Halon hakkaaja

Nakupoika

Äitini kyllästyi mun naukumiseeni, Rahaa rahaan ei se puussa kasva en minäkää saa sitä kerjäämällä. Menisit töihin se sanoi mulle. Minne kuka nyt 15w pojalle töitä antaa ja vielä vain kesä töitä kun pitää mennä sinne kouluun takas minä sanoin äidilleni. Äitini meni puhelimeen teet sitten mitä sun käsketään tekemään poika, Tai ei kunnian kukko sulle laula vaan poika parkuu ja lujaa sanoi äitini mulle ja rupesi soittelemaan. Se soitti monelle ihmiselle ja lupas että tehkää hänen pojalle mitä on tarvista. Mutta kun ei niin ei eli ei saanut hommattua pojalleen työ paikkaa. Mitä minä sanoin sulle äiti ei 15w työ paikka itsekseen synny. Hiljaa poika mikäs oli sen mun maikkani nimi Siiri ei ei Saara jutteli äitini itsekseen ja yht äkkiä se hyppäsi tuolista yläs. Saara määttänen tai jotain sinne päin ja otti puhelin luottelon käteensä. Saara Miettinen niinhän se olikin ja äitini rupesi veivaamaan puhelinta. Heillä meni vissiin puoli tuntia kun juorusivat pitkästä aikaa keskenään. Poika kyllä sun äitisi osaa se oli tosi ylpee itsestään. Huomenna me menemme yhdessä Saaran luokse ja poika sinä teen just kuten Saara käskee hypit vaikka narua pihalla alaste tai laulat mitä se sun käskeekin tehdä määräsi äitini mulle. Ajatella mun poika pääsee töihin sille kusi päälle se oli koulu aikaan tosi ilkee meille oppilaille kun se oli reksi ja meistä vastuussa. Mutta nyt se oli kuin mun siskoni ei mitään propleemaa jutella sen kanssa jutteli äitini mulle. Aamu tuli liian aikaisin mun mielestäni ja äitini pesi mut eikä ottanut kuuleviin korviinsa että osaan itsekin pestä itseni. Vaatteita se vaihtoi mulle monta kertaa kun en tiedä mitä se sulle teettää se huokaili mulle. Viimein me lähettiin Saaran luokse ja se asui lähellä mun uutta kouluani missä minä aloitan syksyllä. Me mentiin sinne sisälle ja Saara tuli meitä tervehtimään.
Onpas poikasi virunut se oli vain metrin kun näin sen sun kanssasi kaupassa 100w taakse päin. Ja minä hämmästyin kun se kurkisti heti mun housujeni sisälle. On tämä poika ok työ paikka on sun sitten tällä puheella se sanoi meille. Ja äitinikin vain katseli sitä Saaraa. Tämä on iso talo ja minä vuokraan vain pojille huoneita talveksi kun käyvät koulua se kertoili meille. Ja minä tarkistan AINA että on poika ja sun poikasi kun on mulle renki aina kun tahdon onko selvä, Ja äitini sanoi tee pojalleni mitä tahdot nyt munkin on lähettä sitä leipää tienaamaan ja läksi pois. Ja mut se käski heti keittöön ja riisui mut alaste. Renki poika on aina alaste kun minä niin tahdon ja runkkasi multa ekan lastini siellä ulos. Se työ ei ollut kummoinen mutta sen seksuaali halujen tyydyttäminen. Se söi poikaa ja kunnolla.
Kun pääsin kotiini heti sänkyyn ja unta kaaliin. Heräsin kun joku tarkisti mun munaani. Se oli isäni vain. Lepää poika näyttele että nukut ja isäni riisui multa alapääni paljaaksi. Se vihelsi ja käski äitini paikalle. Minäkin katoin että mitä se oli löytänyt mun munistani. Meidän pojalla on fritsu kives pussissa ja isäni tarkisti lisää minua. Se löysi multa 3 tai 4 fritsun jälkeä. Poika oletko sinä pannut sitä mun entistä reksiäni sanoi äitini ja halasi minua kunnolla. Minä kertoilin heille miten meni mun eka työpäiväni Saaran luona. Isomman aikaa olin selälläni pyyhe silmilläni ja Saara mun munassani kiinni. Se oli mun mukavin työ paikkani kun sain olla munasillani silloin 100w taakse päin.

3

3479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jullinkurmula

      Hyi vittu mitä paskaa. Onko jäänyt lääkkeet ottamatta

    • Nakupoika

      Oletko kade kun sun pelisi ei kelvannut vaan mun kelpasikin. Eli pää kiltisti tyynyyn ja VAIN unekset että sutkin joku löytää.

    • Nakupoika

      Koulu aikana oli yksi poika jonka nimeä en enää muista. Mutta sitä haukuttiin Iso kullinen kuin jullin Kurmula. Sen isällä oli ehkä koko kulma kunnan ison mulkku Ja sen pojallakin ei pieni. Ja nyt se on täällä. JULLIN KURMULANA. On maalima pieni en voi muuta tähän sanoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe