Ruutu ei näy enää smart Lg tv:ssä pöivityksen jälkeen

RuutuPutosiValikostaPois

Moi taas!

Wifi toimii moitteettomasti Lg smart tv:ssä nyt päivityksen jälkeen, kun tein resetoinnin reitittimeen. Aika jännä muuten , että kaksi puhelinneuvojaa ei osannut tätä ehdottaa. Itse löysimme Elisan vianmääritys-sivuilta vinkin tästä.

Niin, nyt siis semmoinen muutos aiempaan, että Ruutu putosi valikosta pois. Miksi näin?
Uskaltaakohan tässä enää koskea mihinkään nappuloihin tai päivityksiin. Oli siksi hankalaa tuon wifi- ongelman ratkaiseminen.

Onneksi kuitenkin Areena toimii ( ja Herkule Poirotit saatavilla).

5

5974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkuperäinen

Tehdasasetukset on palautettu. Siitä oli sellainen hyöty, että kanavat ovat nyt oikeassa järjestyksessä ja alkavat ihan ykkösestä. Aiemmin oli esim Mtv kohdassa 23 ja siitä eteenpäin.

Ps. En oikein ymmärrä miksi pitää aina epäillä jos joku oikeesti on pulassa. En usko olevani ainoa, joka menee joskus ”solmuun” näiden teknisten laitteiden kanssa.
      Olen kiitollinen monista avuista ja vinkeistä, joita olen onnekseni myös täältä saanut.

• Hienotöllö

LG ihan selvästi suojelee suo mediasaasteelta!

• parastavain

Chromecast. Ei Ruudut putoile pois tai lakkaa toimimasta kuten näissä älyhömppä telkkareissa:D

• assddreeer

Mitä ihmettä sieltä Ruutusta sitten tulee että sen olisi nävyttävä ? Jospa homma on niin että nelonen (sanoma oy) ei maksa niin LG ei suosi palvelua..?? Kuka tietää..

• rottenpotatoes

Ruutu tarvitsee Ruuru-sovelluksen.
      Linkkiä ei viitsi laittaa koska joku linkinvihaaja poistaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      103
      4583
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      385
      1352
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1062
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1052
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      960
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      882
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    10. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      847
    Aihe