Saksalainen premium voittaa aina.

Volkswagenin henkilöautojen myynnissä historian paras vuosi 2018– joka viides kuului suosikkiluokkaan.
Ilmoita

Kyse VW omasta Natsi saksan aikaan kehitetystä propakandasta jolla pyritään aivopesemään autojen ostajia, myynnit sakkaa silti kovat tulokset, mahdoton yhtälö, suomessa Keskon automyynti sakkasi -34%, tuskin tuli ennätyksiä
Ilmoita
Paljon ovat sitten volsut ilmeisesti kehittyneet, sitten vuosimallin 2010, joka oli minun viimeinen volsuni (tässä elämässä?).
Tuon oman autoni loputonta surkeutta muistellessani, on ihan pakko viettää hiljainen hetki. Nimittäin jos niinkin luokatonta peltikyhäelmää ja vikapommia nimitetään "Saksalaiseksi Premiumiksi", niin voi vain ihmetellä, että mihin EU:n teollisuustuotanto tulee päätymään. Korean ja Kiinan tuotteiden suihkiessa ohi oikealta ja vasemmalta?
No, tuo oma ja viimeiseksi jäänyt vokkeloni oli käytännössä valmistettu Meksikossa. Trumpin muurin eteläpuolella. Muttei muuta asiaa.
5 VASTAUSTA:
"No, tuo oma ja viimeiseksi jäänyt vokkeloni oli käytännössä valmistettu Meksikossa. Trumpin muurin eteläpuolella. Muttei muuta asiaa."

Noita Meksikon ihmeitä ei olisi koskaan pitänyt tuoda Eurooppaan. Ei ainakaan VW:n merkillä varustettuna. Ei ole koskaan tullut mieleenkään ostaa muualla kuin Saksassa tehtyä Volsua. Tai no, Tsekeissä tai Itävallassa tehty menettelisi, muttei mitään ison veden takaa. Kaikki siellä tehdyt autot ovat osaamattomien huonosti kasaamia.
No paljonhan autoteollisuus kehittyy 8-9 vuodessa, voit olla varma. Mutta tässä sinun casessa ei ole kysymys siitä. Saksalainen premium lähti ensimmäisenä maailmassa innovoimaan (osaajan täytyy olla rohkea) pienikuutioisia ruutipesiä turbojen ryydittäminä, kuin myös diesel tekniikkaansa sekä maailman parasta vaihteistoideologiaa tuolla 00-luvulla ja siellä tuli näpeille, toki paljon myös onnistumisia.
Sitä ennenhän volkkarit oli nuhapumppumoottoreiden (vaparit) kanssa erittäin hyvää laatua ja ovat sitä jälleen tänäpäivänä, kun alihankkijoiden laatu on saatu korjattua. Sinä vain osuit tuohon huonoon saumaan autohankinnassasi.

Parempaa moottoria, vaihteistoa, ajettavuutta jne jne, et voi muualta saada, kuin vw-konsernin autoista, paitsi ehkä Volvo yltää aika lähelle. Näkeehän sen autotesteistä, jos niitä viitsii seurata, mitkä merkit siellä on päälliköitä.
tosi.huono.valinta kirjoitti:
"No, tuo oma ja viimeiseksi jäänyt vokkeloni oli käytännössä valmistettu Meksikossa. Trumpin muurin eteläpuolella. Muttei muuta asiaa."

Noita Meksikon ihmeitä ei olisi koskaan pitänyt tuoda Eurooppaan. Ei ainakaan VW:n merkillä varustettuna. Ei ole koskaan tullut mieleenkään ostaa muualla kuin Saksassa tehtyä Volsua. Tai no, Tsekeissä tai Itävallassa tehty menettelisi, muttei mitään ison veden takaa. Kaikki siellä tehdyt autot ovat osaamattomien huonosti kasaamia.
Osaamattomien kasaamia volkkareita, kerro lisää tästä. Itse luulin että Volkswagenin autotehtaat ovat maailman hienoimpia tuotantolaitoksia joissa virheettömät robotit valmistaa virheettömiä autoja.
Boksari kirjoitti:
No paljonhan autoteollisuus kehittyy 8-9 vuodessa, voit olla varma. Mutta tässä sinun casessa ei ole kysymys siitä. Saksalainen premium lähti ensimmäisenä maailmassa innovoimaan (osaajan täytyy olla rohkea) pienikuutioisia ruutipesiä turbojen ryydittäminä, kuin myös diesel tekniikkaansa sekä maailman parasta vaihteistoideologiaa tuolla 00-luvulla ja siellä tuli näpeille, toki paljon myös onnistumisia.
Sitä ennenhän volkkarit oli nuhapumppumoottoreiden (vaparit) kanssa erittäin hyvää laatua ja ovat sitä jälleen tänäpäivänä, kun alihankkijoiden laatu on saatu korjattua. Sinä vain osuit tuohon huonoon saumaan autohankinnassasi.

Parempaa moottoria, vaihteistoa, ajettavuutta jne jne, et voi muualta saada, kuin vw-konsernin autoista, paitsi ehkä Volvo yltää aika lähelle. Näkeehän sen autotesteistä, jos niitä viitsii seurata, mitkä merkit siellä on päälliköitä.
Volkswagenin ongelmat eivät ole muuttuneet miksikään kahteenkymmeneen vuoteen. Samaa paskalaatua pukkaa vuodesta toiseen ja uusia ongelmakohteita tulee vain lisää entisten lisäksi. Konsernissa tiedetään jo kuinka tulee käymään kun saksalaisten autoilijoiden ryhmäkanne menee läpi. Se on konsernin loppu se.
No sitä edellinen volsu oli v. 2001 mallin passat. 2 litran vaparikoneella. Saldo:
+ Pieni bensankulutus
+ Kone oli silti ihan riittävän tehoinen
+ Väljät tilat
- Ei kovin häävit ajo-ominaisuudet: Kallisteli tiukassa mutkassa ulkosäteen puolelle
- Helvetisti vikoja ja kallis korjata
- Odotin sen palvelevan 300...400 tkm: Nilkutti nippa nappa 200 tkm.
+Lisää kommentti
VW, saksalainen premium, heh! Huumorimiehiä!
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
Vaikka VW ei ole premium-merkki niin VW valmistaa toki premium-autoja.
Audi, Bentley; Bugatti, Porsche, Lambo menevät heittämällä tuohon sarjaan. Eipä ole muilla vastaavaa arsenaalissaan.
1 VASTAUS:
Niin VW osti nuo autofirmat eivät ole heidän omaa ansiotaan, lainarahalla ja romujen myyntituloilla hankkivat, ui eli rikkaille laatua ja köyhille paskaa. Moniko rikas tätä palstaa lukee, 0. Moniko lukijoista ajaa tavallisella autolla, kaikki.

Moniko tavallinen VW on hyvä, alle puolet, moniko on huono, yli puolet, suhdeluku on 40 / 60. Lisäksi Jukka DigiJuki Juti Tirkkosen mukaan suurin osa uusien autojen moottoreista toimii normaalisti, ei siis kaikki vaan vain osa. Kuitenkin nämä autot maksaa saman verran, siis hyvä ja huono ovat samanhintaisia ostajalle, eikä valmistajan tarvitse kärsiä epäkurantista tuotteesta tappiota suoraan koska voi myydä ne kuranttina tyhmille asiakkaille.
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Tiedoks VW faneille:
Porsche, Lambo, Bugatti ovat vain volkkarin omistamia autovalmistajia, ei todellakaan ota osaa noiden autojen suunnitteluun, nussii kyl moottoreita ja tekniikkaa.
Volvon omistaa myös kiinalainen muttei ota osaa suunnitteluun.
Jaguarin omistaa halpa Tata Motors Intiasta, ei ota osaa eikä arpaa.
Järki käteen nyt.
Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
VW:n suunnittelemia suunnittelun kukkasia ovat tsi , DSG ja päästöhuijaus. Mitenköhän lienee suunnittelijan itsensä mielestä onnistunut? Minusta ei mennyt ihan niin kuin Strömsössä kun kymmeniä miljardeja on jo palanut pelkästään korvauksiin ja sakkoihin. Eipä juurikaan naurata jos on omalle kohdalle sattunut.
Ilmoita
Esim. päästöhuijaukseen on osallistunut monikin automerkki.
Volkkari oli vain eka, joka jäi kiinni.
Ja Volkkari on ainut, joka siitä maksaa.
Mutta hyvä niin. Tyhmienkin silmät avautuivat, kun bensa ja dieseli on nyt täyttä paskaa, ja paska on täyttä polttoainetta, eli biosellaista.
Biolla ja sähköllä, se on tulevaisuus,
Hyvä,kun kärähti.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Saksalainen premium voittaa aina.

Volkswagenin henkilöautojen myynnissä historian paras vuosi 2018– joka viides kuului suosikkiluokkaan.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta