Saako Samsungin aloitusnäyttöön auki jonkun tietyn nettisivun kuvakkeen? Niin että pääsee suoraan?
samsung aloitusnäyttö
11
426
Vastaukset
- Onnistuujuu
Ainakin Chrome selaimesta voi lisätä sivun aloitusnäyttöön pikakuvakkeeksi. Tämä tapahtuu menemällä halutulle sivulle ja painamalla Chrome asetuspainiketta. Sieltä "lisää aloitusnäyttöön".
- myös
Myös Firefoxilla onnistuu nettisivujen ikonien lisääminen helposti kirjanmerkin lisäämisen yhteydessä (tulee hetkeksi OPTIONS tms. valinta). Eikä Firefox seuraa sinun tekemiäsi kuten Googlen Chrome, jossa on pakko olla kirjautuneena.
Ohje ei koske pelkästään Samsugnia.- Androidseuraa
Android seuraa jokatapauksessa joten mitä väliä? Firefox toimii muutenkin huonommin:D
- lisäkysymys
Lisäkysymys aloitusnäytöstä: jos näytöstä poistaa jo valmiiksi asennetun ohjelman, sovelluksen tai mikä lie kuvakkeen, poistuuko se myös laitteelta kuluttamasta virtaa? Kun sehän on kai vielä jotenkin laitteessa uudelleen asennettavissa.
- eipoistu
Ei koska se ei poistu laitteesta.
- poistaavaiei
eipoistu kirjoitti:
Ei koska se ei poistu laitteesta.
Jos valitsee "poista asennus", eikö muka poista?
- roskaeipoistu
poistaavaiei kirjoitti:
Jos valitsee "poista asennus", eikö muka poista?
Eipä niitä voi kaikkia poistaa. Siispä ei vaikutusta vaikka muutaman onnistuisi poistamaan.
- akunkulutus
roskaeipoistu kirjoitti:
Eipä niitä voi kaikkia poistaa. Siispä ei vaikutusta vaikka muutaman onnistuisi poistamaan.
Suurimman osan saa kyllä pois, ne ikonit. Kiinnostaisi tietää, vaikuttavatko ne edelleen akunkulutukseen kun ne on poistettu käytöstä, mutta alunperin kuuluivat laitteeseen asennettuina? Onko kellään varmaa tietoa asiasta?
- näkyynäkyy
ottaa asetuksista ne sovellukset pois käytöstä. sitähän voi itse seurata android laitteen asetuksista kohdasta akku, mitkä sovellukset sitä virtaa kuluttaa.
- mullavaikuttaa
akunkulutus kirjoitti:
Suurimman osan saa kyllä pois, ne ikonit. Kiinnostaisi tietää, vaikuttavatko ne edelleen akunkulutukseen kun ne on poistettu käytöstä, mutta alunperin kuuluivat laitteeseen asennettuina? Onko kellään varmaa tietoa asiasta?
Vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1527113
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505956- 1335165
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484707Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554048- 713244
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553150Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252922- 472457
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182349