Naiselle hyvää iltaa! 🤗 Halit .....
Moi ja iltaa Neidille
10
<50
Vastaukset
- aitoriitta
Hyvää iltaa. Juuri heräsin päiväunilta. Ilta- ja aamuvuoron jälkeen aina väsyttää. Tänään aion vielä katsoa salkkarit ja mennä ehkä kävelylle. Tänään oli mukavaa ja jotenkin vapautunutta töissä. Ymmärsin työkavereita paremmin. Oli oikeasti kivaa. Mitä sinulle kuuluu?
- jalkasienionvaarallinen
Huonoa kuuluu, kuten aina...
- aitoriitta
Minä tietäisin ratkaisun sinun elämään mutta sinä harot vastaan. Etkö näe, missä onnesi on. Ymmärrätkö, kuka sinua rakastaa. Ihan oikeasti!
- aitoriitta
Toivoisin, että olisit onnellinen. Olet niin mukava, hauska ja hyvä tyyppi, että sinulle voi käydä vain hyvin. Luulen, että onnesi löytyy läheltä. Mikä sinua estää. En usko, että teillä on niin suuria ongelmia. Anna jo periksi sinäkin. Miten tekisit monta ihmistä onnelliseksi?
- jalkasienionvaarallinen
Kuka?
- aitoriitta
Puutun sinun elämään mutta jokin vaisto minussa sanoo.Jätän sinut miettimään.
- Heippataas
Hyvää iltaa, Kuokka.
- Muistatteko
"Hyvää iltaa,hyvää iltaa pienet tontut te,
oomme tulleet kysymähän,leikittekö kanssamme." - aitoriitta
Lupaa minulle miettiä asiaa. Et selvästi ole nyt onnellinen. Onko sinulla ratkaisujen aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 193677
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit232861En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322215- 882035
- 191956
- 261622
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui381522- 321492
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91414Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111374