Tätä palstaa sotkee yksi hörhö joka en ole minä. Kaikenlaiset rokotevaara-aloitukset ovat hänen joutavaa höpinäänsä ilman faktapohjaa.
Kannattaa ohittaa kaikki "rokotevaara" -aloitukset.
40
151
Vastaukset
- rääkäli
Nostetaanpa nostamalla.
- Pussi-nukkeja
Olin väärässä! Rokotteet ovat vaarallisia:
”Rokotteet ja vaiettu tieto” kirjasta
”Lääkärit ajautuvat näin osaksi terveysviranomaisten peittelypolitiikkaa. Heille annetaan rajoitettua tietoa, ja heidät ohjeistetaan antamaan lasten vanhemmille rajoitettua tietoa, jolloin vanhemmat eivät pysty antamaan tietoon perustuvaa suostumusta rokotukseen. Tietoon perustuva suostumus (informed consent) on EU:nkin määrittelemä potilaan oikeus. Lääkäreiden (ja meillä myös terveyden- ja sairaanhoitajien) toiminta tähtää tietyn terveyskäyttäytymisen saavuttamiseen, ei korkeatasoisen tiedon jakamiseen, jonka pohjalta vanhemmat ja aikuiset rokotettavat voisivat tehdä terveytensä ja lastensa terveyden kannalta hyvän päätöksen.
Samalla lääkärit, joille lääkkeiden haittavaikutukset ovat totuttua hyväksyttyä arkipäivää, koulutuksensa voimasta suostuvat näkemään nimenomaan rokotteiden haittavauriot enintään ”yhteensattumina”. Siksi he eivät katso niitä raportoimisen arvoisiksi. He voivat ummistaa silmänsä, vaikka haittavaikutuksia on epidemioittain, ja osa vammauttaa pysyvästi ja osa on kuolemaksi.”
Mitä tapahtuu lääkärille, joka ymmärtää, ettei saa nähdä, ja joka kuitenkin jatkuvasti joutuu näkemään? Niin sanottuna poliosokeripalavuonna 1985 osa lääkäreistä meni nykyistä mykkyyttä paljon pitemmälle. He ohjeistivat potilaitaan, minkä johdosta nämä tulivat ajoissa valistetuiksi, ja kovasta markkinoinnista huolimatta osasivat kieltäytyä rokotteesta. Jotkut lääkärit menettelivät samoin myös omien lastensa kohdalla eli jättivät nämä rokottamatta, mistä kantautuikin tietoa päiväkotivanhemmille, joita käytäntöjen ristiriitaisuus edelleen lisähämmensi. Julkisuudessa rokotteen välttämättömyys kun oli ainoa puheenaihe.
Läpinäkyvyyttä ja avoimuutta? Tuntemattomia käsitteitä rokotteissa. Vuodesta 1985 tilanne ei suinkaan ole parantunut, vaan pahentunut. Lääkärit varovat huomattavasti enemmän sanomisiaan, ja oman ajattelun kieltäminen tunnetusti lisää stressiä. Laput molemmilla silmillä vanhempien odotetaan tekevän ratkaisunsa, ja kaikki tämä todellakin vielä 2000-luvulla. - Kappelin_Pihvi
Nosto nosto, jotta kaikki palstan lukijat lukevat tämän ja ohittavat hörhön aloitukset ja postaukset. Asialliset kirjoitukset kannattaa säästää asiallisiin ketjuihin, kuten tämä ketju ja kommentti.
--
signature fAJ/6d- nostaja
Nosto nosto ja noston päälle nosto, sillä nostan penkistä 200 kiloo!
- Paperi-arkkipiidpa
Olin kahvilla ja sain pippelin kahviini!
Mutta se maistui niin hyvältä, että otin kermat suuhuni! Paperi-arkkipiidpa kirjoitti:
Olin kahvilla ja sain pippelin kahviini!
Mutta se maistui niin hyvältä, että otin kermat suuhuni!Miksi varastat muiden nimimerkkejä, vaikka jäät siitä kiinni joka kerta?
- ToivoLång.Inkeroinen
Rokotevaara on ollut, on ja on tulevaisuudessakin.
- kerrosekin
Jaahas ja mitä rokotteita pitäisi varoa?
- kerrosekin
kerrosekin kirjoitti:
Jaahas ja mitä rokotteita pitäisi varoa?
Et sitten osaakaan vastata.
- Hormoonimoukka
Itse sanoit eräässä ketjussa, että V.V. on ottanut täällä asiakseen rokotteista vouhkaamisen. Oletko muuttanut katsantokantaasi, tehnyt sovun V.V.:n kanssa vai onko joku tekeytynyt sinun rekisteröimättömäksi nimimerkiksesi?
- esimerkkejä
Kertokaa nyt viimein mitä rokotteita pitäisi varoa ottamasta.
- Vedettybili
kerrosekin kirjoitti:
Kaikkia rokotteita pitää varoa!
Älä ota mitään rokotteita, jos haluat pysyä hengissä ja terveenä! - Toivo.Lån
kerrosekin kirjoitti:
Olen Toivo Lång, enkä vastaa asiattomiin kysymyksiin.
Olet asiaton sikapossunturaaja! - RFrf.S443-ad_665
Toivo.Lån kirjoitti:
Olen Toivo Lång, enkä vastaa asiattomiin kysymyksiin.
Olet asiaton sikapossunturaaja!Tuo kirjoitus tullaan sitten poliisitutkinnassa tarkistamaan.
- Mormoomi
Hormoonimoukka kirjoitti:
Itse sanoit eräässä ketjussa, että V.V. on ottanut täällä asiakseen rokotteista vouhkaamisen. Oletko muuttanut katsantokantaasi, tehnyt sovun V.V.:n kanssa vai onko joku tekeytynyt sinun rekisteröimättömäksi nimimerkiksesi?
Miksi et puhu mitään Jeesuksesta, joka voi antaa sinulle kaikki syntisi anteeksi!
- Pekka.Kalkuri
Nosto, nosto.
--
signature TS7fBZ- Kakka.pelkuri
Ääliö!
Miksi nostat palstalle vanhoja herjakirjoituksiasi!
Sinä voit poistua palstalta lopullisesti, tietoliikenteen häiritsijä, loukkaaja ja nimimerkkivaras.
- Pekka.Kalkuti
Nussin pukkeja yötä päivää!
Siitä saa Kivat orgut!- huhaapiipaaviivaahörr
Teen sinusta huomenna RIKASILMOITUKSEN WEROTTAJALLE!!!
- Syy-huonoYllä-Pito
huhaapiipaaviivaahörr kirjoitti:
Teen sinusta huomenna RIKASILMOITUKSEN WEROTTAJALLE!!!
Miksi sinunkaltainen palstanpilaaja saa vielä kirjoitella palstalle?
- kartonkikolossit
Syy-huonoYllä-Pito kirjoitti:
Nyt puolestani onnistuin tekeytymään Palstahäiriköksi (kirjoitan isolla, koska erisnimi). Kyl mää oon kauhian taitava.
- Oulun.Pöljä
kartonkikolossit kirjoitti:
Nyt puolestani onnistuin tekeytymään Palstahäiriköksi (kirjoitan isolla, koska erisnimi). Kyl mää oon kauhian taitava.
Peltolassako olet taitosi oppinut?
- Anonyymi
Koska palstanvalvoja on talvilomalla.
- Anonyymi
Koska olen lännen seriffi Alamosta Teksasista.
- liosgt-r5324-babby
Nosto nosto.
- Babby
Ääliö!
Miksi nostat palstalle vanhoja herjakirjoituksiasi!
Sinä voit poistua palstalta lopullisesti, tietoliikenteen häiritsijä, loukkaaja ja nimimerkkivaras.
- Anonyymi
Kaikkia rokotteita pitää vastusta. Kajjjaanin viisas
- Anonyymi
Olet todella FIKSU.
Älykkyysosamääräsi on varmasti yli 200.
- Anonyymi
Palstan pahimmat saastuttajat ovat=nälkäpalkkasoturi, pippuri Tiina, possunturaaja, Siiri suutin, kuhne-alli, kuutin silli, paavin anoppi, kurjan noppa, testerirommi, Kullervon pellit, kuppia Trollille, kuppini. tappaa, KAPPELIN PIHVI, TUHISEVA-RASSU, villi kuttu, Keppihellari, pidetty veli, possunturaaja, Kirsi vackelin, tuhoavakossu, veli Pirinen, kumuloitu silli, putkalukki, Herttoniemen poppikoulu....... Jne......... Jne.....
Ja kymmeniä muita samanlaisia seksifriikin luomuksia.
MIKSI TÄLLAINEN KUSIPÄÄ SEKSIFRIIKIN SAA JATKUVASTI KIRJOITELLA PALSTALLE, EIKÄ YLLÄPITO TEE YHÄÄN MITÄÄN????????????????
Kyselee a-siallinen satunnainen kirjoittelija - Anonyymi
Palstan pahimmat saastuttajat ovat=nälkäpalkkasoturi, pippuri Tiina, possunturaaja, Siiri suutin, kuhne-alli, kuutin silli, paavin anoppi, kurjan noppa, testerirommi, Kullervon pellit, kuppia Trollille, kuppini. tappaa, KAPPELIN PIHVI, TUHISEVA-RASSU, villi kuttu, Keppihellari, pidetty veli, possunturaaja, Kirsi vackelin, tuhoavakossu, veli Pirinen, kumuloitu silli, putkalukki, Herttoniemen poppikoulu....... Jne......... Jne.....
Ja kymmeniä muita samanlaisia seksifriikin luomuksia.
MIKSI TÄLLAINEN KUSIPÄÄ SEKSIFRIIKIN SAA JATKUVASTI KIRJOITELLA PALSTALLE, EIKÄ YLLÄPITO TEE YHÄÄN MITÄÄN????????????????
Kyselee a-siallinen satunnainen kirjoittelija - Anonyymi
Olen palstan paras sananmuuttajaa ja nimeni on
Pussi_nukkeja eli Nussi_pukkeja ja toisinaan
Käytän myös nimeä Kirsi.Vackelin eli Varsi.Kickelin - Anonyymi
Niin , sehän olen olen minä, joka tottelee nimeä herttoniemen poppi!
Tulkaa tänne iloiseen herttoniemeen poppaamaan! - Anonyymi
Totta!
Ei ole mitään rokotevaaraa, jos sinulla on Pussi_Nukkeja, joka estää sen täydellisesti. - Anonyymi
Nyt on corona-virus valloillaan ja tappaa kohta kaikki!
Mutta missä on se suojaava rokote???????
SUOJAAVAA ROKETTA EI VAIN OLE OLEMASSA!
PASKA TERVEYDENHUOLTO, KUN EN SAA CORONA-VIRUSTA SUOJAAVAA ROKOTEETA!
YRITTÄKÄÄ NY JOTAIN TORVELOT!
EI OLE ROTEETT. miks ei???
TEHKÄÄ JOTAIN, ETTÄ SAADAAN ROKOTESUOJAA!!!!!!
RYHTYKÄÄ HOMMIIN LAISKURIT, VAI OLETTEKO VAIN SKEPTIKKOJA???? - Anonyymi
Nyt on corona-virus valloillaan ja tappaa kohta kaikki!
Mutta missä on se suojaava rokote???????
SUOJAAVAA ROKETTA EI VAIN OLE OLEMASSA!
PASKA TERVEYDENHUOLTO, KUN EN SAA CORONA-VIRUSTA SUOJAAVAA ROKOTEETA!
YRITTÄKÄÄ NY JOTAIN TORVELOT!
EI OLE ROTEETT. miks ei???
TEHKÄÄ JOTAIN, ETTÄ SAADAAN ROKOTESUOJAA!!!!!!
RYHTYKÄÄ HOMMIIN LAISKURIT, VAI OLETTEKO VAIN SKEPTIKKOJA???? - Anonyymi
Sellaista höpinää ei kannata kuunnella alkuunkaan.
- Anonyymi
No sehän on tuo palstan paperiarkkipiispa.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1327807- 555808
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803293Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72933Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091630Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3331339Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931179Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321081