Vakava kokemus

tässäkokemus

Olin kasvanut seurakunnassa, jossa ei juuri puhuttu mistään okkultisista asiosta. Jossain vaiheessa aloin kiinnostua yliluonnollisista asioista ja kuvittelin, että kaikki yliluonnollinen tulee Jumalalta. Harrastin transendettista mietiskelyä, joogaa, kävin vyöhyketerapiassa, sain akupunktiohoitoa ja juoksin ennustajilla (he muuten todella tietävät, mutta heidän tietolähteensä on pimeyden maailmasta). Osasin lukea toisten ajatuksia. Näin myös ihmisten auran. Monet senaikaiset ystänäni harrastivat samoja asioita. Kerran keskiyöllä, kun olin yksin kotona,luin ja opiskelin esineiden siirtämistä ajatuksen voimalla, yhtäkkiä huone tuntui jäätyvän ja kummallinen kylmyys kiersi huoneilmaa kuin tuulen lailla. Kauhistuin ja pakenin vuoteeseeni, vedin peiton korvilleni ja rukoilin Isämeidän rukousta, kunnes rauhoituin. En silloinkaan oikein vielä ymmärtänyt, mistä oli kysymys. Nyt tulee se paras kohta: Kerran eräässä tilaisuudessa menin Seija Lehtosen rukoiltavaksi. En usko, että hän pahastuu, vaikka mainitsin hänen nimensä. Pyysin esirukousta ja Seija laski kätensä päälleni ja ilmoitti, että ettei hän voi rukoilla puolestasi, koska harrastin okkultisia asioita. Seija ei voinut tietää niistä, mutta Herra hänelle ilmoitti. Hän sitten minua opasti ja myönsin hänelle, että niin olen. Hän kysyi, haluanko sanoutua niistä irti. Kun asia siinä minulle valkeni, niin toki halusin. Sitten Seijan avustuksella sanouduin niistä irti, jonka jälkeen Seija rukoili puolestani ja minä vapauduin kertalaakilla kaikista pimeyden kahleista. Kaikki yliluonnolliset kykyni loppuivat siihen. Se oli ihmeellistä Jumalan rakkautta minua kohtaan. Sellainen niistä jäi, että tuntuu, että minulla on jonkinlainen vaisto huomata jos ilmapiirissä tai ihmisessä on jotain pimeyttä. Ehkä Herra on armossaan sen vaiston antanut, etten enää sotkeutuisi Saatanan ansoihin. Kiitollisuuteni Jumalaa kohtaan ja myös Hänen palvelijaansa kohtaan on valtava. Kiitos Kunnia ja Ylistys Hänelle Kaikkivaltiaalle rakastavalle Abba-Isälle!

0

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet liian komea!

Ei tuollaisia uskalla lähestyä 🤔
        Ikävä
        139
        1817
      2. Mitä haluaisit ?

Mitä tahtoisit sanoa hänelle, muttet uskalla ?
        Ikävä
        96
        1604
      3. Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!

Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣
        Kotimaiset julkkisjuorut
        104
        1324
      4. Haha, nyt vähän naurattaa:)

Kun täällä on kovasti ollut aloituksia niistä M syömistä, niin nyt on M ja Mimmin stooreissa hirveä valkopyykkipäivä terveellisestä ruoasta.. 😂 Miksi
        Kotimaiset julkkisjuorut
        121
        1282
      5. Mitä kaipaat.......

Mitä kaipaat hänessä eniten ? ♥️
        Ikävä
        59
        1275
      6. luomua olla pitää

sitä sinä olet :) ei "tahroja" ihossa ei turhaa meikkiä eikä feikkiä. just siitä tykkään, olet se kaunis oma itsesi :) äläkä nyt sano että et ole kaun
        Ikävä
        127
        1147
      7. Parasta mitä hän ....

Mikä on parasta mitä ikävöimäsi henkilö on sanonut sinulle?
        Ikävä
        38
        916
      8. Sofian dj-deitti

No nyt on päässy hyvään seuraan, joko päästään romanssin makuun? :)
        Kotimaiset julkkisjuorut
        39
        901
      9. Tuleeko mielipiteestä rikos?

Sananvapaus kyseenalaistetaan? Tuleeko sodan toisen osapuolen puolustusmielipide rikolliseksi toiminnaksi? Tai vastaavasti sodan osapuolen tekojen syy
        Maailman menoa
        462
        883
      10. Hauskaa iltaa

mun hehkulampulle :) Jos et ois antan anteeks mulle, ni oisit saanu postissa sellasen nallekarhun, minkä paidassa lukee I'm sorry :) Kohta saunaan
        Ikävä
        149
        872
      Aihe