Mahtaakohan huhuissa olla perää , että Kuivannon Ökyisännät olisi perustamassa omaa metsästys seuraa Kuivannolle.
Kuivannolle uusi metsästysseura ?
30
1476
Vastaukset
- jäsen
kyllä on perää,perustava kokous on jo pidetty ja ilmoitettu yhdistysrekisteriin.
- Anonyymi
🤡 KUOLEMA SELENSKYILLE 🤡
Nyt perkele!
- vetelinkuivannolla
Aika vähä taitaa ennää olla Ökyisäntiä Kuivannolla. On nääs Eu ja Sipilä syäneet kaiken toimeentulon.
- huoletonsuora
Näkyyhän noita olevan, pitkin ajeleevat metsäästysten peräässä
- Anonyymi
Kuulin tuossa männän viikolla, että Nastolan Oliarkit pitää kohta valtaa Metsästysseura sisällä.
- Anonyymi
Koivulan kioskilla kuultua. Erite-mummo nähty taskuvarkaissa s-marketissa. Huhu kertoo, että uusi boa-pekka tulossa hänestä.
- Anonyymi
Mielenkiintoista, mutta miksi laitat tuota Erite-mummo-juttua usein minun juttuni perään? Tänne Metsästysseura-ketjuun en ollut vielä kirjoittanut, mutta oletan sinun tänne kommentoineen, koska meillä on tämä ketjutylittävä keskustelu meneillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista, mutta miksi laitat tuota Erite-mummo-juttua usein minun juttuni perään? Tänne Metsästysseura-ketjuun en ollut vielä kirjoittanut, mutta oletan sinun tänne kommentoineen, koska meillä on tämä ketjutylittävä keskustelu meneillään.
... asiasta toiseen. Metsästys pitäisi kieltää, viattomia henkiä riistätte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko navetassa kasvaneet sitten syntisiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Vain raukka tappaa viattomia eläimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun nyt joku nosti tän ketjun, niin sanonpa vain ettei toi ylläoleva ole minun. Se kopioi minun tyyliä kirjoittaa. Jos nyt se mitään todistaa, niin itse kirjoitan tekstin suoraan kolmen pisteen jälkeen enkä jätä mitään väliä.
Metsästyksestä mulla ei ole mitään kantaa eikä ole ennenkään ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun nyt joku nosti tän ketjun, niin sanonpa vain ettei toi ylläoleva ole minun. Se kopioi minun tyyliä kirjoittaa. Jos nyt se mitään todistaa, niin itse kirjoitan tekstin suoraan kolmen pisteen jälkeen enkä jätä mitään väliä.
Metsästyksestä mulla ei ole mitään kantaa eikä ole ennenkään ollut....Ja vaikka olen mielisairas niin ei näin 2020-luvulla enää voi aina väittää että joku hullu nyt olisi tehnyt kaiken. Ei minun syyksi voi kaikkea vain heittää ja tehdä tekaistuja huoli-illmoituksia ja vedota vain siihen että tarvitsisin muka hoitoa. Meillä on täällä ihan oikea lääketiede.
En myöskään käytä huumeita enkä ole koskaan ennenkään.
Joku on ehkä käyttänyt tekoälyä tai mitä ihmettä siellä onkaan tapahtunut, mutta minun leimaaminen syylliseksi ja jatkuva lavastaminen ei nyt vain ole toimiva ratkaisu. Minä en sille voi mitään, jos joku jotain minust olettaa tai joku on sekoittanut minut johonkin toiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja vaikka olen mielisairas niin ei näin 2020-luvulla enää voi aina väittää että joku hullu nyt olisi tehnyt kaiken. Ei minun syyksi voi kaikkea vain heittää ja tehdä tekaistuja huoli-illmoituksia ja vedota vain siihen että tarvitsisin muka hoitoa. Meillä on täällä ihan oikea lääketiede.
Joku on ehkä käyttänyt tekoälyä tai mitä ihmettä siellä onkaan tapahtunut, mutta minun leimaaminen syylliseksi ja jatkuva lavastaminen ei nyt vain ole toimiva ratkaisu. Minä en sille voi mitään, jos joku jotain minust olettaa tai joku on sekoittanut minut johonkin toiseen....Hulluksi väittäminen on vain sitä ettei syyttäjä itse ymmärrä nyt jotain. Minun SYYTTÄMINEN hulluksi on myös varsin nurinkurista, kun musta on paperit ollut jo vuosikymmeniä. Ne on ihan oikeita ammattilaisia siellä eikä mitään keittiöpsykologeja tai edes "ammattimaisia" poliiseja. Poliisit ei tee mielentilatutkimuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Hulluksi väittäminen on vain sitä ettei syyttäjä itse ymmärrä nyt jotain. Minun SYYTTÄMINEN hulluksi on myös varsin nurinkurista, kun musta on paperit ollut jo vuosikymmeniä. Ne on ihan oikeita ammattilaisia siellä eikä mitään keittiöpsykologeja tai edes "ammattimaisia" poliiseja. Poliisit ei tee mielentilatutkimuksia.
...On silti toki h*ton mielenkiinto että musta tehtiin huoli-ilmoitus. Naurattaa ihan! Sitten hienosti tuli joku poliisinaikkonen käyttämään suullisia painostuskeinoja ja valehtelee läpiäpäähänsä niihin raporteihin. Mä olen 100% varma ettei se ääl*ö olisi ikinä näin toiminut, jos olisi tiennyt mun diagnoosit. Reppana :DD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...On silti toki h*ton mielenkiinto että musta tehtiin huoli-ilmoitus. Naurattaa ihan! Sitten hienosti tuli joku poliisinaikkonen käyttämään suullisia painostuskeinoja ja valehtelee läpiäpäähänsä niihin raporteihin. Mä olen 100% varma ettei se ääl*ö olisi ikinä näin toiminut, jos olisi tiennyt mun diagnoosit. Reppana :DD
... näin Erite-Mummon sanoja lainatakseni.
Niin se aamu vastaa kun metsään huutaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... näin Erite-Mummon sanoja lainatakseni.
Niin se aamu vastaa kun metsään huutaa.Nää aina tällaisia vähän psykologisia testejä kuten se... ? (Wikipediasta: Rorschachin musteläiskätesti eli musteläikkätesti on puhekielinen nimi kliinisen psykologian tutkimusmenetelmälle (Rorschachin testi, rorschachtesti, Rorschach-koe, Ro)).
No, oma assosiaationi aamusta oli armeijan aamut. Siihen kun lisää metsän, niin tuli mieleen joku metsäleiri. En tiedä käytännöistä silti ja tämä on metsästysketju, joten eihän tämä viesti mulle ainakaan ihan aukea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja vaikka olen mielisairas niin ei näin 2020-luvulla enää voi aina väittää että joku hullu nyt olisi tehnyt kaiken. Ei minun syyksi voi kaikkea vain heittää ja tehdä tekaistuja huoli-illmoituksia ja vedota vain siihen että tarvitsisin muka hoitoa. Meillä on täällä ihan oikea lääketiede.
Joku on ehkä käyttänyt tekoälyä tai mitä ihmettä siellä onkaan tapahtunut, mutta minun leimaaminen syylliseksi ja jatkuva lavastaminen ei nyt vain ole toimiva ratkaisu. Minä en sille voi mitään, jos joku jotain minust olettaa tai joku on sekoittanut minut johonkin toiseen....Linkkisysteemini ohjasi minut tänne. Olen itsekin hämmentynyt tästä paikasta, mutta kun just viime päivät olen vastaavista jutuista puhunut, niin jatkan tähän.
Aiheeni on kyllä jo aika kaukana tästä, mutta niillä on yhteys; pieni, mutta on.
Vainoamista mietin ja tätä minun dystooppista seurantaa miettiessäni keksin että olisi itseasiassa tosi helppo vahtia käteen v*. En vain tahtotilasta kiinni ettei sitä seurantaa tehdä. Kuka nyt haluaisi puolustella julkisilla paikalla...
Joku tekee ilmoituksen käteen v*, mutta kun poliisi tulee ja vaikka löytääkin kuvaukseen sopivan kaverin, niin on (muka!) vaikea todentaa että onko se vai ei. Homma olisi helppo hoitaa eli kun tuolla kulkee, niin on seuranta. Siitä voisi ihan etänä nähdä että v*kö joku siellä vai ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Linkkisysteemini ohjasi minut tänne. Olen itsekin hämmentynyt tästä paikasta, mutta kun just viime päivät olen vastaavista jutuista puhunut, niin jatkan tähän.
Aiheeni on kyllä jo aika kaukana tästä, mutta niillä on yhteys; pieni, mutta on.
Vainoamista mietin ja tätä minun dystooppista seurantaa miettiessäni keksin että olisi itseasiassa tosi helppo vahtia käteen v*. En vain tahtotilasta kiinni ettei sitä seurantaa tehdä. Kuka nyt haluaisi puolustella julkisilla paikalla...
Joku tekee ilmoituksen käteen v*, mutta kun poliisi tulee ja vaikka löytääkin kuvaukseen sopivan kaverin, niin on (muka!) vaikea todentaa että onko se vai ei. Homma olisi helppo hoitaa eli kun tuolla kulkee, niin on seuranta. Siitä voisi ihan etänä nähdä että v*kö joku siellä vai ei."Joku on ehkä käyttänyt tekoälyä tai mitä ihmettä siellä onkaan tapahtunut,"
...Mä tarkoitin tuolla sitä että joku käyttää tekoälyä/algoritmia näissä. Kaupat ja kaikki tekee sitä etsiessään potentiaalisia asiakkaita. Toi on siis ihan normaali systeemi. Ymmärrän. Joku laittaa mitenlie jonkun haun ja minä sitten olen siellä "paras" eli saan eniten osumia tai nimenomaan minuun ei tullut yhtään osumaa. Toi negatiivinenkin toimii eli katsotaan se pohja eli kenestä ei ole ollut mitään hyötyä teille ja hommaudutaan niistä eroon. Mitenkä vain, mutta joku exeltaulukko plaaplaa hyvinkin on noilla käytössä.
Joo, ne tekee jotain sellaista saa minkälie tuloksen ja ...RYHTYY TOIMIIN. Epäilemättä niillä on yhä tämä surkea exeltaulukko käytössä ja mennään ihan pystysakare kerrallaan siellä yhtään tajuamatta missä mennään. Mennään vain sen sarakkeen mukaan, kuin pelattaisiin sodukoa. Ongelmaksi tulee, kun meikäläinen nyt ei mene niihin sarakkeisiin. Ei teillä ole sellaista taulukkoa!! Vaikka saisitte psykiatrin "taulukot", niin ette niitä kykenisi ymmärtämään. Mä tiedän 100%.
Psykologia ei ole mitään saraketouhua, se on ihan lääketiedettä! Siellä on LÄÄKÄREITÄ eikä nekään vain vetele niitä tekoälyllä, vaikka niistä apua olisikin. Katsokaan vain huviksenne jotain tilastoja/uutisia mielisairaista ja päätelkää siitä että miten niksnaks noita vain muutetaan. Ja älkää luulko etteikö ne lääkärit jo ihan käytä taulukoita siellä!!!
Mä olen koko elämäni istuskellut juttelemassa kuraattoreiden, psykologien ja psykiatrien kanssa, niin kyllä mä tiedän miten se homma toimii. Mä tiedän ne kysymykset. Te olette ehkä joskus olleet psykologisessa testissä, soveltuvuuskoe ym. plaaplaa, muttei se ole verrattavissa oikeisiin mielisairaiden hoitotekniikoihin ja siihen että sitä on ollut psykiatrienkin taholta jo vuosikymmenien ajan!! Se on aika hurja "soveltuvuuskoe" se!!
Jos meikälaisia vain nisknaks taulukoilla ohjailtaisiin, niin eihän meillä edes olisi mielenterveysongelmaa Suomessa!
Mä tajuan, kun muhun käytetään keinoja. Mun isä oli järkkäri ja se käyttää, se oli sotilaspoliisi ja meillä on nautoja. Kyllä mä HALLINTAKEINOT tiedän ja tunnen nahoissani. Miksi te luuserit edes yritätte?!!!
Mä aidosti olen teiltä kysellyt että mikä tässä nyt on MUKA se ongelma. Miksi ette vastaa? Me voitaisiin ihan puhuakin näistä jutuista. Teidän vihjailut ei johda mihinkään. Ainoa minkä olen tässä oppinut on että olette idi* ja tajunnut etten mitenkään voi olla syy teidän mikälie ongelmiinne, joista minua syytätte. Ette ikinä tule pääsemään mistään ongelmastanne eroon minua kiusaamalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää aina tällaisia vähän psykologisia testejä kuten se... ? (Wikipediasta: Rorschachin musteläiskätesti eli musteläikkätesti on puhekielinen nimi kliinisen psykologian tutkimusmenetelmälle (Rorschachin testi, rorschachtesti, Rorschach-koe, Ro)).
No, oma assosiaationi aamusta oli armeijan aamut. Siihen kun lisää metsän, niin tuli mieleen joku metsäleiri. En tiedä käytännöistä silti ja tämä on metsästysketju, joten eihän tämä viesti mulle ainakaan ihan aukea....Juu ja toi E-M viesti 2024-09-28 11:10:47 ei siis ollut omani.
Nyt huomaan myös paremmin ettei sillä ole välimerkki kiinni sanassa. Trolli tekee tota jatkuvasti. Nykyään kiinnitän siihen automaattisesti huomiota. On todellakin näköjään vain mun oma tapani käyttää tuota jatkosymbolia, mutta trolli aloittaa sillä ihan keskeltäkin ketjua :DD Ja tuossa juuri ihan puskista laittaa sen, muttei osaa käyttää sitä. Se jätti siihen välin.
- Anonyymi
Jos ei saa tappaa, niin voisko vähän haavoittaa?
- Anonyymi
Raukka. Ole nyt hiljaa :D
- Anonyymi
Mitäs metsämiehiä Heinämaalle Ylikosken tiellä seisoskelee talojen nurkissa ja autojen vieressä. Mitäs metsästyslaki sanoo.
- Anonyymi
Ei niillä ole ennään panoksia. Ei aseessa eikä housuissa.
- Anonyymi
Tuomarin porukkaa niillä on ihan omat metsästystä koskevat lait.
- Anonyymi
Pari viikkoa vielä kuivanolla rauhalista sitten alkaa Hirvijahti. Kaivakaa metsässä liikkujat luotiliivit esiin. Kuivanon hirvimiehet aloittaa jahdin .... vahvistettuna Nastolan ohiampujilla.Varokaa.
- Anonyymi
Kuivanto pitää liittää Lahteen. On sen verran fiksua porukkaa siellä.
- Anonyymi
Kuivanto on aina ollut Orimattilan rakentavia kyliä. Nyt kaupunki antaa heille turpiin ja tappaa elinvoimaisen kylän.
- Anonyymi
No siinä alkais griinpiissin porukoillakin tulee suru puseroon kun metsästystys loppuisi. Peura ja hirvikannat ottaisivat melkoisen loikan. Ihmisiä kuolis liikenteessä potenssiin viisi kun hirviä oliskin kymmenen vuoden päästä enemmän kuin viisinkertainen määrä. Kaikki petokannat ampaisisivat nousuun ja sudet söis lapsia ja kotieläimiä. Sit olis taas suru puserossa, kun elukoit olis liikaa.
- Anonyymi
Mä muuten oikeasti uskon että TÄÄ joku, joka tän diipaviestin laittoi on ilmiantanut mun ton ekan viestini. Nää yleensä on nimittäin menneet silleen. Se sopisi yhteen. Eli... joku ei tykkää viestistäni ja ilmiantaa minun viestini. Siinä kestää aikaa ennen kuin ne poistuu ja tää laittaa omansa tänne, jotta se muka selittäisi sen että ketju nousi.
Mun viesti(t) ei ole vielä poistuneet, mutta mä jo tän alimman viestin tulon jälkeen epäilin että taitaa olla menossa :) Ihan siis vain...
Se selittäisin kun aina samaan aikaan kun multa on viestejä poistunut niin "tilalle" on tullut joku plaa-viesti. Aina jotenkin se Plaah-viestin laittaja näyttäisi olevan se ilmiantaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä muuten oikeasti uskon että TÄÄ joku, joka tän diipaviestin laittoi on ilmiantanut mun ton ekan viestini. Nää yleensä on nimittäin menneet silleen. Se sopisi yhteen. Eli... joku ei tykkää viestistäni ja ilmiantaa minun viestini. Siinä kestää aikaa ennen kuin ne poistuu ja tää laittaa omansa tänne, jotta se muka selittäisi sen että ketju nousi.
Mun viesti(t) ei ole vielä poistuneet, mutta mä jo tän alimman viestin tulon jälkeen epäilin että taitaa olla menossa :) Ihan siis vain...
Se selittäisin kun aina samaan aikaan kun multa on viestejä poistunut niin "tilalle" on tullut joku plaa-viesti. Aina jotenkin se Plaah-viestin laittaja näyttäisi olevan se ilmiantaja....Tiedätkö kuule kun mä jotenkin ymmärsin että se gyneraiskaus olisi ollut kosto siitä että olen ilmiantaja/todistaja. Tiedätkö kuule mitä sunlaisille täällä tehdään? Tiiätkö?
Aika jännää on, kun meikä kuitenkin virallisesti selvittelen asioita esim. laittamalla asiakaspalautetta ja yritän sitä läppärivarkauttakin selvittää, niin sitten mulle raivotaan. Outoa eikö? Meikä haluaa asiat VIRALLISESTI ja SELVITETTYÄ, mutta jotenkin olen AINOA, joka sitä tekee.
Ironia on siinä että minun tekemisistäni sitten levitellään juoruja. Minun menemiset ja kirjoitukseni levitellään, minun juttuni ilmiannetaan. Eikö se ole ilmiantamista myös?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421840
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir274951- 35828
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78777Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10682Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44661Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48646- 43620
Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53612