1200 euroa

Kumpijakampi

Mitä saa Suomessa 1200 eurolla kahdessa viikossa? Onko järkeä maksaa lentolipuista, majoituksesta, ilmastoinista ym. 1200 euroa Thaimaan takia? 1200 eurolla kiertäisin kaikki Helsingin menomestat kahdessa viikossa ja pesää saisi joka päivä.

5

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumpijakampi

Lähden kiertelemään tällä summalla heti kun saan pullonkeräyksellä säästettyä rahat. Sossu ei suostu maksamaan minulle kiertomatkaa.

• Kaikkihan on siitä kiinni mitä lomaltaan/vapaa-ajaltaan haluaa.
      Itse toimin yrittäjänä (toi oikeammin yrityksemme yhtenä osakkaana) ja elämäni on hyvin töiden ehdoilla elämistä. Tykkään työstäni ja en siitä halua jäädä pois, mutta tiedän itseni niin hyvin että minun "pitää saada"muutama pieni 7-14päivää oleva jakso jolloin vaihdan maisemaa ja pääsen isolta osin irti omista arki/työrutiineistani (lomallakin tietokone mukana ja teen sillä töitä 1-2h/päivä myös lomallani).
      Koska osa vuodesta menee työskentelyssä yhdessä suomen johtavista hihto/matkailukeskuksista pohjois-suomessa, niin itselleni se "irtautumine" tarkoittaa sitten lämpöä, aurinkoa, hiekkarantoja yms.
      Eli ainakaan itse en saa sitä kotimaan lomailusta mitä lähden ulkomailta etsimään (esim. juurikin Thaimaasta). Se paljonko matkailuun sitten käyttää rahaa, on jokaisen oma asia ja siinbä varmasti oma tulotaso näyttelee isoa osaa. Itse ainakin koitan kuitenkin nuo ulkomaanmatkani toteuttamaan hyvin kohtuullisella budjetilla.

PS.
      AY151 tänäin klo 19:25-> Helsinki - Phuket, kyydissa ainakin minä ja naisystäväni.

• TäysihoitoJa0hjelmat

Jututin brittiä jouluviikolla, oli once in lifetime lomalla Kittilässä. 4 yötä vaimo 2 lasta mukana, loma Suhnainmaalla kustantaa 12400 puntaa. Vittu täällä on halapaa.

• EiKöyhille

Stadin yössä menee 1200 e kahdessa tunnissa

• Pattayallejeestaas

Suomalaisen keskituloisten ei ole varaa matkustaa ja majoittautua Suomessa.
      Ja miksi maksaisi heikosta neukkula-tyylisestä palvelusta?
      Siksi vaikka Thaimaaseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      146
      6204
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3776
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2941
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      41
      2680
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      49
      2660
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2066
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1934
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1868
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1640
    10. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    Aihe