää.
+Lisää kommentti
Kannatan avointa kedkustelua aiheesta.. sillä se selviää.. kuulostaa aika epämääräiseltä.. kyllä itse olisin huolissaan..
Ilmoita
Todennäköisesti hänen vanhempansa jäivät Irakiin.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miksi poikaystävä ei kerro minusta vanhemmilleen?

Oon 19v ja poikaystävä 22v. Ollaan oltu vuosi yhdessä, mutta poikaystäväni ei vieläkään halua näyttää minua vanhemmilleen. Vanhempansa eivät tiedä varmaan että olen edes olemassa eikä mun nimeä. Vain kavereille ja siskolleen. Itse olen näyttänyt hänet perheelleni, isovanhemmille, serkuille ja kavereille. Hän kuitenkin kutsuu minua vaimoksi jne. mutta sanoi ettei tule ikinä näyttämään mua vanhemmillen. Mistä tää johtuu?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta