Työpäivän ensimmäinen haaste

13

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkzzkzkzlls

Ja Elektrolinnan halvin kolvi, mitä rahalla saa?

• AikaaOnKulunut

Sagittarius hengissä - Taivaan-kiitos sille.

:)

• NixWeller

Kelponen kolvi - MUTTA - huonolla hoidolla?

Juotossession päätteeksi sulattaa siihen kärkeen tinaa, kunnes se jäähtyy ja ruostumatonta teräsvillaa kärjen puhdistamiseen lähikäymälän siivousvälinehyllystä - minulla pestyssä tonnikalapurkissa johon tarvittaessa kolvin tökkään.

Sitten FLUXILLA onnistuu - vaan ei poista vapinaa käsistä.

• Meikä-

Eiks toi oo joku wellerin kolvi, mul on tyyliin samanlainen piimetallitermostaatilla. Riittää ihan hyvin omille taidoille läpijuotettavien kanssa, ei oo kolvista vaan taoidoista kiinni

Aloittajalle kyl suosittelisin kolmatta kättä noihin hommiin.

• ei_kolvista_kiinni

Nimenomaa, hommia aloitellessa eräs radioharrastaja lämmitteli vielä sähkölevyllä "kolvia", sellaista metallivartista, missä on päässä teräväksi viistetty vasara. Hyvin silläkin sai tehtyä, kun osasi niksit miten se käyttäytyy.

• dfhdfhsdhfdhfd

Sanoisin että toi on Elektrolinnan myymä parin kympin Fixpoint. Ei tuo nyt muuten mikään ihan paskin ole, mutta kärjet tuossa pysyy jotenkin erikoisen huonosti kiinni. Aina kun se lämpenee, niitä pitää kääntää kiinni. Ei ole valmistajalle tullut mieleen, että kolvissa saattaa tapahtua lämpölaajenemista..

• Se kolmas käsi on kyllä olemassa jos olisin malttanu hakea vakiotyötiloista. Tällä hetkellä tehdään työt väistötiloissa.

• jkaaa

Hohhoi!
      Paska kolvi, tina on tankoa ja juotetaan crimppi, joka pitäisi puristustyökalulla liittää!

Potkut tuollainen meillä saisi!

• Kaikki ihan päin mäntyä ja silti tuli hyvä.

• Ihanpäinpeetä
        SagittariusM-61 kirjoitti:

Kaikki ihan päin mäntyä ja silti tuli hyvä.

Ei päin mäntyä vaan persettä!!

• Vaikka sitten niinkin mutta siltikin tuli hyvä.

• taitava
        Ihanpäinpeetä kirjoitti:

Ei päin mäntyä vaan persettä!!

Jotkut tarvii kalliit vehkeet että sais edes välttävää jälkeä aikaiseksi. Joillekin riittää halvat vehkeet ja saa laatua aikaiseksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3762
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      35
      3242
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3209
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2884
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe