Saksalainen premium voittaa aina.

Premiumisti

Volkswagenin henkilöautojen myynnissä historian paras vuosi 2018– joka viides kuului suosikkiluokkaan.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskin.tuli

      Kyse VW omasta Natsi saksan aikaan kehitetystä propakandasta jolla pyritään aivopesemään autojen ostajia, myynnit sakkaa silti kovat tulokset, mahdoton yhtälö, suomessa Keskon automyynti sakkasi -34%, tuskin tuli ennätyksiä

    • siinävastaus

      Paljon ovat sitten volsut ilmeisesti kehittyneet, sitten vuosimallin 2010, joka oli minun viimeinen volsuni (tässä elämässä?).
      Tuon oman autoni loputonta surkeutta muistellessani, on ihan pakko viettää hiljainen hetki. Nimittäin jos niinkin luokatonta peltikyhäelmää ja vikapommia nimitetään "Saksalaiseksi Premiumiksi", niin voi vain ihmetellä, että mihin EU:n teollisuustuotanto tulee päätymään. Korean ja Kiinan tuotteiden suihkiessa ohi oikealta ja vasemmalta?
      No, tuo oma ja viimeiseksi jäänyt vokkeloni oli käytännössä valmistettu Meksikossa. Trumpin muurin eteläpuolella. Muttei muuta asiaa.

      • tosi.huono.valinta

        "No, tuo oma ja viimeiseksi jäänyt vokkeloni oli käytännössä valmistettu Meksikossa. Trumpin muurin eteläpuolella. Muttei muuta asiaa."

        Noita Meksikon ihmeitä ei olisi koskaan pitänyt tuoda Eurooppaan. Ei ainakaan VW:n merkillä varustettuna. Ei ole koskaan tullut mieleenkään ostaa muualla kuin Saksassa tehtyä Volsua. Tai no, Tsekeissä tai Itävallassa tehty menettelisi, muttei mitään ison veden takaa. Kaikki siellä tehdyt autot ovat osaamattomien huonosti kasaamia.


      • Boksari

        No paljonhan autoteollisuus kehittyy 8-9 vuodessa, voit olla varma. Mutta tässä sinun casessa ei ole kysymys siitä. Saksalainen premium lähti ensimmäisenä maailmassa innovoimaan (osaajan täytyy olla rohkea) pienikuutioisia ruutipesiä turbojen ryydittäminä, kuin myös diesel tekniikkaansa sekä maailman parasta vaihteistoideologiaa tuolla 00-luvulla ja siellä tuli näpeille, toki paljon myös onnistumisia.
        Sitä ennenhän volkkarit oli nuhapumppumoottoreiden (vaparit) kanssa erittäin hyvää laatua ja ovat sitä jälleen tänäpäivänä, kun alihankkijoiden laatu on saatu korjattua. Sinä vain osuit tuohon huonoon saumaan autohankinnassasi.

        Parempaa moottoria, vaihteistoa, ajettavuutta jne jne, et voi muualta saada, kuin vw-konsernin autoista, paitsi ehkä Volvo yltää aika lähelle. Näkeehän sen autotesteistä, jos niitä viitsii seurata, mitkä merkit siellä on päälliköitä.


      • yllätys.melkoinen
        tosi.huono.valinta kirjoitti:

        "No, tuo oma ja viimeiseksi jäänyt vokkeloni oli käytännössä valmistettu Meksikossa. Trumpin muurin eteläpuolella. Muttei muuta asiaa."

        Noita Meksikon ihmeitä ei olisi koskaan pitänyt tuoda Eurooppaan. Ei ainakaan VW:n merkillä varustettuna. Ei ole koskaan tullut mieleenkään ostaa muualla kuin Saksassa tehtyä Volsua. Tai no, Tsekeissä tai Itävallassa tehty menettelisi, muttei mitään ison veden takaa. Kaikki siellä tehdyt autot ovat osaamattomien huonosti kasaamia.

        Osaamattomien kasaamia volkkareita, kerro lisää tästä. Itse luulin että Volkswagenin autotehtaat ovat maailman hienoimpia tuotantolaitoksia joissa virheettömät robotit valmistaa virheettömiä autoja.


      • Vw-ei_koskaan_enää
        Boksari kirjoitti:

        No paljonhan autoteollisuus kehittyy 8-9 vuodessa, voit olla varma. Mutta tässä sinun casessa ei ole kysymys siitä. Saksalainen premium lähti ensimmäisenä maailmassa innovoimaan (osaajan täytyy olla rohkea) pienikuutioisia ruutipesiä turbojen ryydittäminä, kuin myös diesel tekniikkaansa sekä maailman parasta vaihteistoideologiaa tuolla 00-luvulla ja siellä tuli näpeille, toki paljon myös onnistumisia.
        Sitä ennenhän volkkarit oli nuhapumppumoottoreiden (vaparit) kanssa erittäin hyvää laatua ja ovat sitä jälleen tänäpäivänä, kun alihankkijoiden laatu on saatu korjattua. Sinä vain osuit tuohon huonoon saumaan autohankinnassasi.

        Parempaa moottoria, vaihteistoa, ajettavuutta jne jne, et voi muualta saada, kuin vw-konsernin autoista, paitsi ehkä Volvo yltää aika lähelle. Näkeehän sen autotesteistä, jos niitä viitsii seurata, mitkä merkit siellä on päälliköitä.

        Volkswagenin ongelmat eivät ole muuttuneet miksikään kahteenkymmeneen vuoteen. Samaa paskalaatua pukkaa vuodesta toiseen ja uusia ongelmakohteita tulee vain lisää entisten lisäksi. Konsernissa tiedetään jo kuinka tulee käymään kun saksalaisten autoilijoiden ryhmäkanne menee läpi. Se on konsernin loppu se.


      • siinävastaus

        No sitä edellinen volsu oli v. 2001 mallin passat. 2 litran vaparikoneella. Saldo:
        Pieni bensankulutus
        Kone oli silti ihan riittävän tehoinen
        Väljät tilat
        - Ei kovin häävit ajo-ominaisuudet: Kallisteli tiukassa mutkassa ulkosäteen puolelle
        - Helvetisti vikoja ja kallis korjata
        - Odotin sen palvelevan 300...400 tkm: Nilkutti nippa nappa 200 tkm.


    • Premiumvikapesä

      VW, saksalainen premium, heh! Huumorimiehiä!

    • monta.premiumia

      Vaikka VW ei ole premium-merkki niin VW valmistaa toki premium-autoja.
      Audi, Bentley; Bugatti, Porsche, Lambo menevät heittämällä tuohon sarjaan. Eipä ole muilla vastaavaa arsenaalissaan.

      • näin.se.toimii.vw

        Niin VW osti nuo autofirmat eivät ole heidän omaa ansiotaan, lainarahalla ja romujen myyntituloilla hankkivat, ui eli rikkaille laatua ja köyhille paskaa. Moniko rikas tätä palstaa lukee, 0. Moniko lukijoista ajaa tavallisella autolla, kaikki.

        Moniko tavallinen VW on hyvä, alle puolet, moniko on huono, yli puolet, suhdeluku on 40 / 60. Lisäksi Jukka DigiJuki Juti Tirkkosen mukaan suurin osa uusien autojen moottoreista toimii normaalisti, ei siis kaikki vaan vain osa. Kuitenkin nämä autot maksaa saman verran, siis hyvä ja huono ovat samanhintaisia ostajalle, eikä valmistajan tarvitse kärsiä epäkurantista tuotteesta tappiota suoraan koska voi myydä ne kuranttina tyhmille asiakkaille.


    • Jereeeh

      Tiedoks VW faneille:
      Porsche, Lambo, Bugatti ovat vain volkkarin omistamia autovalmistajia, ei todellakaan ota osaa noiden autojen suunnitteluun, nussii kyl moottoreita ja tekniikkaa.
      Volvon omistaa myös kiinalainen muttei ota osaa suunnitteluun.
      Jaguarin omistaa halpa Tata Motors Intiasta, ei ota osaa eikä arpaa.
      Järki käteen nyt.

    • Sattuuhan.sitä

      VW:n suunnittelemia suunnittelun kukkasia ovat tsi , DSG ja päästöhuijaus. Mitenköhän lienee suunnittelijan itsensä mielestä onnistunut? Minusta ei mennyt ihan niin kuin Strömsössä kun kymmeniä miljardeja on jo palanut pelkästään korvauksiin ja sakkoihin. Eipä juurikaan naurata jos on omalle kohdalle sattunut.

    • silmätavautuivat

      Esim. päästöhuijaukseen on osallistunut monikin automerkki.
      Volkkari oli vain eka, joka jäi kiinni.
      Ja Volkkari on ainut, joka siitä maksaa.
      Mutta hyvä niin. Tyhmienkin silmät avautuivat, kun bensa ja dieseli on nyt täyttä paskaa, ja paska on täyttä polttoainetta, eli biosellaista.
      Biolla ja sähköllä, se on tulevaisuus,
      Hyvä,kun kärähti.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe