Ruutu ei näy enää smart Lg tv:ssä pöivityksen jälkeen

RuutuPutosiValikostaPois

Moi taas!

Wifi toimii moitteettomasti Lg smart tv:ssä nyt päivityksen jälkeen, kun tein resetoinnin reitittimeen. Aika jännä muuten , että kaksi puhelinneuvojaa ei osannut tätä ehdottaa. Itse löysimme Elisan vianmääritys-sivuilta vinkin tästä.

Niin, nyt siis semmoinen muutos aiempaan, että Ruutu putosi valikosta pois. Miksi näin?
Uskaltaakohan tässä enää koskea mihinkään nappuloihin tai päivityksiin. Oli siksi hankalaa tuon wifi- ongelman ratkaiseminen.

Onneksi kuitenkin Areena toimii ( ja Herkule Poirotit saatavilla).

5

4938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkuperäinen

      Tehdasasetukset on palautettu. Siitä oli sellainen hyöty, että kanavat ovat nyt oikeassa järjestyksessä ja alkavat ihan ykkösestä. Aiemmin oli esim Mtv kohdassa 23 ja siitä eteenpäin.

      Ps. En oikein ymmärrä miksi pitää aina epäillä jos joku oikeesti on pulassa. En usko olevani ainoa, joka menee joskus ”solmuun” näiden teknisten laitteiden kanssa.
      Olen kiitollinen monista avuista ja vinkeistä, joita olen onnekseni myös täältä saanut.

    • Hienotöllö

      LG ihan selvästi suojelee suo mediasaasteelta!

    • parastavain

      Chromecast. Ei Ruudut putoile pois tai lakkaa toimimasta kuten näissä älyhömppä telkkareissa:D

    • assddreeer

      Mitä ihmettä sieltä Ruutusta sitten tulee että sen olisi nävyttävä ? Jospa homma on niin että nelonen (sanoma oy) ei maksa niin LG ei suosi palvelua..?? Kuka tietää..

    • rottenpotatoes

      Ruutu tarvitsee Ruuru-sovelluksen.
      Linkkiä ei viitsi laittaa koska joku linkinvihaaja poistaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe