Vierasta ja omaakin

-Phantom-

Valitan heti alkuun, että olen pienessä torstaikännissä kun tätä novellia kirjoitan. Se tarkoittaa sitä, että oikoluvussakin saattaa esiintyä jotain normaalista poikkeavaa. :)

Rakastan palautetta, niin positiivista kuin negatiivistakin. Laittakaa sitä heti novellin perään tai osoitteeseen [email protected]


Uudenvuoden juhlinnan odotus tapahtui sangen apein mielin. Olin ollut Tukholman risteilyllä. Viinaa oli maksa täynnä ja kännikeiju oli tyhjentänyt tilini risteilyn aikana. Kotona odotti kaamea krapula ja tilanteeseen nihkeästi suhtautuva avovaimo.

Itse uudenvuoden aatto oli tarkoitus juhlistaa tuttava pariskunnan kanssa. Mutta kuinka ollakaan, pariskunnan uros oli hölmöillyt jopa enemmin kuin minä, jos mahdollista, ja kyseistä pariskuntaa ei enää ollut! Luoksemme oli tulossa vain naaras, avovaimoni Annin paras ystävä.

Annin ystävässä Sarissa ei todellakaan ollut mitään vikaa. Vartalo oli aivan täysin makuuni. Hiukan rehevämpi kuin Annin. Rinnat varsinkin olivat isommat ja ylväämmät. Kyllä Annikin täysin vastasi naisihannettani. Vanhana voimistelijana vartalo oli äärimmäisen kiinteä, rinnat olivat isot hänen muuten siroon vartaloonsa nähden ja alapäänsä hän piti kunnossa säännöllisellä trimmauksella.

Anni oli elämäni nainen. Hän oli iloinen ja hauska aivan poikkeuksetta. Tiesi mitä mies tarvitsi pysyäkseen onnellisena. Paljoahan minä en vaadi. Se riittää että talo pysyy siistinä, ruokaa riittää ja pussit eivät pääse täyttymään äärimmilleen. Etenkin aivan käsittämätön suuseksin hallinta sai minut rakastumaan tuohon naiseen. Suuseksistä ei nimittäin ikinä ole pulaa. Sitä riittää määrällisesti ja laadullisesti päivästä ja viikosta toiseen.

Niin, se mikä uudenvuoden vietossa huolestutti, oli Sarin pitkäaikaisen suhteen päättyminen. Pelkäsin että ilta menee täysin itkeskelyksi ja kaverusten toistensa lohdutteluun ja miesten haukkumiseen. Kuitenkin, kun Sarin upouusi Mini Cooper kurvasi talomme pihaan hänen olemuksestaan näki, ettei mimmi ollut tullut suremaan vaan juhlimaan. Kassi kilisi lupaavasti hänen astellessaan sisäämme. Hymystä hänen kasvoillaan ei olisi voinut kuvitella mitään ikävää sattuneen viime aikoina.

Iltaa aloiteltiin kolmestaan tiuhaan tahtiin kuplivaa kippaillen. Kaikenlaista tyhmää seurapeliä siinä pelailtiin Twisteristä Trivial Pursuitiin. Täytyy myöntää että raavaasta miehestä hassut seurapelitkin tuntuivat mukavassa naisseurassa oikein viihdyttäviltä. Molemmilla tytöillä oli tiukat farkut ja niukat topit. Varsinkin Twisterissä silmänruokaa riitti tyttöjen kyyristellessä. Odotin vain milloin Sarin rintaliivit pettää ja koko herkku pullahtaisi pihalle. Kyllä ne rintsikat kuitenkin pitivät… perhana.

Tuli aika saunanlämmityksen. Meiltä löytyy sekä puu-, että sähköversio. Tietenkin juhlan kunniaksi lämmitimme paremmat löylyt puusaunan muodossa. Hetkenhän siinä huppelissa kesti armeijan käyneelläkin miehellä kiukaan tulille saattaminen. Palatessani oli olohuoneessa lohdutus toimenpiteet käynnissä, kun Sari itki kohtaloaan Annin olkapäätä vasten. Kyllä siinä tilityksessä miessukuun kuuluminen pahalta tuntui. Kaikesta myötätunnosta huolimatta katselin selkä minuun päin olleen Sarin pepun kaaria ja farkkujen alta pilkistäviä stringejä. Paine housuissani kasvoi.

Sauna lämpeni ja tuli vuorojen arpomisen aika. Lupauduin menemään ensiksi saunaan kunhan voisin mennä sitten taas tyttöjen jälkeen. Hetken mietin videokameran asentamista johonkin puku-, tai pesuhuoneeseen, mutta hylkäsin idean liiallisena riskinä. Saunassa ollessani mietin, miten voisi olla mahdollista nähdä tuo avovaimoni kaunis ystävä alastomana. Saunatilamme oli ikään kuin talomme kellarissa täysin erillisenä osastona. Siihen kuului iso sauna, pesutila poreammeella, sekä takkahuone. Ei me rikkaita olla, mutta velaksi ajattelimme hankkia vähän luksusta arkipäivän ratoksi.

Poistuin saunasta vähäksi aikaa vilvoittelemaan takkahuoneeseen. Mietin paikkaa mihin voisin piiloutua, sillä tytöt todennäköisesti tulisivat vilvoittelemaan samaan paikkaan. Takkahuoneessamme oli baaritiski, sohva, televisio, ovi varastotilaan, sekä baaritiski. Varastotilan ovessa ei ollut kahvaa lukon mentyä rikki, joten sen raosta voisi kurkistella suhteellisen turvallisesti. Näkyvyys sohvalle oli kuitenkin olematon, ja juuri sohvalle tytöt todennäköisesti tulisivat vilvoittelemaan. Baaripöydän tiskin alla on pieni säleikkö mistä voi tirkistellä. Siitä on hyvä näkyvyys sohvaan, valo osuu tiskille huonosti ja tiskillä ei tällä hetkellä ole juotavaa, joten tyttöjen eksyminen tiskin ääreen oli todella epätodennäköistä. Rinnassani tykytti. Uskaltaisinko tiskin taakse tirkistelemään?

Kävin nopeasti vielä heittämässä tujakat löylyt. Join Ed-kossulasini tyhjäksi ja painelin suihkun kautta yläkertaan. ”Nyt on kyllä tytöt niin taivaalliset löylyt, ettei vuosi voisi paremmin alkaa”, hihkaisin ylös kipittäessäni. ”No mennäänhän löylyttelemään”, hihkaisi Sari selkeästi piristyneenä.
Tytöt menivät alas ja odottelin useamman minuutin, ennen kuin otin askeleet portaita kohti.

Astelin portaat lähes alas asti. Pysähdyin kolmanneksi alimmalle portaalle kuuntelemaan. Kuulin löylyn sihahduksen ja iloista naurua. Tytöt olivat saunassa. Astuin takkahuoneeseen. Takkahuoneesta oli valot pois. Havaitsin kylpyhuoneen oven olevan kevyesti raollaan. Hitaasti rohkeutta keräten astuin oven ääreen ja kurkistin sisään. Ovesta oli suora näkyvyys saunan lasioven läpi sisään. Pieneksi pettymykseksi avovaimoni Anni istui juuri oven kohdalla. Näin hänen naureskelevan iloisena ja silittelevän kosteaa vartaloaan. Sarista näkyi vain kädet välillä kun hän heilutteli niitä elävöittääkseen kertomuksiaan. En ehtinyt pitkään tirkistellä saunaan, kun totesin Annin lähtevän vilvoittelemaan. Hän astui ovesta ja meni suihkuun. Vaikka takkahuone oli pimeä, en uskaltanut jäädä ovelle vaan lähdin etsimään piilopaikkaa. Varasto, vai baaritiski? Todennäköisesti he tulisivat sohvalle istumaan joten otin suuremman riskin ja menin baaritiskin taakse. Kävin polvilleni ja totesin näkyvyyden olevan hyvä niin kylpyhuoneen ovelle kun sohvallekin.

Meni vain hetki, kunnes ovi avautui ja molemmat tytöistä astelivat takkahuoneeseen. Onnekseni molemmilla tytöillä oli lähes täydet siideripullot käsissään. Ehdin jo hetken pelätä, että he tarvitsisivat täydennystä yläkerrasta, jolloin varmasti paljastuisin. Molemmilla oli pyyhkeet päällään. He istuutuivat sohvalle suoraan näkökenttääni. Takkahuoneeseen he säätivät vain pienen tunnelmavalaistuksen. He juttelivat miehistä. Sari totesi Annin olevan todella onnekas, kun hän oli löytänyt minut. Puna nousi poskilleni kun Anni kehui minun olevan ensimmäinen mies, joka todella osasi tyydyttää hänet. Sari taas totesi, että hänen edellisensä ei suostunut kuin peruspanoihin, eikä hän ollut kokenut orgasmia kuin oman kätensä kautta viimeiseen kahteen vuoteen. Anni totesi minun olevan mister Orgasm, ja sanoi että minua kannattaa kokeilla jos joskus olen vapaalla. Molemmat nauroivat katketakseen. Naurun remakan yhteydessä Sarin pyyhe löystyi ja hänen valtavat rintansa pääsivät lähes valloilleen. Kuitenkaan nännejä ei näkynyt. Anni otti pyyhkeensä ympäriltään ja alkoi kuivata lyhyitä hiuksiaan. Tavallaan oli valtavan kiihottavaa katsella salaa omankin naiseni kosteaa, alastonta, täydellistä vartaloa, vaikka sen oli jo nähnyt satoja kertoja. Toivoin sydämestäni, että Sari seuraisi Annin esimerkkiä, mutta näin ei käynyt. Pyyhe päällään hän siirtyi kylpyhuoneeseen Anni perässään. Valtavaksi pettymyksekseni he vetivät oven aivan kiinni. Kiihottuneena siirryin yläkertaan ja avasin oluen. Varmasti saisin tänään Annilta, mutta Sarin alastoman vartalon näkeminen tekisi illasta täydellisen.

Ehdin juuri siemailla oluseni tyhjäksi, kun tytöt kipittivät portaita pitkin ylös. ”Menehän kiireesti saunaan, niin mekin ehditään vielä ennen kuin mennään ampumaan raketteja” Anni hihkaisi lyhyt pyyhe päällään. Sari tuli myös pyyhkeeseen sonnustautuneena ja mieleni teki jäädä yläkertaan, sillä niin lyhyessä pyyhkeessä ei olisi voinut istua paljastamatta pyhiä paikkoja. ”Voimmehan mennä samaan aikaan säästääksemme aikaa?” koetin ehdottaa. ”Oles nyt siinä!” Sanni totesi ja läimäytti minua leikkisästi rinnukseen. ”Mennään vain” Sari sanoi pirteästi! Minulla alkoi seistä hallitsemattomasti. Anni kuitenkin tyrmäsi ajatuksen sanomalla minun olevan hänen yksinoikeus.

Lievästi pettyneenä astuin suihkun kautta löylyyn. Sari olisi voinut tullakin… Mutta nihkeä naiseni esti sen kokemuksen. Ehdin heittää vain pari kauhallista, kun pesuhuoneen ovi kävi. Anni tuli sieltä hiukan ujosti pyyhe päällään. ”Voidaanko me sittenkin tulla?” Hän kysyi. ”Totta kai!” vastasin. Anni kipitti kiireesti luokseni saunaan, heittäen pyyhkeen pesukoneen päälle. ”Et sitten tuijota Saria! Se heti luulee että sä haluut sitä!” ”En tuijota, sua mä vaan haluan….” Vastasin. Valhe varmasti kuului läpi. ”Tuu vaan Sari!” Anni huusi samalla kipittäen ulos saunasta suihkuun. Sauna oli pimeä ja pesuhuoneessa valot. Heti huudon jälkeen Sari astui sisään pesuhuoneeseen. Näki että hän oli odottanut aivan ovella. Ujosti katse hieman alas käännettynä hän tuli sisään. Katsoi minuun päin kulmien alta, hymyili vienosti ja otti hitaasti pyyhkeensä pois. Välittömästi kun hän oli heittänyt pyyhkeen Annin pyyhkeen seuraan pesukoneen päälle, hän laittoi kätensä rintojensa suojaksi. Koko ajan minua katseellaan etsien hän katsoi saunaan päin, kädet rintojensa päällä, alaruumis paljaana, ujosti hymyillen. Nieleskelin tyhjää kiihotuksen vallassa, taistellen kuitenkin kaluani veltoksi. En millään voisi seistä sillä hetkellä kun Anni astuu sisään saunaan.

Sari oli todella upeavartaloinen. Kevyt solariumissa hankittu rusketus peitti hänen vartaloaan. Pitkät suorat vaaleat hiukset ulottuivat märkänä reilusti hänen olkapäidensä alle. Hänen käsivartensa eivät millään pystyneet peittämään hänen mahtavia rintojaan, vaan ne pursuilivat ylhäältä ja alhaalta, sekä käsien välistä. Alapäätään hän ei hävennyt. Selkeästi tätä iltaa varten parturoitu kapea viiva seurasi ylöspäin hänen jalkojensa välistä. Itse pidin jalkani kevyesti erillään. Hän koetti kovasti nähdä pimeään saunaan, mutta tuskin pystyi näkemään kevyesti kovettunutta kaluani.

Suihku katkesi ja Anni astui saunaan. Sari siirtyi suihkuun katseeni ulottumattomiin. Anni katsoi minua suoraan silmiin ja kysyi: ”Panethan mua kulta tänään kunnolla?” ”Tietysti rakas!” vastasin. Samassa täysin yllättäen Anni kyyristyi syliini ja otti puolihölmön kaluni suuhun. ”Hei! Sari tulee kohta!” kuiskasin kaluni kovettuessa. Anni imaisi muutaman kerran kiihkeästi, pyöräytti kieltään terskani ympärillä, nousi pystyyn ja sanoi: ”Haluan, että Sari näkee sut parhaimmillasi.” Häkellyin täysin. Anni siis halusi, että Sari näkee seisokkini! Kuitenkin suihkun katketessa Anni tuli äkkiä katumapäälle ja käski minun laittaa se piiloon. Tilanne oli mielenkiintoinen. Annin takia minun ei tarvinnut pelätä seisokkiani. Hän oli itse saanut sen aikaan.. Mutta Sarin vuoksi se täytyi peittää. Sain siis katsella Saria täysin rauhassa ilman Annin suuttumusta.

Nostin jalkani neitimäisesti polveni päälle ja painoin penikseni jalkojen väliin. Sari avasi saunan oven, astui sisään ja sulki oven. Sitten hän pysähtyi, laittoi selkänsä kaarelle, taivutti päänsä taaksepäin ja puristi vedet pitkistä hiuksistaan. Tuijotin tuota jännittynyttä vartaloa räjähtämispisteessä. Rinnat olivat suuret. Ehkä hiukan erikokoiset, mutta todella kauniit. Nännit eivät olleet lämpimän suihkun jälkeen erityisen kovat. Nännipihat hiukan levinneet, niin kuin suurissa rinnoissa yleensäkin, mutta silti koko näky veden tippuessa sileältä iholta oli erittäin kiihottava. Katsoin Annia säikähtäneenä, Hän katsoi minua suoraan silmiin ja hymyili. Sari istuutui lauteille Annin vasemmalle puolelle, kun minä istuin oikealla.

Hetki juteltiin niitä näitä. Suunnitelmia uudelle vuodelle, suunnitelmia tälle illalle. Molemmat tytöt totesivat olevansa niin kännissä, että tuskin tulee baariin lähdöstä mitään. Paukautetaan raketit ja mennään kiltisti nukkumaan. Anni totesi, että me tuskin miehen kanssa ihan kiltisti ollaan jos ei se Saria häiritse. Sari sanoi: ”Olkaa vain tuhmasti, vaikka voi se vähän häiritä, kun puute on valtava!”
Anni nauraa ja sanoo, että ”Mun mies kyllä panis varmaan suakin, kyllä siitä riittäis, mutta se on mun mies.” Ja nauraa perään. Sitten hän siirtää kätensä jalkojeni väliin ja kiskoo piilottelemani vehkeen esiin. ”Eikö riittäisikin?” Anni kysyy Sarilta. Sari kyyristyy nähdäkseen paremmin ja nyökyttää silmät loistaen. Itseäni tilanne alkaa hävettää ja pikku veijari alkaa vetäytymään. ”Noh! EI kai pikkuista nolota!” Anni hihkaisee humalaisella äänellä ja kyyristyy syliini upottaen kyrpäni syvälle kurkkuunsa. Säikähtäneenä ynähdän voimakkaasti ja katsahdan Sariin päin. Hänen katseensa on kiinnittyneenä hölmistyneenä Annin ylös-alas liikkuvaan päähän ja päätään puistellen hän ottaa kulauksen siideristään. Anni jatkaa vaativaa imutustaan ja pikkuhiljaa alan antautua nautinnolle. Anni on vain niin pirun taitava liikkeissään, ettei edes epätavallinen tilanne saa kiihotustani vähenemään. Sarinkin hämmennys alkaa laantumaan ja huomaan kuinka hän alkaa seuraamaan toimintaa yhä kiinnostuneempana. Hänen suunsa on hieman raollaan ja hengitys tiivistyy.

Anni lopettaa hetkeksi. Hän nousee ylös ja tulee aivan kiinni kasvoihini. Syvälle silmiini katsoen hän suutelee minua kiihkeästi ja siirtyy sitten suutelemaan korvaani. Yhtäkkiä hän kuiskaa: ”Tiedän että tämä on fantasiasi.. Tämän jälkeen saat olla HELVETIN kiltti mulle, joohan?” Olen hetken sanaton ja mietin tarkoittaako hän sitä mitä minä luulen. Lopulta vain nyökytän hölmönä.

Anni kääntyy Saria kohti. ”Haluatko päästä puutteestasi?” Sari on hämillään… ”Se on sun mies” ”Vittu jos mä haluun et sä saat mun miestä ni sä saat!!!” Anni melkein huutaa kännisen vihaisena. Pelkään koko tilanteen kuivuvan Annin humalatilan takia. ”Nyt vittu nussitaan yhdessä ja pidetään kivaa, mut tein pitää luvata ettette vittu koskaan nussi mun selän takana!” Anni jatkaa aggressiiviseen sävyyn. ”Rauhoitu nyt. Se on sun mies. En mä rupee…” Sari sanoo. ”Haluat kuitenkin ja tää ukko haluu varmasti, sen mä tiedän!” Anni taivuttautuu Sarin lähellä ja suutelee tätä suulle. Sari säikähtää aluksi ja vetäytyy taaksepäin. Anni kuitenkin taipuu perässä vaativana. Lopulta Sari vastaa suudelmaan ja heidän kätensä alkavat vaeltaa toistensa selässä. En voi kuin katsoa tätä fantastista näkyä. Olen täysin puulla päähän lyöty. Nousuhumalan aiheuttama hyvänolon tunne saa minut epäilemään uneksivani. Anni vetäytyy irti Sarista. ”Suutele sitä” Anni sanoo minulle. ”Oikeesti?” Kysyn. ”No vittu oikeesti! Sari on hyvä suutelemaan, jos oisin tienny oisin suudellu jo aiemmin!” Anni huudahtaa ja molemmat nauravat. En voi kuin ihmetellä kokoajan paljastuvia uusia piirteitä kiltistä Annistani. Ennen kuin ehdin toteuttaa Annin toiveen, Sari nousee ja tulee luokseni. Hän istuu syliini peppu kiukaan suojana olevaa jalkatelinettä vasten. Syvälle silmiini katsoen hän mutristaa suunsa ja lähestyy minua. Minun on vaikea katsoa häntä silmiin, sillä hän istuu jalat levällään sylissäni rinnat vapaasti heiluen rintaani vasten. Katson vielä Annia kysyen. Hänen hymyillessä hyväksyvästi takaisin antaudun tunteella ja painan huuleni Sarin huulia vasten. Suudelma on äärettömän kiihkeä ja tuntuu kuin valtavat paineet purkautuisivat huuliemme välityksellä Sarista. Hän keinuttaa lantiotaan reisiäni vasten ja tunnen kuinka hänen häpyhuulensa aukeilevat ja liimautuvat ihollani. Annin käsi tarttuu käteeni ja ohjailee sitä Sarin vartalolle. Tartun Sarin rintoihin ja puristelen niitä ahnaasti. Anni irrottaa otteensa kädestäni ja rupeaa kevyesti hyväilemään kaluani. Välillä suutelen Annia, välillä Saria. Välillä puristelen Sarin rintoja, välillä Annin peppua. Mihin tahansa käteni laitan, vastaan tulee uskomattoman pehmeä ja lämmin iho.

”Haluut sä imee sitä?” Anni kysyy Sarilta. Sari nyökyttää, nousee sylistäni ja kiskoo minut myös ylös. Hän asettaa minut istumaan alalauteella ja käy polvilleen muovimaton päälle. Kevyesti tunnustellen hän aloittaa vaeltelun kielellään terskastani. Taivutan pääni taaksepäin ja näen Annin tyydyttävän itseään ylälauteella. Annin täysin paljaaksi ajellut häpyhuulet kimmeltävät kosteutta hänen pyöritellessään etu- ja keskisormeaan hitaasti klitoriksellaan. Yhä syvenevät huokaukset peittävät alleen palavan puun risahdukset.


Sari etenee hitaasti. Hän leikittelee pelkällä kielellään tehden tutkimusmatkaa ympäri penistäni. Hän katsoo syvälle silmiini ja välillä vilkaisee Anniin päin ikään kuin saadakseen hyväksyntää toimilleen. Pitkään ei Anni jaksa toimintaa katsella vaan hänkin laskeutuu lauteilta Sarin viereen.
Yhdessä polvillaan he ensin suutelevat toisiaan ja hierovat toistensa täydellisiä rintoja kunnes molemmat ottavat käsillään kiinni kalustani. Voi luoja sitä näkyä ja tunnetta, kun oma avovaimoni nuolee pallejani ja hänen paras ystävänsä ottaa hitaasti kaluni yläosan huuliensa väliin ja alkaa kevyen imemisen.

Välillä toisiaan suudellen he pitkittävät nautintoani. Pikkuhiljaa he alkavat ikään kuin taistella munastani ja imevät toinen toistaan ahnaammin vuorotellen. En tiedä mihin käteni laittaisin, olo on niin täydellinen. Aina kun olen laukeamaisillani, he keskeyttävät ja keskittyvät hetkeksi toisiinsa.

Sitten Anni siirtyy pois jalkojeni juuresta, avaa saunan oven ja siirtyy polvilleen Sarin taakse. Anni kehottaa Saria nostamaan peppuaan ylemmäksi, jotta pystyy nuolemaan tätä. Ajatus Annista nuolemassa ystäväänsä saa minut entistä enemmän sekaisin ja lasti lähtee vastustamattomasti liikkeelle. Sari huomaa penikseni paisuvan ja sykähtelevän, joten hän upottaa sen syvälle kurkkuunsa ottaen nesteeni nieluunsa. Orgasmi tuntuu kestävän ikuisuuden ja Sarilla on vaikeuksia niellä kaikkea. Sari imee viimeisetkin pisarat mitä ulos tulee, mutta jättää pikkuhiljaa veltostuvan kullini suuhunsa kun Annin tahti Sarin alapäässä alkaa kiihtyä. Sari nappaa reisistäni kiinni ja koko hänen vartalonsa jäykistyy ja hänen munan täyttämästä suustaan pääsee hiljainen huuto orgasmin pyyhkäistessä hänen vartalonsa läpi. Sari kouristelee, eikä meinaa pysyä saunassa puutteen purkautuessa.

Anni kohottaa kasvonsa Sarin jalkovälistä ja katsoo minuun rivosti irvistäen pillunesteiden valuen hänen huulistaan kaulaan asti. Takkahuoneen perintökaappikello kumahtaa kaksitoista kertaa. Vuosi päättyi ihanasti, mutta tälle tarinalle vuoden vaihdos ei tuonut päätöstä... :)

8

33074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

      Oikein kiihottava tarina! Ei siellä liikaa niitä virheitä ollut. Mitä nyt kertaalleen oli Anni ja Sari fuusioitunut Sanniksi ja ilmeisesti teillä on kaksi baaritiskiä takkahuoneessa. :) Niitä nyt oli vain hauska lukea.

      Oikein hyvä tarina!

      • -Phantom-

        yllätyin itsekin virheiden määrän inhimillisyyttä. Ehkä kerronta ei ollut aivan minun parasta tasoani, mutta ehkä selvinpäin sitten paremmalla onnella. :)

        Niin ja Sanni=Anni.. :D


    • mutta...

      juttu olis ollu vielä parempi jos olisit päässyt painamaan saria paljaalla ja kermat olis valunut nainnin jälkeen

      • -Phantom-

        Ainahan se olisi parempi, mutta ei eilen laskuhumalan iskettyä ehtinyt kertoa niin pitkälle. Toinen satsi on vasta tulossa. :)


    • Odottavalta

      Arvoisa "Phantom"!

      Kiitokset taas novellistasi. Lupailit kuitenkin jatkoa koulutarinaasikin historianopettajan astuessa kuvioihin mukaan. Voitko ilmineerata, onko jatkoa luvassa ja millä aikataululla? Tällä palstalla on aika tylsä vierailla jatkuvasti tarkistamassa, joko tarinasi on saapunut. Toki ymmärrämme rauhallisen kirjoitustahtisi ja arvostamme sitä :)

      • -Phantom-

        Kaikilla meillä on omat kiireet. Onnistunut novelli vaatii ensinnäkin paljon aikaa. Kirjoitan yleensä novellin yhteen syssyyn.

        Toisekseen se vaatii inspiraation. Jos on aikaa, ei välttämättä ole inspiraatiota. :)

        Kyllä minulta tarinaa on tulossa ja varmasti kyseinen ikäerotarina historianopettajastakin valmistuu. AIkataulua en vain uskalla luvata.

        Toki tieto siitä, että joku odottaa tarinaani, pistää ehdottomasti pökköä pesään enemmän! :)


    • Kopio

      kopioitu tarina

      • -Phantom-

        Hah!
        Ei pidä paikkaansa. Kokemus on oma, niinkuin tarinakin. Tänne foorumiin tämän ensin laitoin, on tosin luettavissa myös Herkku.netissä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe