Black Magic Woman Naomi M.

Duunijonsku

on semmoinen mielenkiintoinen ennustaja että oliha se mentävä käymään kun kaveri yllytti--semmoinen biisi tuli jostakki mieleen ja soi päässä koko ajomatkan. Hän se minulle sanoi, ei nyt ihan niine sanoin mutta sen ymmärsin etten haaveideni naista omaksi saa, että tunteet on vaan yksipuoleiset joteska kaippa on aika nainen tuo unohtaa. vähän kuten siinä toisessa biisisä. On vaan nin vaikeeta kun olejjo vuosia haaveillu.Että mistä sen rakkauden sitten löytäsi kun tuntuu menee aina niin että kestä tykkään ei tunne samoin. Naomi kyllä sano että ennen syksyä on minulla rakas ja kerto muutakn asiaa mitä toivon että ne toteutuu. Olihan se erikoine kokemus ja kummallista kun näin käynnin jälkesenä yönä erikosen unen vaikken ole unia nähny en eres muista koska viimen.

6

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marjo-R

      Minulla samanlaisia kokemuksia meinaten mies lemppasi pari päivää ennen joulua jonkun bruneten takia. Tivasin syytä mutta ei ensin suostunut kertoon, sitten suuttus ja sanoi etä olen "Sottanen ja lihonnu" Oltiin oltu yhdessä kaksi vuotta ja oli koko ajan tunne ettei häneöllä olut aitoja tunteita minua kohtaan. Edellisen kanssa kävi melkein sama, olin hänen kanssa ollut puoli vuotta kun löys jonku toisen. itsetunto ihan nollissa että varmaan kanssa jotaiin ennustusta tarttisin mutta pelottaa jos se jotain huonoo. Joulu meni porukoitten luona itkiessä ja kun palasin kotia oli mies pakannut tavaransa eikä edes viestiä jättänyt.

    • Valkoinenmaagikko

      Älkää sureko tai pitele huonoa itsetuntoa miehen takia joka jättää tai hakee uuden. Ei ole silloin aidosti sitoutunut.
      Muutenkin musta magia kääntyy vastaan. Pyytäkää valon ja rakkauden tekijöitä apuun, tehkää hyviä tekoja toisille.
      Rakkaus löytyy teille molemmille kun opitte tuntemaan itsenne. Ja vedätte oikeaa energiaa itseenne. Aito rakkaus ei katso ihmiseen tai kuoreen, vaan sit mitä hän on.

    • Toivonkipinöitä

      Kävin Naomin luona syksyllä 2017. Pyysin että kertoo kaikki mitä nousee. Sanoi minulle että minun onni on harhaa ja katoavaista. Että minun lähellä on nainen joka kadehtii minua ja haluaa minun miehen omaksi. Silloin ohitin koko asian koska olin todella huolissani työpaikastani. Muistan vaan miettineeni että jos jotain sellaista niin siinähän haluaa, että liittomme on niin vahva että kestää. Työasiat sitten järjestyi ja meni kuin Naomi sanoi, työpaikkani säilyi vaikka työpaikalla tapahtui paljon muutoksia.
      Viime kesänä tulin mökiltä kotiin ja huomain tiskipöydällä lasin, jonka reunassa oli huulipunaa. Kysyin mieheltäni ja hän meni ensin häkeltyneeksi mutta selitti sitten että hänen kaveri oli käynyt naisystävän kanssa. Lokakuun alussa olin menossa jumppaan kun satuin vilkaiseen erään kahvilan ikkunasta ja kenetpä näinkään siellä istumassa muun kuin mieheni toisen naisen kanssa, vaikka miehen piti olla mennyt viikonlopun viettoon työkavereitten kanssa ihan toiselle paikkakunnalle. Tunnistin naisen heti. Olin nähnyt hänet käydessäni mieheni työpaikalla. Samassa kaikki tulvahti mieleen mitä Naomi oli sanonut. Kyllä siinä seliityksiä piisasi mutta lopulta myönsi että oli tapaillut naista jo pitkään ja että sama nainen oli käynyt kodissani eikä vain sitä yhtä kertaa.
      Viime viikonloppuna sain vihdoin muuton tehtyä ja kaiken itkun ja kaaoksen keskellä hyvät ystävät ovat olleet tuki jaturva. Aion varata Naomilta uuden ajan sillä tahdon kuulla onko minulle viimein parempia aikoja tulossa. Todella hyvä näkijä ja vaikka ne asiat ei aina olisi mieluisia niin on silti parempi tietää kuin luottaa sellaiseen mikä ei ole todellista.

      • Oleomanelämäsiherra

        Jos parisuhde rakoilee, mitä joku ennustaja siihen auttaa? Huolehtikaa itsestänne, peseytykää ja liikkukaa sekä huolehtikaa parisuhteesta.
        Jos mies sanoo sua sottaseksi ja lihavaksi, niin ennustajaeukkoko sut tekee siistiksi ja hoikaksi? Etsi sellanen mies, joka hyväksyy sut sellaisena kuin olet tai tee jotakin!
        Ihminen vaikuttaa itse omaan elämäänsä,


      • Huhjahuh
        Oleomanelämäsiherra kirjoitti:

        Jos parisuhde rakoilee, mitä joku ennustaja siihen auttaa? Huolehtikaa itsestänne, peseytykää ja liikkukaa sekä huolehtikaa parisuhteesta.
        Jos mies sanoo sua sottaseksi ja lihavaksi, niin ennustajaeukkoko sut tekee siistiksi ja hoikaksi? Etsi sellanen mies, joka hyväksyy sut sellaisena kuin olet tai tee jotakin!
        Ihminen vaikuttaa itse omaan elämäänsä,

        Uuslukutaidottomuus on pahasta. huhuhhuh.


      • Käskynjaolla
        Oleomanelämäsiherra kirjoitti:

        Jos parisuhde rakoilee, mitä joku ennustaja siihen auttaa? Huolehtikaa itsestänne, peseytykää ja liikkukaa sekä huolehtikaa parisuhteesta.
        Jos mies sanoo sua sottaseksi ja lihavaksi, niin ennustajaeukkoko sut tekee siistiksi ja hoikaksi? Etsi sellanen mies, joka hyväksyy sut sellaisena kuin olet tai tee jotakin!
        Ihminen vaikuttaa itse omaan elämäänsä,

        Käsihygieniaan ohjeita? Vessapaperirulla telineeseen, kuittenpäin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe