Mul on tylsää mitä teen?

siiritii

Joo, että kysyn mitä itse teette, kun teillä on tylsää tai ehdotuksia mitä tehdä, kun on tylsää.

22

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki59
      • siiritii

        Voisin, mut mikä?


    • fsggs

      mee avantoon talvivaatteissa, oo sielä minuutti, kiipee ylös, seiso ulkona tulettimen eessä 10 minsaa, riisu sitten vaatteet, mee alasti pyöriin lumihankeen, käy kylmässä suihkussa, pue sitten pelkkä haarniska päällesi ja käy ärrältä ostamassa litra jäätelöä. Syö kaikki jääkylmän kokiin kanssa. Hakkaa sitten halkoja tunti tylsällä kirveellä leninki yllä polvillasi kellarissa jonka lattialla on 30 senttiä kylmää hiekkavelliä.
      Tule sitten sanomaan onko vielä tylssää

    • Kirjoita kirje.

      • Siiritii

        Hyvä idea. Tykkään kirjoittaa ylipäätänsä jotain


      • Siiritii kirjoitti:

        Hyvä idea. Tykkään kirjoittaa ylipäätänsä jotain

        Hienoa...


    • myeeh

      Tylsyys on aika lailla vaan asenteesta kiinni. Tekemistä on aina vaikka mitä

    • oppeliini1

      Mitä sä haluaisit tehdä?

      - Maalata vesiväreillä ,akryyleillä, oljyväreillä? Mutku mä en osaa! ei tarttekkaan. Youtubissa on sadoittain oppitunteja, valitse joku ja tee kuten neuvovat.
      -oppia uuden kielen? Mutku mulla ei ole opettajaa! Et tarvitsekkaan! Kipitä kirjastoon ja valitse haluamasi kielikurssi ilmaiseksi!
      -Oppia kokkaamaan terveellisiä ja halpoja ruokia? Mutku mä en tiedä mistä edes alottaa! Et tarvitsekkaan! Valitse internetistä, jonkun niistä aina saatavilla olevista miljoonasta reseptistä ja ala kokkaamaan.
      -Liikkua enemmän? Mutku mul ei oo ketää kenen kaa mennä. Ei tarvitsekkaan, järjestä lenkkeilysi päiväsaikaan, lappustereot (joko äänikirja tai joku opetusohjelma) kuultavaksi ja muutama kilometri taittuu huomaamatta.
      -auttaa vanhempiasi kotihommissa? mutku ne ei koskaan pyydä mun apuu. Ei tarttekkaan, näytä pikkusen omaalotteisuutta ja tarjoudu pesemään ikkunat, lattiat, järjestämään jääkaapin, komerot jne.
      -onko naapureissasi ketään vanhusta joka ilostuisi seurastasi? On, mutku ne on niiiiin vanhoi! Entä sitten? Itsekkin vanhenet joka sekuntti! mene vain reippaasti luokseen juttelemaan ja kysy haluaisiko hän/he että lukisit ääneen seuraavalla kerralla vaikka sanomalehden tai kirjan. minkä nimisen?

      Tuossa nyt muutama laadukas ajanviete. Kokeile muutamaa.

    • kävelylle

      No näprää sitä kännykkää...sitähän te kaikki pennut teette 24h/vrk. Sitte väsyneenä kouluun kitisemään..miks tän koulun pitää alkaa niin aikaisten....

    • Hurahtanut
    • andrukela-nhgj

      No tänää meni 11 tähän asti kuoseissa kävelyä ja busseilua tietty kauppajutut (sosiaalinen tilanne) metrollaki menin. Aina vitun amfe ahdistaa. Vaikka ois 5 sedatiivia/antioksiolyytia veressä niin... Meni vähän ohi aiheen. En muista lähetetään tämmöse.

    • Hurahtanut

      Kato nyt se thaimaalainen nuortensarja tai tulee pataan!

    • SueEllen

      Katson esim. TV7:aa: http://www.tv7.fi/vod/category/8/

      Jeesuksen johdatuksessa harvemmin on tylsää, se on yliluonnollista, suurempaa rakkautta ei ole kuin Jeesuksen rakkaus sinua kohtaan. Hän on elävä Jumala, joka kuuntelee, vastaa, johdattaa...

    • thotiana

      urheile, ole kavereiden kanssa, tee ruokaa/leivo, siivoa, järjestele huonettasi/koko asuntoa, piirrä, maalaa, lue, mene kävelylle, käy shoppailemassa...

    • SueEllen

      Ei mitään urheilua, leipomista ym. ym. Jeesus se on mikä poistaa tylsyyden ja johdattaa teidät Nazarettiin. Siis Jeesus!!!

      • Kemikaalia

        Ei aina tarvi olla kivaa kuitenkaan vaikka kuinka yrittää!


    • SueEllen

      Ei tarvitse yrittää, Jeesus yrittää puolestamme ja lopussa olemme kaikki voittajia. Uskokaa pois, Jeesus on sieluissamme Jerusalemissa, mutta tulee tuomitsemaan sieltä käsin kaikki syntiset.

    • Runkkupoika

      Kun mulla on tylsää kaverit paikalle ja pullon pyöritystä. Siihen ekaksi tyhmiä tehtäviä paperille vaikka kymmenen kappaletta. Ja sitten ympyrään ja homma alkaa meillä kakaroilla. Kun pullon suu
      osoittaa juuri sinua saat valita totuus tai tehtävän. Eli porukka kysyy sulta tyhmiä ja sinä vastaat siihen miten parhaiden osaat. Tai tehtävä mikä on juuri mun heinääni. Nouse yläs tuolille seisomaan
      ja näytät kaikille oletko poika vai tyttö. Ja porukalla on hauskaa kun saavat nähdä läheltä millainen se
      on mulla kun sojottaa aivan sairaasti. Sinä itse voit keksiä kavereiden kanssa vaikka mitä tehtävää.
      Mun kavereillani on joka kerta kun olemme meillä tai muualla leikkimässä sitä pullon pyöritystä. Mene alaste aikuisten eteen ja puhu heille jotain tyhmää. Kuten äiti miksi mulla on tämä pystyssä.

    • SueEllen

      Älä pyörittele pulloa. Sinusta saattaa tulla alkoholisti. Tutustu Israelin historiaan. Mielenkiintoisia asioita esim. kuinka vahva Jeesus oli ja on edelleen jopa Suomessa. Jeesus tekee syntiä meidän puolesta.

    • Anonyymi

      -Lue
      -Ui
      -Luistele
      -Hiihdä
      -Kerää luonnosta roskia ja pulloja
      -Aloita kiinnostava harrastus
      -Maalaa
      -Piirrä
      -Väritä
      -Ole kavereiden kanssa
      -Pyöräile
      -Lenkkeile
      -Etsi rahaa maasta
      -Tee palapelejä
      -Hoida eläimiä

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      4365
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2428
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2161
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2126
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      112
      1763
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1442
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1402
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      334
      1363
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1327
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe