1200 euroa

Kumpijakampi

Mitä saa Suomessa 1200 eurolla kahdessa viikossa? Onko järkeä maksaa lentolipuista, majoituksesta, ilmastoinista ym. 1200 euroa Thaimaan takia? 1200 eurolla kiertäisin kaikki Helsingin menomestat kahdessa viikossa ja pesää saisi joka päivä.

5

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumpijakampi

Lähden kiertelemään tällä summalla heti kun saan pullonkeräyksellä säästettyä rahat. Sossu ei suostu maksamaan minulle kiertomatkaa.

• Kaikkihan on siitä kiinni mitä lomaltaan/vapaa-ajaltaan haluaa.
      Itse toimin yrittäjänä (toi oikeammin yrityksemme yhtenä osakkaana) ja elämäni on hyvin töiden ehdoilla elämistä. Tykkään työstäni ja en siitä halua jäädä pois, mutta tiedän itseni niin hyvin että minun "pitää saada"muutama pieni 7-14päivää oleva jakso jolloin vaihdan maisemaa ja pääsen isolta osin irti omista arki/työrutiineistani (lomallakin tietokone mukana ja teen sillä töitä 1-2h/päivä myös lomallani).
      Koska osa vuodesta menee työskentelyssä yhdessä suomen johtavista hihto/matkailukeskuksista pohjois-suomessa, niin itselleni se "irtautumine" tarkoittaa sitten lämpöä, aurinkoa, hiekkarantoja yms.
      Eli ainakaan itse en saa sitä kotimaan lomailusta mitä lähden ulkomailta etsimään (esim. juurikin Thaimaasta). Se paljonko matkailuun sitten käyttää rahaa, on jokaisen oma asia ja siinbä varmasti oma tulotaso näyttelee isoa osaa. Itse ainakin koitan kuitenkin nuo ulkomaanmatkani toteuttamaan hyvin kohtuullisella budjetilla.

PS.
      AY151 tänäin klo 19:25-> Helsinki - Phuket, kyydissa ainakin minä ja naisystäväni.

• TäysihoitoJa0hjelmat

Jututin brittiä jouluviikolla, oli once in lifetime lomalla Kittilässä. 4 yötä vaimo 2 lasta mukana, loma Suhnainmaalla kustantaa 12400 puntaa. Vittu täällä on halapaa.

• EiKöyhille

Stadin yössä menee 1200 e kahdessa tunnissa

• Pattayallejeestaas

Suomalaisen keskituloisten ei ole varaa matkustaa ja majoittautua Suomessa.
      Ja miksi maksaisi heikosta neukkula-tyylisestä palvelusta?
      Siksi vaikka Thaimaaseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe