Epson XP-520 näyttöön tuli viesti: "Mustetyyny on huollettava E11." Miten tulee toimia? Tietääkö joku ratkaisun pulmaan. Kiitos!
Tulostimen mustetyynyn huolto
Eino-Pekka
5
10098
Vastaukset
- Anonyymi
XP-510 sama juttu. Lukitsi säiliöpaketin oikeaan reunaan. Siellä ala jotain ja etupuolelta purin auki oikeassa reunassa olevan säiliön mihin johtaa putki mustetta. Todella piukkaan imenyt mustetta, mutta siitä ei mitään tietoa elektroniikalle.
- Anonyymi
Miten käynnistää laite uudelleen mustetyynyn puhdistuksen/ kuivauksen jälkeen?
- Anonyymi
Se pitäisi vaihtaa, mutta riittää kun huuhtelee lämpimällä vedellä.
- Anonyymi
XP-510 mustetyyny huollettava. voiko itse puhdistaa sen.
- Anonyymi
Minullakin XP-520 tarvitsee mustetyynyn huoltoa virhekoodi E-11. Mikä neuvoksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849