Naiselle hyvää iltaa! 😘
Hei X.... ja iltaa Neidille!
8
65
Vastaukset
Öitä Neidille ja kauniita unia!
- huurteista
Öitä kuokka 🌜🤭
- Naispallero
Kauniita unikuvia sinulle!
- aitoriitta
Hyvää yötä. Mietin taas tänään, pitäisikö lopettaa tänne kirjoittaminen. Mies ärsyyntyy tästä. Uskon, että haluat minulle hyvää ja minusta tämä voi jatkua.
Mielestäni tässä tilanteessa ollaan tultu jo pikälle. Olemme molemmat samaa mieltä siitä, miten tässä käy. Etenemme edelleen ystävinä. Jos haluat, minusta tänän voisi jo lopettaa. Kaipaatko itse apua. Todellinen ystävä olisi ehkä hyödyllisempi. Mietitäänkö?- ohhoholipasaitokirjotus
Nyt rupes kiinnostamaan mitenkäs aidolleliisalle käy? Hmmm. hän herää jonkun naisen vierestä, eiku pahempaa hän muuttuukin mieheksi, ehkä transu tai jopa pippeli kasvaa. Tai hänet poltetaan roviolla vai hmmm.siis aitoliisa onkin palstalla ikävissään ja ikävöi rakastamaansa miestä. Niinhän sen täytyy olla, pakenee täällä tunteitaan.
- bullsh...eye
Merkkaakse X niinku napakymppiä? 🎯
- aitoriitta
Minä uskon ja luotan sinuun. Ohjaat tätä oikeaan suuntaan. Olen kiitollinen siitä.
Mietin vain, pystynkö minä auttamaan sinua. Kaipaatko apua? Luulen, että toimit oman suunnitelmasi mukaan. Minä voin olla ystäväsi, jos kaipaat ystävää. Taidat kaivata. Meidän ystävyytemme ei ole keneltäkään poissa. En kuitenkaan tiedä tilannettasi juurikaan. No, en tiedä. Olen tässä. Palaillaan! - napanderis
Herra C ei voittanut tälläkään arvontakierroksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644