Miksi ihmeessä jotkut keski-ikäiset naiset käyttäytyvät kuin pissikset? Supinaa, ivailua, takanapäin juoruilua ja päin naamaa nauramista# yksiAla-asteikäiseltä voi tällaista käytöstä odottaa kaveriporukasssa muttei enää 45-55 v. naiselta.
Keski-ikäinen pissisnaiset
2
157
Vastaukset
- nekaipaavatojennusta
Jos en voisi poistua seurasta niin sanoisin suoraan että alkakaahan käytäytyä jo niin kuin aikuiset ihmiset.
Itse olen 55, enkä teini käytöstä jaksa katsella enään yli kolmekymppisiltä, siinä se se raja menee. Työpaikalla en sietäisi keneltäkään. Sanoisin että noita juttuja harrastatte sitten vaan vapaa ajallanne.
Tuo on selvästi kiusaamista ja siihen pitää puuttua. - tuleÄänestä
Unohda ne - tyhjiössä kasvaneet - keskity olennaiseen
Tule 27.1. ulkoilutapahtumaan klo 16-19
eduskuntatalon eteen
Toppaa päälle, pipo päähän,
ulkoilua hyvässä seurassa
https://www.ric.fi/tapahtuma/keltaliivit-koolle-r-i-c-yellow-vests-gathering/
Selaa kansalaisaloitteita ja ota kantaa niihin jotka kiinnostavat ja joista tiedät jotain
https://www.kansalaisaloite.fi/fi
Sieltä puuttuu vielä aloite kansanedustajan ja muiden päättäjien vastuusta.
Niiden toimet pitäisi saada läpinäkyviksi ja ne pitäisi voida irtisanoa äänestämällä.
Suomi on jo viety laittomasti unioniin ja GCM sopimukseen, eikä näin voi jatkua
Suomeen on täysin mahdollista saada kansanvalta - siihen on jo hyvät perusteet ja tarve on todellinen.
www.suomenkeltaliivit.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827