Vakava kokemus

tässäkokemus

Olin kasvanut seurakunnassa, jossa ei juuri puhuttu mistään okkultisista asiosta. Jossain vaiheessa aloin kiinnostua yliluonnollisista asioista ja kuvittelin, että kaikki yliluonnollinen tulee Jumalalta. Harrastin transendettista mietiskelyä, joogaa, kävin vyöhyketerapiassa, sain akupunktiohoitoa ja juoksin ennustajilla (he muuten todella tietävät, mutta heidän tietolähteensä on pimeyden maailmasta). Osasin lukea toisten ajatuksia. Näin myös ihmisten auran. Monet senaikaiset ystänäni harrastivat samoja asioita. Kerran keskiyöllä, kun olin yksin kotona,luin ja opiskelin esineiden siirtämistä ajatuksen voimalla, yhtäkkiä huone tuntui jäätyvän ja kummallinen kylmyys kiersi huoneilmaa kuin tuulen lailla. Kauhistuin ja pakenin vuoteeseeni, vedin peiton korvilleni ja rukoilin Isämeidän rukousta, kunnes rauhoituin. En silloinkaan oikein vielä ymmärtänyt, mistä oli kysymys. Nyt tulee se paras kohta: Kerran eräässä tilaisuudessa menin Seija Lehtosen rukoiltavaksi. En usko, että hän pahastuu, vaikka mainitsin hänen nimensä. Pyysin esirukousta ja Seija laski kätensä päälleni ja ilmoitti, että ettei hän voi rukoilla puolestasi, koska harrastin okkultisia asioita. Seija ei voinut tietää niistä, mutta Herra hänelle ilmoitti. Hän sitten minua opasti ja myönsin hänelle, että niin olen. Hän kysyi, haluanko sanoutua niistä irti. Kun asia siinä minulle valkeni, niin toki halusin. Sitten Seijan avustuksella sanouduin niistä irti, jonka jälkeen Seija rukoili puolestani ja minä vapauduin kertalaakilla kaikista pimeyden kahleista. Kaikki yliluonnolliset kykyni loppuivat siihen. Se oli ihmeellistä Jumalan rakkautta minua kohtaan. Sellainen niistä jäi, että tuntuu, että minulla on jonkinlainen vaisto huomata jos ilmapiirissä tai ihmisessä on jotain pimeyttä. Ehkä Herra on armossaan sen vaiston antanut, etten enää sotkeutuisi Saatanan ansoihin. Kiitollisuuteni Jumalaa kohtaan ja myös Hänen palvelijaansa kohtaan on valtava. Kiitos Kunnia ja Ylistys Hänelle Kaikkivaltiaalle rakastavalle Abba-Isälle!

0

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
        Oulainen
        31
        5673
      2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
        Oulainen
        12
        3688
      3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
        Ikävä
        193
        2311
      4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
        Ikävä
        163
        1723
      5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
        Suomussalmi
        77
        1627
      6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
        Hyrynsalmi
        35
        1457
      7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
        Ikävä
        14
        1365
      8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
        Ikävä
        74
        1335
      9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
        Ikävä
        94
        1195
      10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
        Ikävä
        224
        1194
      Aihe