Mäkäräisen ampumakunto ?

76u46y

Ohilaukauksia tulee kaikille joskus mutta Mäkäräinen ampui viimeksi käydyssä pikakilpailussa makuulta kolme ohi peräkkäin. Kisa oli hänen osaltaan ohi ennen kuin oli kunnolla alkanutkaan.

Pystystä tuli vielä yksi ohilaukaus ja sijoitus oli 43.

18

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 78oooooooooo

      Makuulla kolme ohilaukausta peräkkäin on pelkkää huolimattomuutta.

    • jalkatuet

      Ohimenneessä pystyssä veti asetta oikealta vasemmalle, aivan kuin asento olisi ollut epästabiili.

    • mikämita

      Ei vaikuta vuosituloihin.

    • Spekulointia

      Ampumakunto hiukan parempi, mutta ladulla ja ampumanopeudessa jäi pahasti kärjelle.

    • sdgagsag

      Tuttua Kaisaa kuten arvokisoissakin tulee olemaan

      • Spekulointia

        Ei kai näin huono MC-menestys ole tuttua Kaisaa? Koskas viimeksi Kaisa on ollut tässä vaiheessa kautta vasta 8. ja jo 170 pistettä kärjestä? Kausihan alkoi erinomaisesti. Kuudessa ensimmäisessä kisassa tuli kolme voittoa, kakkossija ja 5. sija. Siinä ovatkin sitten ne ainoat 20 paremmalle puolelle tulleet sijoitukset tällä kaudella. Eli muut kuusi kisaa on mennyt sijoituksilla 20-58.

        Ainakin MC-lopputilanteessa Kaisa on viimeksi ollut huonompi kuin viides 2009/2010-kaudella (22.) 16/17-kaudella tuli kyllä 240 pisteen tappio ja 12/13-kaudella peräti 400 pistettä, mutta tuolloin yksi oli kaukana muiden edellä.


    • sfsfsfsf

      Koita nyt jo tajuta että maailmancup ei ole mikään mittari. Huiput keskittyy arvokisoihin ja Kaisan menestyksen arvokisoissa voi lukea tilastoista jos on lukutaitoinen.

    • kärki.vaihtuu

      Aika aikansa kutakin. kukaan ei ole tuostakaan lajista jäänyt vanhuuseläkkeelle.

    • sesiitä

      Maailmacupissa kun pärjää, niin tahkoaa hyvän rahapotin.

    • Spekulointia

      Eikö pikakisan jälkeen olekaan takaa-ajoa tällä kertaa?

    • missäpäinontaulu

      Kaisalla on nyt sihti niin hukassa, että hänen tulisi käydä Speksäversillä...

    • OikeaaApua

      Anatoli Hovantsev voisi taas konsultoida Kaisaa.

      • YläperänHeikki

        Kuuleman mukaan sukset ristissä Anatoolin kanssa. Avut olisi haettava muualta, ameriikassa osaavat, jos antavat


    • shotgun

      Kaisalla pitäisi olla automaattihaulikko, jotta osuisi edes ladonoveen.

      • panpamjapam

        Automaattiase ei todellakaan ole mikään tarkkuusase. vai oletko pitänyt esim. rynnäkkökivääriä tms. tarkkuusaseena?


    • LisääHyvää

      Maatessa asento säilyi hyvin ja kaikki tauluun. Tuo on se perusongelma.

      Ilmeisesti Kotikumpu lukee tätä palstaa ja sai jo makuun kohdilleen.

      • YlenNautittavaa

        Mutta pystystä pois minkä maaten korjaa


    • ihmehommaa

      Nyt sakkaa Wierer, Kaisa taas keskiarvoissaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe