te joilla uniongelmia mikä auttanut...

Itsellä vaihdevuosioireita ollut jo pari vuotta.Kuumat aallot lähtivät hormoonilaastarilla.Mutta vaihtelevat uniongelmat jäivät. Käytän pientä määrää melatoniinia ( alle 1 mg ) koska isompi määrä ei tunnu sopivan ja tarvittaessa Mirtazapinia mutta sitä mahd. harvoin...mutta uni vaihtelee...8 tunnin yöunet ovat muisto vain
Ilmoita

Ja mulla 11vuotta! Eikä loppua näy. On tämä naisen elämä karmeita, kun aina on joku vaiva, joista miehet eivät tiedä mitään. Mulla ihan hirveet hikivaivat ja unettomuus. Onneksi olen jo työelämästä poissa, kun silloin tämä oli aivan karmeeta - naama alkoi punoittaa ja sitten hiki virrata. Ole siinä sitten fressinä asiakkaita palvelemassa. En käytä mitään hormonivalmisteita, koska pelkään niistä aiheutuvia sivuvaikutuksia. Luntaistuotteita olen käyttänyt, mutta niistä saatu apu kesti vähän aikaa. Nyt sitten tässä odotellaan, että koska tämä vaihe elämästä päättyy, vai päättyykö koskaan?
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

te joilla uniongelmia mikä auttanut...

Itsellä vaihdevuosioireita ollut jo pari vuotta.Kuumat aallot lähtivät hormoonilaastarilla.Mutta vaihtelevat uniongelmat jäivät. Käytän pientä määrää melatoniinia ( alle 1 mg ) koska isompi määrä ei tunnu sopivan ja tarvittaessa Mirtazapinia mutta sitä mahd. harvoin...mutta uni vaihtelee...8 tunnin yöunet ovat muisto vain

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta