Linux skämmer bort mig!

Nackdelen med Linux. Det kan förstöra oss i ruiner. Vi vänjer oss till ett för gott och säkert system. Jag har redan börjat gräva tillbaka Windows-virus, returer och alla underbara tweets den tiden går.
Ilmoita

Skriv på finska så att du också kommer i kriget
Ilmoita
ju enkelt. Växla tillbaka till windows.
Ilmoita
Linux växte upp länge innan 2D-grafik var en glimt i någons ögon. Och det har aldrig någonsin integrerat det. X Window är en del skräp som officiellt inte är en del av operativsystemet trots att den var tvungen att springa som superanvändare med förmågan att krascha maskinen efter behov. Detta ansågs vara ett plus!

Det är rätt, bara för att en stor del av maskinens programmatiska bas bryter mot ALLA grundläggande principer för operativsystemet, det är ingen anledning till oro. Bara säg att det är "inte en del av operativsystemet" och du kan klappa dig själv på baksidan för att lösa problemet. Och vem bryr sig om de inte integrerar tillsammans?
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Linux skämmer bort mig!

Nackdelen med Linux. Det kan förstöra oss i ruiner. Vi vänjer oss till ett för gott och säkert system. Jag har redan börjat gräva tillbaka Windows-virus, returer och alla underbara tweets den tiden går.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta