onko olemassa hylsyjä (kuusiokanta) jossa ulkopuolella kuusio muoto

ewfewf

Onko olemassa hylsyja (esim. 1/2 tuuman) jossa olisi ulkopuolella "kuusiomuoto" sen kuusiokannan lisäksi johon siis väännin (räikkä tms.) kiinnitetään. Eli siis joskus ahtaissa paikoissa ei räikkä enää mahdu mutta sitä hylsyä voisi vääntää siitä rungosta.

11

1085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osa-aikaeläkeläinen

Onhan kuusiokolokärkiä ainakin. Niissähän on 6-kantti josta voi vääntää.

• t4tr
      • Osa-aikaeläkeläinen

Onhan räikkälenkkiavaimia. Sekin tosin jää ahtaassa paikassa pulttia avatessa jumiin. Kiintoavain toimii molempiin suuntiin.

• y3trr

Torxin kärkiä esim. T55 on olemassa....XZN kärkiäkin näkyy olevan. Mutta jos siis olisi kyseisissä myös hylsyissä ja hylsykärjissä ulkoreunassa muodot niin joskus voisi ahtaassa paikassa olla apua.

• w1power
    • kyujyhyy

Mites toi kaipaamasi eroaa kiinto tai lenkkiavaimesta?

• w1power

joskus kanta on syvällä, hylsy on ainoa mahdollisuus.

• Oodioo

Joissakin sytytystulppa hylsyissä nähnyt, joista voi päästä ottaa kiinni lenkillä.
      Esim. http://yato.com/products/5/YT-1254

Taitaa vaan pituus hylsyssä olla silloin jo liian pitkä, että olisi hyötyä. Mielummin sitten räikkälenkkiä.

Noissa Wera/Stahlwille ja muissa premium hylsyissä on ulkopuolella otetta varten hammastus, mutta en lähtisi niistä pihdeillä vääntämään.

• w1power

vissiin normaalihylsyä haettiin, missä on vääntövarren päässä kuusio-ote ulkopuolella.

justiin hain tulppahylsyn motonetista, ko perämoottorin tulpat piti ottaa irti ja kopan alaosa oli tiellä.

katoin firmalla konehylsyvalikoimaa, niin kaikki oli ilman kuusio-otetta.

jos hommaa laatuhylsyn, niin aika kovaa saa vääntää sellaisellakin.

ei kai tulppahylsy ole ongelma. lyhentää pystyy kyllä.

• fghjkul

Tulppahylsyn lyhentäminen ei toimi, kun yleensä sitä "otepituutta" ei ole sisällä koko hylsyn matkalta vaan vain muutama sentti päässä.
        Hieman matalampi rakenne verrattuna normi hylsyjen räikkävääntimiin tulee jos hommaa adpterin joilla hylsyä voi vääntää kiinto tai lenkkiavaimella esi. Biltema 10-370.

Mutta jos minulla jotain satunaista tarvetta tuommoselle kysytylle olisi niin minä ainakin näyttäisin hylsylle hiomakonetta ja hioisin hylsyyn ulkopuolelle kantit joihin joku kiintoavain kävisi.

• 12332

Hylsyyn voi laittaa jatkovarren tai nivelen, tai loivan s muotoisen jatkovarren.

Kaikella muulla vääntämisellä tarvitset enemmän tilaa jos aiot hylsyn rungosta vääntää muulla kuin jatkovarrella vääntimellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      218
      4280
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3299
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      261
      1908
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      5
      1347
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1207
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      158
      1148
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      855
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176