Viikinline kiinalaisne paatteineen näyttää

entistäkin typerämältä sillä jopa Vaasalaiset ja Ruotsalaiset tilasivat uuden risteilijänsä Suomen Raumasta -- mistä muuten Tallink myös. Jaa uutta tegnologiaa kuten akkukäyttöset Azipodit. Sillä ilm. saatiin valtion investonti tuet.

https://www.satakunnankansa.fi/a/201399137
Ilmoita


16 Vastausta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.


Tuon laivatilauksen myötä lopetin itse kaiken matkustelun ko. yhtiöllä.
3 VASTAUSTA:
Lopetatko kaikkien muidenkin tuotteiden ja palveluiden käytön jotka ei ole valmistettu suomessa?
Ksksodos kirjoitti:
Lopetatko kaikkien muidenkin tuotteiden ja palveluiden käytön jotka ei ole valmistettu suomessa?
Suosin totta kai suomalaista aina milloin se on mahdollista, kuten normaalin suomalaisen kuuluukin. Känkkäränkät elämäänsä kyllästyneet omaan pesään kusijat ovat oma lukunsa. Heitähän vituttaa kun naapuri ostaa uuden auton, vaikka se ei olisi edes Uudessakaupungissa tuontiosista koottu Mersu.
kahvia-ja-banaania kirjoitti:
Suosin totta kai suomalaista aina milloin se on mahdollista, kuten normaalin suomalaisen kuuluukin. Känkkäränkät elämäänsä kyllästyneet omaan pesään kusijat ovat oma lukunsa. Heitähän vituttaa kun naapuri ostaa uuden auton, vaikka se ei olisi edes Uudessakaupungissa tuontiosista koottu Mersu.
Ostin uuden polkupyörän. Naapuri tuli kateelliseksi. Nyt ajelen sillä tahalleen lujaa heidän talon edessä.
+Lisää kommentti
Miksi vastuttat kansainvälisyyttä?
Kiinan mahti murtui sen itsensä rakentaman muurin taakse.
Ilmoita
Voi että !! Kylläpä rouva on tohkeissaan. Viikinkilinja tilasi purtilon kiinasta lähinnä aikataulullisista syistä......
4 VASTAUSTA:
Olisi se ehditty hitsaamaan Suomessakin, esimerkiksi juuri Rauman telakalla. Viking Line on aina tilannut sieltä mistä halvimmalla saa. Yhtiötä kiinnostaa ainoastaan halvat laivat ja mannersuomalaisten maksamat varustamotuet. Kantasuomalaisten työllisyys ja hyvinvointi on bättre folk -hurreille sivuseikka.
nenä.pystyyn kirjoitti:
Olisi se ehditty hitsaamaan Suomessakin, esimerkiksi juuri Rauman telakalla. Viking Line on aina tilannut sieltä mistä halvimmalla saa. Yhtiötä kiinnostaa ainoastaan halvat laivat ja mannersuomalaisten maksamat varustamotuet. Kantasuomalaisten työllisyys ja hyvinvointi on bättre folk -hurreille sivuseikka.
Raha ratkaisee...
https://www.ts.fi/uutiset/talous/3004061/Vikingin+toimitusjohtaja+Surullista+kun+ei+voinut+valita+suomalaista+telakkaa
puhenn kirjoitti:
"Helsingin telakka oli neuvotteluissa mukana, mutta telakan tilat eivät riitä uuden aluksen rakentamiseen."

Mitkä tilat? Altaaseen (280,5 x 34) tuollainen Grace mahtuisi heittämällä.
tilannekatsaus kirjoitti:
"Helsingin telakka oli neuvotteluissa mukana, mutta telakan tilat eivät riitä uuden aluksen rakentamiseen."

Mitkä tilat? Altaaseen (280,5 x 34) tuollainen Grace mahtuisi heittämällä.
Ahdasta olisi ollut kun samassa kuopassa oli muutakin rakenteilla;)
http://arctech.fi/fi/ships/nb-511/
+Lisää kommentti
juupa juu, missäs nykyään ei lukis valmistajana "made in China"
entistäkin typerämpää valittaa tuosta asiasta, katsohahan ensin monessako omassa laitteessasi tms. lukee tuo kammoksumasi " made in china"
ostin itsekin jokunen aika sitten ransakalaisen muotituotteen nimimerkki selaisen, kas kumma tuotteessa lukikin "made in china" yllätyksekseni, ei made in france

aloittajalle huomioitavaksi: mikähän maailma olisikaan ilman made in chinaa
kuitenkin parin vuoden kuluttua olet ensimmäisten joukossa viking linen "made in china" aluksella

"soomalaine-laeva" kirjoittaja vaikuttaa nimimerkkinsä mukaisesti hyvin lapselliselta.

ja risteilyhemmollemme huomioitavaksi,
Vaasalaiset ja Ruotsalaiset eivat tilanneet uutta risteilijää, vain matkustaja autolautan
2 VASTAUSTA:
Pölvästi vertailee kuluttajille tarkoitettuja massatuotantona tehtyjä esineitä pari vuotta rakennettavaan laivaan.

Vikingin protokiinatar tulee olemaan Itämeren alueen telakoille oikea kultakaivos, kun sitä aletaan parsimaan käyttökuntoon. Toivottavasti muistavat Kiinassa käyttää edes jäävettä sietävää 1A Super-peltiä, ettei koko alusta tarvitsisi rakentaa uudelleen.
harjoittelukappale kirjoitti:
Pölvästi vertailee kuluttajille tarkoitettuja massatuotantona tehtyjä esineitä pari vuotta rakennettavaan laivaan.

Vikingin protokiinatar tulee olemaan Itämeren alueen telakoille oikea kultakaivos, kun sitä aletaan parsimaan käyttökuntoon. Toivottavasti muistavat Kiinassa käyttää edes jäävettä sietävää 1A Super-peltiä, ettei koko alusta tarvitsisi rakentaa uudelleen.
Sie sitten vain vertailet, mie kirjoitin miten asiat todellisuudessa ovat
+Lisää kommentti
Tuskinpa teillä on varaa edes gracelle joten käyttäkää siljan halpalaivoja
Ilmoita
Kuuluu foorumille Laivat ja Merenkulku
Ilmoita
Trump tulee kieltämään kiinalaisen Viking Linen toiminnan.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Viikinline kiinalaisne paatteineen näyttää

entistäkin typerämältä sillä jopa Vaasalaiset ja Ruotsalaiset tilasivat uuden risteilijänsä Suomen Raumasta -- mistä muuten Tallink myös. Jaa uutta tegnologiaa kuten akkukäyttöset Azipodit. Sillä ilm. saatiin valtion investonti tuet.

https://www.satakunnankansa.fi/a/201399137

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta