olen mies 41v
ja olisin kiinostunut tutustumaan kohtalo toveriin??
jolla myös ehkä kuulo koje auttamassa arjessa...
ja saada kontaktia tätä kautta?
kun vain "astivamma" samaa tyyppiä?
kun "terveet"? ei siitä ymmärrä...
haluaisin tutustua kuulokojeen omaavaan naiseen
3
149
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla vaikeeta tätä kautta.
Saattais onnistua kuulovammaisten liiton kautta,
Ehdota että laittavat "ystäviä haetaan"-palstan.
Ovat hyvillään kun tulee aloitteita.
Hyvää Vappua! - Anonyymi
sen verran et olin kuuleva... "terve" mutta kuulo alkoi alentumaan..
nuorena tehtyjen operaatioden myöta...??
jos nyt joku sattuis kiinostumaan.. :) - Anonyymi
Minulla ei aikaa.Olen myös kuulokojeiden käyttäjä.Elämäni laatu parani huomattavasti saadessani ne.Sukulaispoika silloin 16v .Shokissa,sinulla ei voi olla kuulokojeita.Sen koomin häntä en nähnyt,vaikka olimme läheisä.Täällä pääkaupunki.Lisäksi hänen isän,isän vahemat vanhana toinen kuuro,toinen sokea.Kertoi hänen äiti aikoinaan,jonka toinen orva kuuroutui sairauden takia..Miten jälkipolvea kasvatetaan?Salataan lapsilta kuulovammat,näkö vammat aikuiset ihmiset itsestä ja suvusta.Tehdään jälkipolvista negatiivisen asenteen omaavia henkilöitä.,Jos nyt ei ihan täydelinen ole ja omistaa kuulokojeet.Ne on samat kuin silmälasit.Minun miespuolinen ystävä noin 55v, jätti minut kokonaan kuulokojeiden takia, Siis ystävä ei suhde!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1368039- 625974
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa823361Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73123Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2151730Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101728Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3431463Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141