Tiedän, että tälläkin palstalla pyörii tyyppejä, ketkä etsii tietoa ja kokemuksia ympärileikkauksesta. Itse oon reipas kolmekymppinen mies. Koko ikäni kärsin todella ahtaasta esinahasta, kunnes viime vuoden puolella alkas uusi elämä ja nahka lähti veks. Joillakin auttaa venyttelyt, mulla ei olisi enää ollut mitää saumaa venyttelyyn.
Ennen leikkausta selailin näitä keskustelupalstoja, ja sain kyllä lukea hyviäkin kokemuksia leikkauksista, mutta myös paljon sellaista, joka lietsoi aivan turhaa jännitystä ja vei omaa halua asian pois alta hoitamisesta.
Päätinkin, että jos vain jotenkin voin olla avuksi sellaiselle, joka on samassa tilanteessa kuin itse olin vuosikausia, olen mielelläni avuksi! Teinkin Kik-tunnuksen ymparileikattu86. Laita ihmeessä kysymyksiä jos mielessä sellaisia on! Jaan mielelläni omia kokemuksiani.
Ympärileikkaus
Cutcut
3
258
Vastaukset
- Seölvä-provo
On se hauskaa provoilla.
- Cutcut
Öööö provo mille? On täälä puhelin piippaillu ja vertaistukea koitettu antaa. Sitä iteki kaipasin sillon ennen leikkausta. Hankala ehkä sellaisen ymmärtää, kuka ei joudu moista käymään läpi.
- pakkose
<<jos pysyttäs asias, helppo kirjotella jos ei itse joutunu asiaan, itse olen kans mut ei haittaa, et jos pysyttäs asiassa asialinjalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302945
- 951616
- 1271454
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371274- 801196
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261089- 551017
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270961MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil228953Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall121920