Ajattelin ottaa pelkät meno-paluu lennot hki-varna-(kultahietikko).
Hei! Ajattelin kesäkuun 19-26.6 2019 ottaa pelkät lennot Varnaan meno-paluu.Tätä varten tarvitsen bussiaikataulutiedot (tarkat) mistä kohtaa lähtee mitä bussinumerot ja pitääkö katedraalin kohdalla vaihtaa 409 joka menee k-hietikolle.Sillä osaan kyllä kulkea varnan-k-hietikon väliä, mut bussit lentoasemalle ja takaisin k-hietikolle tuntemattomia.Mitä yks suuntainen kyyti maksaa ja meneekö linjat 30-60min välein tai jotain. Auttakaa jos tiedätte?
bussiaikatauluista varnan lentokenttä-kultahietikko
bussillatälläkertaa
5
1310
Vastaukset
- suositus
Paljon kätevämpää mennä taxilla. Ei ole niin kallista, jos on kerran vara lähteä reissuunkin. Mutta pitää ensin muistaa tinkiä ja sopia hinta kyydistä ennen kuin nousee autoon.
- matkasuunnitteilla
Jos useampi, niin ottakaa taksi. n. 50e edestakaisin..
- Perlaok
saisin tutun suomeapuhuvan taksin 40 levaa suunta, kuten viimeksi tuli hakeen kentältä, mutta busalla pääsis n. 5-6 levaa suunta ku vaivaa vähän ja busat kuulemma kentältä no:409 14 min välein!
- kannattaaa
No mutta tuohan on selvää säästöä. Bussi vie varmaan ihan hotellin nurkille??
- Perlaok
no perlan viereen ainakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184