Olemme lähdössä huhtikuussa hikkaduwaan ja ajattelimme vuokrata auton ja olen kuullut että kuskin voi myös vuokrata samalla.Missä hinnoissa auton vuokraus maksaa kuskin kanssa?Meitä on 6 aikuista ja kaksi lasta eli tilaautosta on kysymys.
Auton ja kuskin vuokraus.
Vallu2
2
311
Vastaukset
- prasse
kylla voi vuokarta isomoi pakkati auto(mini bussi) ilmamaisotoidulla kuskin kansa,maksa noin70, 80,90 euroa,mutta hinta vaikutta millainan auto ja montako km paivassa aja eli mihin aja....?
voi kirijoitellaan keskustellaan - Savetski
Autoja ja kuskeja tullaan suorastaan kauppaamaan sulle! Saat valita parhaan päältä, suorastaan kilpailevat teistä. Itse olin yksin ja maksoin ilmastoidusta autosta ja tosi hyvästä englannintaitoisesta kuskista 415 euroa, huristimme kolme päivää ympäri saarta. Tippiä annoin vielä 25 e, kun olin niin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752