Hei! Olen lähdössä pojan 9v kanssa toistamiseen ko hotelliin, olisiko ketään muita lapsiperheitä tulossa samaan aikaan? Viimeksi poika kylläkin tutustui ja sai kaverin hotellin työntekijän pojasta iltaisin, mutta päivisin kaipaisi kaveria. Paljon tietysti äitinä olen pojan kanssa, mutta jossain vaiheessa äidin seura alkaa tökkimään.
Hotelli Peace laguna & spa, onko muita lapsiperheitä tulossa 13.2 alkavalle reissulle
3
217
Vastaukset
- MatkaMielessä
Hei, joko olet palannut reissusta? Saisinko vähän lisätietoja kysellä hotellista?
Onko hotellilla muuta käyntiä uimarannalle, kuin katua pitkin? Onko katua pitkin matka kuinka pitkä suurin piirtein?
Osaatko sanoa, millainen lisävuode bungaloweissa on, jos huoneessa on enemmän kuin kaksi henkeä?- MatkaMielessä
Ja nyt vasta luin, että lähtö on vasta 13.2.... :)
no osaatko vastata aiemman vierailun perusteella.
- Bachata69
Vuosi sitten hotellilta ei päässyt rannalle, koska portti oli lukossa. Kylän kautta n 700m josta rantatie alkaa. Olemme olleet normi huoneessa jotka tilavat, kyllä bungalowiin taitaa saada lisävuoteen, ainakin hotellitutut sai viime vuonna. Huoneeet siistiä. Huomenna lähtö ja sama hotelli siis kuin vuosi sitten. Hyvä hotelli, ihana aamupala-puffet, kiva henkilökunta. Hyvällä keskeisellä paikalla, kylillä on kun vaan kävelee hotellitien n 100m.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837