Volkswagenin henkilöautojen myynnissä historian paras vuosi 2018– joka viides kuului suosikkiluokkaan.
Saksalainen premium voittaa aina.
14
<50
Vastaukset
- tuskin.tuli
Kyse VW omasta Natsi saksan aikaan kehitetystä propakandasta jolla pyritään aivopesemään autojen ostajia, myynnit sakkaa silti kovat tulokset, mahdoton yhtälö, suomessa Keskon automyynti sakkasi -34%, tuskin tuli ennätyksiä
- siinävastaus
Paljon ovat sitten volsut ilmeisesti kehittyneet, sitten vuosimallin 2010, joka oli minun viimeinen volsuni (tässä elämässä?).
Tuon oman autoni loputonta surkeutta muistellessani, on ihan pakko viettää hiljainen hetki. Nimittäin jos niinkin luokatonta peltikyhäelmää ja vikapommia nimitetään "Saksalaiseksi Premiumiksi", niin voi vain ihmetellä, että mihin EU:n teollisuustuotanto tulee päätymään. Korean ja Kiinan tuotteiden suihkiessa ohi oikealta ja vasemmalta?
No, tuo oma ja viimeiseksi jäänyt vokkeloni oli käytännössä valmistettu Meksikossa. Trumpin muurin eteläpuolella. Muttei muuta asiaa.- tosi.huono.valinta
"No, tuo oma ja viimeiseksi jäänyt vokkeloni oli käytännössä valmistettu Meksikossa. Trumpin muurin eteläpuolella. Muttei muuta asiaa."
Noita Meksikon ihmeitä ei olisi koskaan pitänyt tuoda Eurooppaan. Ei ainakaan VW:n merkillä varustettuna. Ei ole koskaan tullut mieleenkään ostaa muualla kuin Saksassa tehtyä Volsua. Tai no, Tsekeissä tai Itävallassa tehty menettelisi, muttei mitään ison veden takaa. Kaikki siellä tehdyt autot ovat osaamattomien huonosti kasaamia. - Boksari
No paljonhan autoteollisuus kehittyy 8-9 vuodessa, voit olla varma. Mutta tässä sinun casessa ei ole kysymys siitä. Saksalainen premium lähti ensimmäisenä maailmassa innovoimaan (osaajan täytyy olla rohkea) pienikuutioisia ruutipesiä turbojen ryydittäminä, kuin myös diesel tekniikkaansa sekä maailman parasta vaihteistoideologiaa tuolla 00-luvulla ja siellä tuli näpeille, toki paljon myös onnistumisia.
Sitä ennenhän volkkarit oli nuhapumppumoottoreiden (vaparit) kanssa erittäin hyvää laatua ja ovat sitä jälleen tänäpäivänä, kun alihankkijoiden laatu on saatu korjattua. Sinä vain osuit tuohon huonoon saumaan autohankinnassasi.
Parempaa moottoria, vaihteistoa, ajettavuutta jne jne, et voi muualta saada, kuin vw-konsernin autoista, paitsi ehkä Volvo yltää aika lähelle. Näkeehän sen autotesteistä, jos niitä viitsii seurata, mitkä merkit siellä on päälliköitä. - yllätys.melkoinen
tosi.huono.valinta kirjoitti:
"No, tuo oma ja viimeiseksi jäänyt vokkeloni oli käytännössä valmistettu Meksikossa. Trumpin muurin eteläpuolella. Muttei muuta asiaa."
Noita Meksikon ihmeitä ei olisi koskaan pitänyt tuoda Eurooppaan. Ei ainakaan VW:n merkillä varustettuna. Ei ole koskaan tullut mieleenkään ostaa muualla kuin Saksassa tehtyä Volsua. Tai no, Tsekeissä tai Itävallassa tehty menettelisi, muttei mitään ison veden takaa. Kaikki siellä tehdyt autot ovat osaamattomien huonosti kasaamia.Osaamattomien kasaamia volkkareita, kerro lisää tästä. Itse luulin että Volkswagenin autotehtaat ovat maailman hienoimpia tuotantolaitoksia joissa virheettömät robotit valmistaa virheettömiä autoja.
- Vw-ei_koskaan_enää
Boksari kirjoitti:
No paljonhan autoteollisuus kehittyy 8-9 vuodessa, voit olla varma. Mutta tässä sinun casessa ei ole kysymys siitä. Saksalainen premium lähti ensimmäisenä maailmassa innovoimaan (osaajan täytyy olla rohkea) pienikuutioisia ruutipesiä turbojen ryydittäminä, kuin myös diesel tekniikkaansa sekä maailman parasta vaihteistoideologiaa tuolla 00-luvulla ja siellä tuli näpeille, toki paljon myös onnistumisia.
Sitä ennenhän volkkarit oli nuhapumppumoottoreiden (vaparit) kanssa erittäin hyvää laatua ja ovat sitä jälleen tänäpäivänä, kun alihankkijoiden laatu on saatu korjattua. Sinä vain osuit tuohon huonoon saumaan autohankinnassasi.
Parempaa moottoria, vaihteistoa, ajettavuutta jne jne, et voi muualta saada, kuin vw-konsernin autoista, paitsi ehkä Volvo yltää aika lähelle. Näkeehän sen autotesteistä, jos niitä viitsii seurata, mitkä merkit siellä on päälliköitä.Volkswagenin ongelmat eivät ole muuttuneet miksikään kahteenkymmeneen vuoteen. Samaa paskalaatua pukkaa vuodesta toiseen ja uusia ongelmakohteita tulee vain lisää entisten lisäksi. Konsernissa tiedetään jo kuinka tulee käymään kun saksalaisten autoilijoiden ryhmäkanne menee läpi. Se on konsernin loppu se.
- siinävastaus
No sitä edellinen volsu oli v. 2001 mallin passat. 2 litran vaparikoneella. Saldo:
Pieni bensankulutus
Kone oli silti ihan riittävän tehoinen
Väljät tilat
- Ei kovin häävit ajo-ominaisuudet: Kallisteli tiukassa mutkassa ulkosäteen puolelle
- Helvetisti vikoja ja kallis korjata
- Odotin sen palvelevan 300...400 tkm: Nilkutti nippa nappa 200 tkm.
- Premiumvikapesä
VW, saksalainen premium, heh! Huumorimiehiä!
- monta.premiumia
Vaikka VW ei ole premium-merkki niin VW valmistaa toki premium-autoja.
Audi, Bentley; Bugatti, Porsche, Lambo menevät heittämällä tuohon sarjaan. Eipä ole muilla vastaavaa arsenaalissaan.- näin.se.toimii.vw
Niin VW osti nuo autofirmat eivät ole heidän omaa ansiotaan, lainarahalla ja romujen myyntituloilla hankkivat, ui eli rikkaille laatua ja köyhille paskaa. Moniko rikas tätä palstaa lukee, 0. Moniko lukijoista ajaa tavallisella autolla, kaikki.
Moniko tavallinen VW on hyvä, alle puolet, moniko on huono, yli puolet, suhdeluku on 40 / 60. Lisäksi Jukka DigiJuki Juti Tirkkosen mukaan suurin osa uusien autojen moottoreista toimii normaalisti, ei siis kaikki vaan vain osa. Kuitenkin nämä autot maksaa saman verran, siis hyvä ja huono ovat samanhintaisia ostajalle, eikä valmistajan tarvitse kärsiä epäkurantista tuotteesta tappiota suoraan koska voi myydä ne kuranttina tyhmille asiakkaille.
- Jereeeh
Tiedoks VW faneille:
Porsche, Lambo, Bugatti ovat vain volkkarin omistamia autovalmistajia, ei todellakaan ota osaa noiden autojen suunnitteluun, nussii kyl moottoreita ja tekniikkaa.
Volvon omistaa myös kiinalainen muttei ota osaa suunnitteluun.
Jaguarin omistaa halpa Tata Motors Intiasta, ei ota osaa eikä arpaa.
Järki käteen nyt. - Sattuuhan.sitä
VW:n suunnittelemia suunnittelun kukkasia ovat tsi , DSG ja päästöhuijaus. Mitenköhän lienee suunnittelijan itsensä mielestä onnistunut? Minusta ei mennyt ihan niin kuin Strömsössä kun kymmeniä miljardeja on jo palanut pelkästään korvauksiin ja sakkoihin. Eipä juurikaan naurata jos on omalle kohdalle sattunut.
- silmätavautuivat
Esim. päästöhuijaukseen on osallistunut monikin automerkki.
Volkkari oli vain eka, joka jäi kiinni.
Ja Volkkari on ainut, joka siitä maksaa.
Mutta hyvä niin. Tyhmienkin silmät avautuivat, kun bensa ja dieseli on nyt täyttä paskaa, ja paska on täyttä polttoainetta, eli biosellaista.
Biolla ja sähköllä, se on tulevaisuus,
Hyvä,kun kärähti.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 676679
Tappo Kokkolassa
Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap284320Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?
Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei2712740Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti
Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei262070MAKEN REMPAT
Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna311613- 971427
Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan
5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee551131Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel3041117Välillä käy mielessä
olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.781104Mulla on kyllä
Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..391061