Karhu vs Kuparipannu

Pienipää.ORG

Kumpiko on paree?

9

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PalataanHelmikuussa

      YKSIPUOLINEN TULITAUKO

      Nyt on pakattu ja lähden humenna neljäksi (4) viikoksi Inglesiin enkä perinteisesti seuraa enkä osallistu tämän palstan kirjoituksiin.
      Pitäkäähän Pannunystävät pienipää kurissa.
      Käyn tietysti molemmissa paikoissa, Pannussa syömässä ja Karhussa drinkillä.
      Voitaisiinko kerätä kolehti, että pienipääkin pääsisi kerrankin Inglesiin.
      Kysyn Karhun KR:ltä voisiko hän sponsoroida muutamat makkaraperunat. Maksetaan me Pannunystävät loput. Ei kuitenkaan riekonrintaa!!!

      • Karhu.on.ykkönen

        Mukava että Inglesin suosituin ravintola Karhuravintola kelpaa sinullekin.
        Älä vaan mainitse että olet haukkunut Karhua 3,5 vuotta.


      • PalataanHelmikuussa
        Karhu.on.ykkönen kirjoitti:

        Mukava että Inglesin suosituin ravintola Karhuravintola kelpaa sinullekin.
        Älä vaan mainitse että olet haukkunut Karhua 3,5 vuotta.

        Miksi ei kelpaisi. Onhan Karhuravintola Inglesin suosituin ja edullisin ravintola. Sinne minäkin siis menen. Sanaakaan en meinaa mainita että olen haukkunut Karhuravintolaa netissä jo 3,5 vuotta.


    • Mitä väliä.

      • moniavaihtoehtoja

        Ei se ole enää trendikästä käydä suomalaisten ravintoloissa. Ehkä se 15-25 vuotta sitten oli hienoa käydä syömässä hernesoppaa ja muusia lomalla. Nykyisin lomalaiset hakee makunautintoja eri kulttuureista. Itse käymme kahden viikon aikana 12-15 eri ravintolassa syömässä. Yksikään näistä ei ole suomalainen ravintola. Saamme hernesoppaa ja pottumuusia Suomessakin.


      • Karhuunvaan
        moniavaihtoehtoja kirjoitti:

        Ei se ole enää trendikästä käydä suomalaisten ravintoloissa. Ehkä se 15-25 vuotta sitten oli hienoa käydä syömässä hernesoppaa ja muusia lomalla. Nykyisin lomalaiset hakee makunautintoja eri kulttuureista. Itse käymme kahden viikon aikana 12-15 eri ravintolassa syömässä. Yksikään näistä ei ole suomalainen ravintola. Saamme hernesoppaa ja pottumuusia Suomessakin.

        Teidän kannattaa käydä tutustumassa Karhuravintolan kansainväliseen keittiöön. Samasta ravintolasta niin italialaista kuin kiinalaista ruokaa. Karhun monta kansallisuutta edustavat kokit loihtii ihan mitä haluatte. Tosin kaalikääryleitä ja perunamuusia ei Karhusta saa.


      • käärylettä
        Karhuunvaan kirjoitti:

        Teidän kannattaa käydä tutustumassa Karhuravintolan kansainväliseen keittiöön. Samasta ravintolasta niin italialaista kuin kiinalaista ruokaa. Karhun monta kansallisuutta edustavat kokit loihtii ihan mitä haluatte. Tosin kaalikääryleitä ja perunamuusia ei Karhusta saa.

        Kyllä kaalikääryleitä pitää saada. Ei me juntit muuten jakseta painaa Inglesin yössä tuulipuvut kahisten.


    • näinseonn

      Mitä halvatun väliä on missä käy syömässä ja mitä syö - kunhan osaa käyttäytyä niin täällä netissä kuin lomakohteissakin!!

    • Anonyymi

      Ei tietenkään. Nyt vain kesätauolla kuten karhukin.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe