Kuivannolle uusi metsästysseura ?

Vepu

Mahtaakohan huhuissa olla perää , että Kuivannon Ökyisännät olisi perustamassa omaa metsästys seuraa Kuivannolle.

23

1228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäsen

      kyllä on perää,perustava kokous on jo pidetty ja ilmoitettu yhdistysrekisteriin.

    • vetelinkuivannolla

      Aika vähä taitaa ennää olla Ökyisäntiä Kuivannolla. On nääs Eu ja Sipilä syäneet kaiken toimeentulon.

    • huoletonsuora

      Näkyyhän noita olevan, pitkin ajeleevat metsäästysten peräässä

    • Anonyymi

      Kuulin tuossa männän viikolla, että Nastolan Oliarkit pitää kohta valtaa Metsästysseura sisällä.

    • Anonyymi

      Koivulan kioskilla kuultua. Erite-mummo nähty taskuvarkaissa s-marketissa. Huhu kertoo, että uusi boa-pekka tulossa hänestä.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista, mutta miksi laitat tuota Erite-mummo-juttua usein minun juttuni perään? Tänne Metsästysseura-ketjuun en ollut vielä kirjoittanut, mutta oletan sinun tänne kommentoineen, koska meillä on tämä ketjutylittävä keskustelu meneillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, mutta miksi laitat tuota Erite-mummo-juttua usein minun juttuni perään? Tänne Metsästysseura-ketjuun en ollut vielä kirjoittanut, mutta oletan sinun tänne kommentoineen, koska meillä on tämä ketjutylittävä keskustelu meneillään.

        ... asiasta toiseen. Metsästys pitäisi kieltää, viattomia henkiä riistätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... asiasta toiseen. Metsästys pitäisi kieltää, viattomia henkiä riistätte.

        Onko navetassa kasvaneet sitten syntisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... asiasta toiseen. Metsästys pitäisi kieltää, viattomia henkiä riistätte.

        Totta. Vain raukka tappaa viattomia eläimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... asiasta toiseen. Metsästys pitäisi kieltää, viattomia henkiä riistätte.

        Kun nyt joku nosti tän ketjun, niin sanonpa vain ettei toi ylläoleva ole minun. Se kopioi minun tyyliä kirjoittaa. Jos nyt se mitään todistaa, niin itse kirjoitan tekstin suoraan kolmen pisteen jälkeen enkä jätä mitään väliä.

        Metsästyksestä mulla ei ole mitään kantaa eikä ole ennenkään ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nyt joku nosti tän ketjun, niin sanonpa vain ettei toi ylläoleva ole minun. Se kopioi minun tyyliä kirjoittaa. Jos nyt se mitään todistaa, niin itse kirjoitan tekstin suoraan kolmen pisteen jälkeen enkä jätä mitään väliä.

        Metsästyksestä mulla ei ole mitään kantaa eikä ole ennenkään ollut.

        ...Ja vaikka olen mielisairas niin ei näin 2020-luvulla enää voi aina väittää että joku hullu nyt olisi tehnyt kaiken. Ei minun syyksi voi kaikkea vain heittää ja tehdä tekaistuja huoli-illmoituksia ja vedota vain siihen että tarvitsisin muka hoitoa. Meillä on täällä ihan oikea lääketiede.

        En myöskään käytä huumeita enkä ole koskaan ennenkään.

        Joku on ehkä käyttänyt tekoälyä tai mitä ihmettä siellä onkaan tapahtunut, mutta minun leimaaminen syylliseksi ja jatkuva lavastaminen ei nyt vain ole toimiva ratkaisu. Minä en sille voi mitään, jos joku jotain minust olettaa tai joku on sekoittanut minut johonkin toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ja vaikka olen mielisairas niin ei näin 2020-luvulla enää voi aina väittää että joku hullu nyt olisi tehnyt kaiken. Ei minun syyksi voi kaikkea vain heittää ja tehdä tekaistuja huoli-illmoituksia ja vedota vain siihen että tarvitsisin muka hoitoa. Meillä on täällä ihan oikea lääketiede.

        En myöskään käytä huumeita enkä ole koskaan ennenkään.

        Joku on ehkä käyttänyt tekoälyä tai mitä ihmettä siellä onkaan tapahtunut, mutta minun leimaaminen syylliseksi ja jatkuva lavastaminen ei nyt vain ole toimiva ratkaisu. Minä en sille voi mitään, jos joku jotain minust olettaa tai joku on sekoittanut minut johonkin toiseen.

        ...Hulluksi väittäminen on vain sitä ettei syyttäjä itse ymmärrä nyt jotain. Minun SYYTTÄMINEN hulluksi on myös varsin nurinkurista, kun musta on paperit ollut jo vuosikymmeniä. Ne on ihan oikeita ammattilaisia siellä eikä mitään keittiöpsykologeja tai edes "ammattimaisia" poliiseja. Poliisit ei tee mielentilatutkimuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Hulluksi väittäminen on vain sitä ettei syyttäjä itse ymmärrä nyt jotain. Minun SYYTTÄMINEN hulluksi on myös varsin nurinkurista, kun musta on paperit ollut jo vuosikymmeniä. Ne on ihan oikeita ammattilaisia siellä eikä mitään keittiöpsykologeja tai edes "ammattimaisia" poliiseja. Poliisit ei tee mielentilatutkimuksia.

        ...On silti toki h*ton mielenkiinto että musta tehtiin huoli-ilmoitus. Naurattaa ihan! Sitten hienosti tuli joku poliisinaikkonen käyttämään suullisia painostuskeinoja ja valehtelee läpiäpäähänsä niihin raporteihin. Mä olen 100% varma ettei se ääl*ö olisi ikinä näin toiminut, jos olisi tiennyt mun diagnoosit. Reppana :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...On silti toki h*ton mielenkiinto että musta tehtiin huoli-ilmoitus. Naurattaa ihan! Sitten hienosti tuli joku poliisinaikkonen käyttämään suullisia painostuskeinoja ja valehtelee läpiäpäähänsä niihin raporteihin. Mä olen 100% varma ettei se ääl*ö olisi ikinä näin toiminut, jos olisi tiennyt mun diagnoosit. Reppana :DD

        ... näin Erite-Mummon sanoja lainatakseni.

        Niin se aamu vastaa kun metsään huutaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... näin Erite-Mummon sanoja lainatakseni.

        Niin se aamu vastaa kun metsään huutaa.

        Nää aina tällaisia vähän psykologisia testejä kuten se... ? (Wikipediasta: Rorschachin musteläiskätesti eli musteläikkätesti on puhekielinen nimi kliinisen psykologian tutkimusmenetelmälle (Rorschachin testi, rorschachtesti, Rorschach-koe, Ro)).

        No, oma assosiaationi aamusta oli armeijan aamut. Siihen kun lisää metsän, niin tuli mieleen joku metsäleiri. En tiedä käytännöistä silti ja tämä on metsästysketju, joten eihän tämä viesti mulle ainakaan ihan aukea.


    • Anonyymi

      Jos ei saa tappaa, niin voisko vähän haavoittaa?

      • Anonyymi

        Raukka. Ole nyt hiljaa :D


    • Anonyymi

      Mitäs metsämiehiä Heinämaalle Ylikosken tiellä seisoskelee talojen nurkissa ja autojen vieressä. Mitäs metsästyslaki sanoo.

      • Anonyymi

        Ei niillä ole ennään panoksia. Ei aseessa eikä housuissa.


    • Anonyymi

      Tuomarin porukkaa niillä on ihan omat metsästystä koskevat lait.

    • Anonyymi

      Pari viikkoa vielä kuivanolla rauhalista sitten alkaa Hirvijahti. Kaivakaa metsässä liikkujat luotiliivit esiin. Kuivanon hirvimiehet aloittaa jahdin .... vahvistettuna Nastolan ohiampujilla.Varokaa.

    • Anonyymi

      Kuivanto pitää liittää Lahteen. On sen verran fiksua porukkaa siellä.

      • Anonyymi

        Kuivanto on aina ollut Orimattilan rakentavia kyliä. Nyt kaupunki antaa heille turpiin ja tappaa elinvoimaisen kylän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe