Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hotelli Peace laguna & spa, onko muita lapsiperheitä tulossa 13.2 alkavalle reissulle

Bachata

Hei! Olen lähdössä pojan 9v kanssa toistamiseen ko hotelliin, olisiko ketään muita lapsiperheitä tulossa samaan aikaan? Viimeksi poika kylläkin tutustui ja sai kaverin hotellin työntekijän pojasta iltaisin, mutta päivisin kaipaisi kaveria. Paljon tietysti äitinä olen pojan kanssa, mutta jossain vaiheessa äidin seura alkaa tökkimään.

3

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MatkaMielessä

      Hei, joko olet palannut reissusta? Saisinko vähän lisätietoja kysellä hotellista?
      Onko hotellilla muuta käyntiä uimarannalle, kuin katua pitkin? Onko katua pitkin matka kuinka pitkä suurin piirtein?
      Osaatko sanoa, millainen lisävuode bungaloweissa on, jos huoneessa on enemmän kuin kaksi henkeä?

      • MatkaMielessä

        Ja nyt vasta luin, että lähtö on vasta 13.2.... :)

        no osaatko vastata aiemman vierailun perusteella.


    • Bachata69

      Vuosi sitten hotellilta ei päässyt rannalle, koska portti oli lukossa. Kylän kautta n 700m josta rantatie alkaa. Olemme olleet normi huoneessa jotka tilavat, kyllä bungalowiin taitaa saada lisävuoteen, ainakin hotellitutut sai viime vuonna. Huoneeet siistiä. Huomenna lähtö ja sama hotelli siis kuin vuosi sitten. Hyvä hotelli, ihana aamupala-puffet, kiva henkilökunta. Hyvällä keskeisellä paikalla, kylillä on kun vaan kävelee hotellitien n 100m.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe