Tiedän, että tälläkin palstalla pyörii tyyppejä, ketkä etsii tietoa ja kokemuksia ympärileikkauksesta. Itse oon reipas kolmekymppinen mies. Koko ikäni kärsin todella ahtaasta esinahasta, kunnes viime vuoden puolella alkas uusi elämä ja nahka lähti veks. Joillakin auttaa venyttelyt, mulla ei olisi enää ollut mitää saumaa venyttelyyn.
Ennen leikkausta selailin näitä keskustelupalstoja, ja sain kyllä lukea hyviäkin kokemuksia leikkauksista, mutta myös paljon sellaista, joka lietsoi aivan turhaa jännitystä ja vei omaa halua asian pois alta hoitamisesta.
Päätinkin, että jos vain jotenkin voin olla avuksi sellaiselle, joka on samassa tilanteessa kuin itse olin vuosikausia, olen mielelläni avuksi! Teinkin Kik-tunnuksen ymparileikattu86. Laita ihmeessä kysymyksiä jos mielessä sellaisia on! Jaan mielelläni omia kokemuksiani.
Ympärileikkaus
Cutcut
3
251
Vastaukset
- Seölvä-provo
On se hauskaa provoilla.
- Cutcut
Öööö provo mille? On täälä puhelin piippaillu ja vertaistukea koitettu antaa. Sitä iteki kaipasin sillon ennen leikkausta. Hankala ehkä sellaisen ymmärtää, kuka ei joudu moista käymään läpi.
- pakkose
<<jos pysyttäs asias, helppo kirjotella jos ei itse joutunu asiaan, itse olen kans mut ei haittaa, et jos pysyttäs asiassa asialinjalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19811773
- 585549
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462857Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152484- 402455
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342023Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71727- 341670