Tämä kysymys voisi olla jollain muullekin sivulla, mutta en keksi millä.
Onko miten yleistä että nuorempi veli on isoa veljeä voimakkaampi? Kun itse olin 17v ja pikkuveli 14 v, niin hän oli jo silloin minua parempi keihäänheitossa, painissa, painonnostossa, kädenväännössä jne. Minä olin parempi kestävyysjuoksussa ja muissa kestävyyttä vaativissa lajeissa, joita ei harrastettu.
Kylän pojat harrasti voimalajeja melkoisen pienestä, nostettiin isoa kiveä, heitettiin autonrengasta jne. Tietenkin porukan vahvin tiedettiin ja hän keräsi ihailut. Tiedettiin myös se, että pikkuveli oli minua voimakkaampi. Veli tiedosti myös itse asian, painiottelu päättyi siihen. että hän läpsi pakaroitani ja joskus vanhempana hän on heittänyt minut väkisin pihalle.
Tietenkin sitä pyrkii nostamaan omaa arvoaan, sellaisilla suorituksilla, joissa oli itse hyvä, mutta nepä ei muita poikia erityisesti kiinnostanut. Ketä kiinnostaa se, että ajaa tunnissa pyörällä kaupunkiin, jos sinne menee autolla reilussa vartissa.
Onko miten yleistä, että pikkuveli kasvaa edelle ja minkälaisia ongelmia siitä on koitunut ja kuinka niitä olette hoitaneet?
Pikkuveli kasvaa vahvemmaksi
Pikkuveljen-varjossa
0
149
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871504
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141400Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras541219- 281114
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118962Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19872
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 46733
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715