Hyvä psykiatri unettomuus

Marika1

Hei Voisitteko suositella hyvää psykiatriaa Pääkaupunkiseudulla.? Minulla on ahdistusta ja unettomuutta. Olen syönyt ajoittain yli 10 vuotta imovane lääkettä. Mulle on myös määrätty Mirtazapin lääkettä pieninä annoksins mutta sitä en ole käyttänyt. Kumpi olisi parempi lääke unettomuuteen? Entä mitä mieltä olette Ketipinor lääkkeestä.?

6

2552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uni-on-paras-lääke

Suosittelisin seuraavia:
      Helsingin uniklinikka
      Coronaria unklinikka

Molemmissa on psykiatrin palveluja. Lisäksi molemmat ovat erikoistuneet unettomuuteen.

Ketipinor koukuttaa aivan varmasti.
      En ottaisi missään tapauksessa ennenkuin olet aloittanut hoidon jollakin uniklinikalla.

• lisäys

Jos on pakko ottaa jotain rauhoittavaa, suosittelisin esim seuraavia;
        - tryptofaani, teaniini, avena sativa, mäkikuisma jne... niitä on aika paljon.. mutta tuossa ehkä tehokkaimmat... siisei kaikkea, vaan jotakin... ehkä mäkikuisma tehokkain. avena sativaa voi sekoittaa mihin muuhun tahansa..

Noilla pärjää paremmin kuin ketipinorilla, eikä ne tuhoa terveyttä samalla tavalla kuin ketipinor .

• Pepsimilla

Suosittelen helsingin uniklinikkaa. Coronaria uniklinikka osa riistäjäkonsernia.

• älä-missään-tapauksessa

ala käyttään ketipinoria, sillä silloin saat heittää kaivoon viimeisestkin toiveet parantumisesta. olet senjälkeen eläkeläinen.

• Luulen-että

unettomuuteen erikoistunut Helsingin Uniklinikka tietää neuvoa psykiatrin joka tuntee sekä unen että mielenterveyden.
      Hkin Uniklinikalla on myös itsellään psykiatreja töissä.

• alkalimetalli

Psykiatri on sellainen riippakivi, että siitä et loppuelämänäsi pääse irti, jos sopivan diagnoosin saat ja heidän kirjoihin joudut. Välttäisin ihan viimeiseen asti heidän palveluihinsa astumista. Käy vaikka juoksemassa puolimaraton ennen nukkumaanmenoa. Pitäisi väsyttää plus muut hyvät efektit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      20
      1761
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      146
      1748
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      320
      1421
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1108
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1102
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      139
      1058
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      955
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      945
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe