Eli joo olin vahingossa puukko kädessä kotona, vanhemmat sattu just sisään ja soitti asiasta poliisille, nyt minua epäillään teräaseen luvattomasta hallussapidosta. Rikoslaissa lukee kuitenkin:
"Vaarallista teräasetta ei saa pitää hallussa yleisellä paikalla tai yleisessä kokouksessa taikka muussa julkisessa tilaisuudessa, ellei hallussa pitämiseen ole hyväksyttävää perustetta."
Ja kotihan ei ole julkinen paikka?
Kuulustelu on pian, miten toimin?
Teräaseen hallussapito ei-yleisellä paikalla?
Masiina12345
2
95
Vastaukset
- xxxgxxgg
Keksi parempaa. Vanhempasi muka soittivat poliisit ? Eikä rikoslaissa mitään lue, järjestyslaissa ja kokoontumislaissa.
- olit-tyhmä
Oikeasti kävi niin että uhkasit vanhempiasi puukko kädessä pelle. Nyt taisit jäädä perinnöttömäksi samantien jos näin teit ja poliisi paikalle. Ei edes lakiosaa tule jos uhkaa perittävää ikinä . Ja kotonaan saa itsekseen vaikka heitellä seinään kirvestä jos oma kämppä ei ole laitonta. Olet siis uhannut jotain ja se onkin huonompi juttu näkyy tiedoissasi lopun elämää eli voit unohtaa metsästyksen ja aseharrastuksen kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683