Hei Voisitteko suositella hyvää psykiatriaa Pääkaupunkiseudulla.? Minulla on ahdistusta ja unettomuutta. Olen syönyt ajoittain yli 10 vuotta imovane lääkettä. Mulle on myös määrätty Mirtazapin lääkettä pieninä annoksins mutta sitä en ole käyttänyt. Kumpi olisi parempi lääke unettomuuteen? Entä mitä mieltä olette Ketipinor lääkkeestä.?
Hyvä psykiatri unettomuus
6
2071
Vastaukset
- Uni-on-paras-lääke
Suosittelisin seuraavia:
Helsingin uniklinikka
Coronaria unklinikka
Molemmissa on psykiatrin palveluja. Lisäksi molemmat ovat erikoistuneet unettomuuteen.
Ketipinor koukuttaa aivan varmasti.
En ottaisi missään tapauksessa ennenkuin olet aloittanut hoidon jollakin uniklinikalla.- lisäys
Jos on pakko ottaa jotain rauhoittavaa, suosittelisin esim seuraavia;
- tryptofaani, teaniini, avena sativa, mäkikuisma jne... niitä on aika paljon.. mutta tuossa ehkä tehokkaimmat... siisei kaikkea, vaan jotakin... ehkä mäkikuisma tehokkain. avena sativaa voi sekoittaa mihin muuhun tahansa..
Noilla pärjää paremmin kuin ketipinorilla, eikä ne tuhoa terveyttä samalla tavalla kuin ketipinor .
- Pepsimilla
Suosittelen helsingin uniklinikkaa. Coronaria uniklinikka osa riistäjäkonsernia.
- älä-missään-tapauksessa
ala käyttään ketipinoria, sillä silloin saat heittää kaivoon viimeisestkin toiveet parantumisesta. olet senjälkeen eläkeläinen.
- Luulen-että
unettomuuteen erikoistunut Helsingin Uniklinikka tietää neuvoa psykiatrin joka tuntee sekä unen että mielenterveyden.
Hkin Uniklinikalla on myös itsellään psykiatreja töissä. - alkalimetalli
Psykiatri on sellainen riippakivi, että siitä et loppuelämänäsi pääse irti, jos sopivan diagnoosin saat ja heidän kirjoihin joudut. Välttäisin ihan viimeiseen asti heidän palveluihinsa astumista. Käy vaikka juoksemassa puolimaraton ennen nukkumaanmenoa. Pitäisi väsyttää plus muut hyvät efektit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764