Hei,
kyseessä on ensimmäinen iriittini. Sain yöksi valkoista kortisonivoidetta. Se näköjään sumentaa ja samentaa näön.
Aamulla kun heräsin, näin edelleen todella sumeasti. Aivan kuin ilmassa olisi hirveästi höyryä tai sumua. Laitoin kostutustippoja, mutta sumeus ei lähtenyt. Näöntarkkuun on ihan hyvä. Tuntuu vain että katselisi sumussa.
Sama efekti tulee kortisonitipoista, mutta se lähtee nopeasti pois ja etenkin jos laittaa hetken päästä kostutustippoja.
Onko tuo ihan normaalia aamuisin kortisonivoiteen takia?
kyseessä on ensimmäinen iriittini. Sain yöksi valkoista kortisonivoidetta. Se näköjään sumentaa ja samentaa näön.
Aamulla kun heräsin, näin edelleen todella sumeasti. Aivan kuin ilmassa olisi hirveästi höyryä tai sumua. Laitoin kostutustippoja, mutta sumeus ei lähtenyt. Näöntarkkuun on ihan hyvä. Tuntuu vain että katselisi sumussa.
Sama efekti tulee kortisonitipoista, mutta se lähtee nopeasti pois ja etenkin jos laittaa hetken päästä kostutustippoja.
Onko tuo ihan normaalia aamuisin kortisonivoiteen takia?
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.