Riitelevät naapurit

Kainuusta86

APUA!!!
Olen nyt puoli vuotta asunut uudessa vuokra-asunnossa ja alakerran pariskunta riitelee erittäin useasti. Riitely sijoittuu yleensä ilta-yö sektorille mutta viikonloppuna yleensä yötäpäivää. Riitel ei ole mitään sellaista, että tavaroita lentäisi yms. mutta erittän häiritsevää, kun kyseessä vielä vanha talo, jossa seinät paperia ja kaikista tuuletusaukoista ääni kantautuu asuntoon. Monta yötä jo joutunut valvomaan heidän takia.... Uskon, että he käyttävät myös jotain aineita. Isännöitsijälle olen monta kertaa jo ilmoittanut asiasta ja hän kuulema ollut yhteydessä hallituksen puheenjohtajaan. Hän myös käski soittaa poliisit seuraavalla kerralla. Kuitenkin itselleni jäi sellainen fiilis, että hän ei uskonut, että häiriötä riitelystä olisi. Tänään taas koko illan ollut riitelyä mutta en uskalla soittaa poliiseja, koska epäilen että voisivat tietää, että olen ollut soittaja, koska olen asunut vasta vähän aikaa asunnossa ja rapussamme ei niin montaa muuta asukasta ole. Mitä siis teen......

11

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukakummamissä

      Käy puhumassa mielenterveyshoitajalle ja pyydä, että naapurin pariskunta voisi keskustella ongelmistaan hoitajan läsnä ollessa. Keskustelu avaisi uusia näkökulmia ongelmiin, joita heillä on. Älä mene riitelyyn mukaan riitelemään, vaan jätä ongelma asiantuntijoille.

      • rauhala

        Vittuli kun naurattaa aina tämä ,mielenterveys plääp lääp.Osa hoitsuistakin tarvitsee mieliapua,popsii lääkkeet salaa töissä ja on niin hyvää olevinaan.Ei tarvitse olla mielenterveysongelma,jos on erimielisyyttä suhteessa,voit runkata tämän kirjoituksen lukemisen jälkeen.


      • Anonyymi

        Juu "hyvä" vinkki. Käy vaan puhumassa mielenterveyshoitajalle naapureistasi. Silloinhan olet itse se potilas ja OmaKanta on sen jälkeen täynnä merkintöjä siitä, että olet hakeutunut hoitoon mt-ongelmien takia. Ja naapurit jatkavat omaa elämäänsä ja sinä saat itse ns. hullun paperit.


    • s02360236

      Paras tapa on yrittää nauhoittaa mölyä. Kukaan ei voi väittää vastaan.

      Itse tein useita valituksia naapurin riitelevästä nuoresta pariskunnasta. Äijä huusi kurkkusuorana "JUMALAUTA!" ja niin edespäin.

      • Tyiwe

        Jos joskus pääsee kirosana kotona vähän äänekkäämmin se on ihan normaalia, mutta jos se on jokapäiväistä, niin silloin se on jo häiritsevää. Voisivat opetella tapoja. Ei kaikkien naapureiden tarvitse kuulla joka päivä avautumisia.


      • dudai

        Jos olet kuullut väärin?onkin huutanut JUMALA AUTA.


      • politsei
        Tyiwe kirjoitti:

        Jos joskus pääsee kirosana kotona vähän äänekkäämmin se on ihan normaalia, mutta jos se on jokapäiväistä, niin silloin se on jo häiritsevää. Voisivat opetella tapoja. Ei kaikkien naapureiden tarvitse kuulla joka päivä avautumisia.

        Juoskaa ostamaan nauhurit nopeasti,kyttäystekniikka ei riitä enään.


      • Vaklaajalld

        Myytävänä kuuntelulaitteita joilla kuulee mitä seinän takana tapahtuu. Vahvistaa äänisignaalin. Ei tarvitse arvailla mitä naapuri puhuu.


      • Prwg

        Onhan tämä yhtä laitonta kuin puhelimeen vakoiluohjelman laittaminen tai google tilille murtautuminen.


    • vai

      Johan olet tehnyt kirjoittanut tänne,mistä et apua saa.Taidat olla itse jotenkin vähäälyinen.

    • Anonyymi

      1) Älä liiku tyhmien ihmisten kanssa, tyhmissä paikoissa, tyhmiin aikoihin.

      2) Älä antaudu tarpeettomiin keskusteluihin ulkopuolisten kanssa.

      3) Älä avaa tuntemattomille ovea.

      4) Älä kyläile.

      5) Tervehdi vain jos sinua tervehditään.

      6) Älä kerro itsestäsi muille.

      7) Älä lainaile.

      8) Älä juoruile.

      9) Älä sotkeennu muiden asioihin.

      10) Älä käytä huumeita.

      11) Älä ole yliaggressiivinen

      12) Älä ole alistuva.

      13) Pukeudu asiallisesti.

      14) Käyttäydy kohteliaasti.

      15) Älä vaivaa muita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe