Etsimme persoonallisia ääninäyttelijöitä syksyllä alkavaan projektiin. Tällä hetkellä keräämme äänipankkiin erityylisiä ääniä, joista myöhemmin valitaan varsinaiset ääninäyttelijät. Eli jos olet kiinnostunut, niin ota yhteyttä ja kerromme projektista lisää. Annamme ohjeet ääninäytteen äänittämiseen. Hakusessa on eri ikäisten hahmojen ääniä. Sinun ei tarvitse olla ammattilainen. Voit asua missä päin tahansa. Tärkeintä, on että osaat eläytyä äänelläsi ja tulkita erilaisia tunnetiloja.
Yhteydenotot:
Séppo Tauriainen / Sebastian Entertainment
seppo.tauriainen(at)hotmail.com
Ääninäyttelijä
ÄäntäEtsimässä
2
1098
Vastaukset
- Turboruuvi
Luen, laulan ja eläydyn. Nainen 30 vuotta. Vihti, Ojakkala. Olen hyvä ;) -kokeilkaa vaikka-
- Anonyymi
Olen hyvä laulamaan ja osaan eläytyä äänelläni sekä osaan tulkita erilaisia tunnetiloja. Olen 16 vuotias ja erittäin kiinnostunut ääninäyttelystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 188907
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119652- 49552
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54442
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440