onko lahdessa hennesii?
h&m
8
862
Vastaukset
- joo
No on, Forumissa. Ai niin, ja toinen Sykkeessä.
- kyselijä
aijaa..kiitos viestistä...entiennytkää,et lahdessa on forumki... sehä on suomen hesa no.2
;)
- ei sentää..
Lahes mitää Forumeita oo, TRIO se on ollu tähän asti ainaki... ;) ja toinen Sykkeessä, juu...
- Mä vaan...
Niin tarkalleen ottaen Lahdessa on Forum Triossa...
- vanhus
Mä vaan... kirjoitti:
Niin tarkalleen ottaen Lahdessa on Forum Triossa...
Niin, ensin siinä oli Citymarket, sitten tuli Forum ja Forumin ympärille kasvoi Trio. Forum on vieläkin olemassa, on nyt vaan osa Trioa. Ihan kuin Aleksanteri on myös osa Trioa, siinä toisella puolella.
- vanhus
vanhus kirjoitti:
Niin, ensin siinä oli Citymarket, sitten tuli Forum ja Forumin ympärille kasvoi Trio. Forum on vieläkin olemassa, on nyt vaan osa Trioa. Ihan kuin Aleksanteri on myös osa Trioa, siinä toisella puolella.
Siis Centrum eikä Citymarket...
- tyhmät!
vanhus kirjoitti:
Siis Centrum eikä Citymarket...
Kyllä siihen vaan ihan FORUM-niminen kauppakeskus rakenettiin 1980-luvulla. Vieressä oli ihan erillinen Centrumin tavaratalo, joka tosin veteli siinä vaiheessa viimeisiään ja sen tiloihin tuli Tiimari ja toiseen kerrokseen muistaakseni joku huonekaluliike. Kolmas erillinen rakennus oli Aleksanterin tavaratalo. Iso tavaratalo sekin. Ja näistä kaikista ei ole edes pitkä aika.(Olen 31 vuotias, eli teini vain 15 vuotta sitten.) Centrum sitten purettiin perustuksiin asti pois, rakennettiin uudestaan, liitettiin Forumiin, joka on siis ailkuperäisessä asussaan. Ja Aleksanterin sisus muutettiin vain vähän ja siitäkin tehtiin kauppakeskus. Keskimmäinin pala sai nimen Opaali. Ja kun tälle kolmen kompleksin yhdistelmälle järjestettiin nimikilpailu, sai se nimen TRIO. Nykyisin siihen kuuluu myös Hansa.
- löytyy
tyhmät! kirjoitti:
Kyllä siihen vaan ihan FORUM-niminen kauppakeskus rakenettiin 1980-luvulla. Vieressä oli ihan erillinen Centrumin tavaratalo, joka tosin veteli siinä vaiheessa viimeisiään ja sen tiloihin tuli Tiimari ja toiseen kerrokseen muistaakseni joku huonekaluliike. Kolmas erillinen rakennus oli Aleksanterin tavaratalo. Iso tavaratalo sekin. Ja näistä kaikista ei ole edes pitkä aika.(Olen 31 vuotias, eli teini vain 15 vuotta sitten.) Centrum sitten purettiin perustuksiin asti pois, rakennettiin uudestaan, liitettiin Forumiin, joka on siis ailkuperäisessä asussaan. Ja Aleksanterin sisus muutettiin vain vähän ja siitäkin tehtiin kauppakeskus. Keskimmäinin pala sai nimen Opaali. Ja kun tälle kolmen kompleksin yhdistelmälle järjestettiin nimikilpailu, sai se nimen TRIO. Nykyisin siihen kuuluu myös Hansa.
Erona näissä Lahden kahdessa H&M:ssä on se, että vain Sykkeessä on myös lastenosasto. Sykkeen liike on muutenkin isompi kuin Trio Forumissa oleva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653