Ruutu ei näy enää smart Lg tv:ssä pöivityksen jälkeen

RuutuPutosiValikostaPois

Moi taas!

Wifi toimii moitteettomasti Lg smart tv:ssä nyt päivityksen jälkeen, kun tein resetoinnin reitittimeen. Aika jännä muuten , että kaksi puhelinneuvojaa ei osannut tätä ehdottaa. Itse löysimme Elisan vianmääritys-sivuilta vinkin tästä.

Niin, nyt siis semmoinen muutos aiempaan, että Ruutu putosi valikosta pois. Miksi näin?
Uskaltaakohan tässä enää koskea mihinkään nappuloihin tai päivityksiin. Oli siksi hankalaa tuon wifi- ongelman ratkaiseminen.

Onneksi kuitenkin Areena toimii ( ja Herkule Poirotit saatavilla).

5

6124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkuperäinen

Tehdasasetukset on palautettu. Siitä oli sellainen hyöty, että kanavat ovat nyt oikeassa järjestyksessä ja alkavat ihan ykkösestä. Aiemmin oli esim Mtv kohdassa 23 ja siitä eteenpäin.

Ps. En oikein ymmärrä miksi pitää aina epäillä jos joku oikeesti on pulassa. En usko olevani ainoa, joka menee joskus ”solmuun” näiden teknisten laitteiden kanssa.
      Olen kiitollinen monista avuista ja vinkeistä, joita olen onnekseni myös täältä saanut.

• Hienotöllö

LG ihan selvästi suojelee suo mediasaasteelta!

• parastavain

Chromecast. Ei Ruudut putoile pois tai lakkaa toimimasta kuten näissä älyhömppä telkkareissa:D

• assddreeer

Mitä ihmettä sieltä Ruutusta sitten tulee että sen olisi nävyttävä ? Jospa homma on niin että nelonen (sanoma oy) ei maksa niin LG ei suosi palvelua..?? Kuka tietää..

• rottenpotatoes

Ruutu tarvitsee Ruuru-sovelluksen.
      Linkkiä ei viitsi laittaa koska joku linkinvihaaja poistaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe