Mitä saa Suomessa 1200 eurolla kahdessa viikossa? Onko järkeä maksaa lentolipuista, majoituksesta, ilmastoinista ym. 1200 euroa Thaimaan takia? 1200 eurolla kiertäisin kaikki Helsingin menomestat kahdessa viikossa ja pesää saisi joka päivä.
1200 euroa
5
93
Vastaukset
- Kumpijakampi
Lähden kiertelemään tällä summalla heti kun saan pullonkeräyksellä säästettyä rahat. Sossu ei suostu maksamaan minulle kiertomatkaa.
Kaikkihan on siitä kiinni mitä lomaltaan/vapaa-ajaltaan haluaa.
Itse toimin yrittäjänä (toi oikeammin yrityksemme yhtenä osakkaana) ja elämäni on hyvin töiden ehdoilla elämistä. Tykkään työstäni ja en siitä halua jäädä pois, mutta tiedän itseni niin hyvin että minun "pitää saada"muutama pieni 7-14päivää oleva jakso jolloin vaihdan maisemaa ja pääsen isolta osin irti omista arki/työrutiineistani (lomallakin tietokone mukana ja teen sillä töitä 1-2h/päivä myös lomallani).
Koska osa vuodesta menee työskentelyssä yhdessä suomen johtavista hihto/matkailukeskuksista pohjois-suomessa, niin itselleni se "irtautumine" tarkoittaa sitten lämpöä, aurinkoa, hiekkarantoja yms.
Eli ainakaan itse en saa sitä kotimaan lomailusta mitä lähden ulkomailta etsimään (esim. juurikin Thaimaasta). Se paljonko matkailuun sitten käyttää rahaa, on jokaisen oma asia ja siinbä varmasti oma tulotaso näyttelee isoa osaa. Itse ainakin koitan kuitenkin nuo ulkomaanmatkani toteuttamaan hyvin kohtuullisella budjetilla.
PS.
AY151 tänäin klo 19:25-> Helsinki - Phuket, kyydissa ainakin minä ja naisystäväni.- TäysihoitoJa0hjelmat
Jututin brittiä jouluviikolla, oli once in lifetime lomalla Kittilässä. 4 yötä vaimo 2 lasta mukana, loma Suhnainmaalla kustantaa 12400 puntaa. Vittu täällä on halapaa.
- EiKöyhille
Stadin yössä menee 1200 e kahdessa tunnissa
- Pattayallejeestaas
Suomalaisen keskituloisten ei ole varaa matkustaa ja majoittautua Suomessa.
Ja miksi maksaisi heikosta neukkula-tyylisestä palvelusta?
Siksi vaikka Thaimaaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841