Milloin menet seuraavan kerran Alanyaan?

Leziz

Minä huhtikuun puolessavälissä. Joko merirosvolaivat liikennöivät silloin?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hähähähähähähähääää

      Ei kannata mennä merelle rosvottavaksi.
      Rosvoja on maissakin aivan tarpeeksi.

      • Taavitommu

        Kaikilla meillä ei tietenkään ole mahdollista matkustella ,voi olla kaikenlaisia pelkotiloja tai voi muutenkin ahdistaa vieraat ihmiset .
        Mutta kun on terve matkustamaan ulkomaille niin voihan siinä merirosvolaivassakin käydä .


    • Jagmed

      Huhtikuussa minäkin, se on paras aika ennen kuin tulee tungosta. Ja on lämmintä kuitenkin. Luulen että laivatkin liikennöi jo silloin.

      • hähähähähhähähäääää

        Minäkin luulen aina joskus jotakin.


      • Joppeliini

        Kun joskus luulee,niin eikai se vaan ole se luulosairaus ,mutta ei hätää siihenkin löytyy tänäpäivänä hyvä lääkitys .


    • matkasuunnitteilla

      Toukokuussa

    • Ella17

      Huhtikuussa, isännällä täysiä vuosia tulossa ja ajattelimme karata kestitystä täällä. Siellähän on ja vaikka mitä aktiviteetteja. Ainako se täytyy jonku olla vastakarvaan kaikissa asioissa ja asiatonta keskustelua on aivan liikaa. Sehän on itsestä kiinni ottaako noita juttuja miksikään. Uskokoon ken haluaa höpöhöpöjuttuja. Me ainakin mennään nauttimaan 🍰🛶👣🥙🥂.Elikkä juhlaa, veneilyä, patikointia, hyvää paikallista ruokaa ja juomaa, rannalla löhöilyä ja kaikkea mitä nyt viikossa ehtii. Eka kerta on ja katsotaan mennäänkö uudelleen.

      • Huhtikuussa

        Kyllä Alanyassa laivat seilailevat jo huhtikuussa. Sesonki on vasta alussa, rantoja laitellaan kuntoon, mutta toiminta on jo alkanut. Meressä voi uida, joskin vesi ei ole vielä kovin lämmintä. Kannattaa käydä kaupunkikierroksella, näkee vähän mitä ympärillä on. Ne kierroksen kultakauppa- ja optikkokäynnit ovat turhuutta.
        Jos sellaisia palveluja tarvitsee, voi käydä muissa alan liikkeissä. Saattaa saada tuotteet edullisemmin.
        15.4. menen Sideen, Alanyassa olen muutaman kerran käynyt.


      • Julli66

        Mennään toukokuussa 3vk. Ainoa huono paikka venäläisistä johtuen oli Grand Seker sidessä ja sielläkin huippuhyvä henkilökunta, paikalliset.
        Yksi ukrainalainen tatjaana oli kyllä yrittämässä vedättää kaikkia jotka kohdalle sattuivat, ylihintaa..


    • asuja

      Huhtikuu onkin parasta aikaa,sopivan lämmintä,tosin meri on vielä aika kylmää.
      Itse menen maaliskuussa ja olen normaalit kolme kuukautta nauttien vihanneksista ja hedelmistä ja rauhasta vältellen suomalaisia mölyäjiä.

      • asuja2

        sama suunnitelma,meri kylmä mutta poreammeessa lämmintä


    • alaniavani

      Merivesi on aika viileää mutta porkkanat ovat hyviä ja niitä nakerrellen on kiva odottaa merirosvolaivaa joka onkin aina loman kohokohta ja sitten voi mennä Kale- kukkulalle ottamaan valokuvia meillä on kukkulakuvia jo yli 600.

    • Lomalle

      Kesäkuussa

    • Aurooora

      Toukokuussa. Mihin tarvitset tiedon?

      • NoEnOleRobotti

        Olen matkatoimistoagentti, siksi! Kiitos kun paljastit suunnitelmasi.


      • julianus

        onko alku- vai loppukuut parhaita?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe