Minne rekatut palstakamut ovat kadonneet? Mitä on tapahtunut?
Missä rekatut?
81
<50
Vastaukset
- Sun_flower
No toi Tinttu ainaski suuttui että oksat pois:( Ite en oo uskaltanut sanoa mitään sen koommin. Hitosti jäi harmittamaan:( Kiva nähdä kuiteski sinua:)
Mistä ihmeestä hän on suuttunut? Miksi kaikki ovat kadonneet?😮
Kiva että edes sinä poikkesit, mukavaa viikonloppua!😊- Sun_flower
Chihuahua-81 kirjoitti:
Mistä ihmeestä hän on suuttunut? Miksi kaikki ovat kadonneet?😮
Kiva että edes sinä poikkesit, mukavaa viikonloppua!😊Kiitti samoin, Tinttu sanoi vaan että silmät on avautunu täälläki. En tiiä enempää..:( Terkkuja vaan Tintulle, annoit nappi ohjeita:)
Sun_flower kirjoitti:
Kiitti samoin, Tinttu sanoi vaan että silmät on avautunu täälläki. En tiiä enempää..:( Terkkuja vaan Tintulle, annoit nappi ohjeita:)
Oho! Jotain siis sattunut muiden kanssa? Ehkä asia vielä selviää ja Tinttu palaa tänne?
Kyllä minäkin voin neuvoja antaa tarvittaessa.- Silläsehoituu
Chihuahua-81 kirjoitti:
Oho! Jotain siis sattunut muiden kanssa? Ehkä asia vielä selviää ja Tinttu palaa tänne?
Kyllä minäkin voin neuvoja antaa tarvittaessa.Vaihda nimesi tintuksi niin olet uusi tinttu!
- Uskokukaan
Et sitten ole tänne katsonut, kun olet muka niin tietämätön?:D
- Siinä_totuus
Mitään tapahtunut, te naiset olette vain niin vitun kateellisia toisillenne!
- Itseänsä_täynnä
Siinä_totuus kirjoitti:
Mitään tapahtunut, te naiset olette vain niin vitun kateellisia toisillenne!
Kukaan sille ole kateellinen.
- Totuussattuu
Itseänsä_täynnä kirjoitti:
Kukaan sille ole kateellinen.
Kenelle sille? Kaikki naiset on kateellisia toisilleen!
Totuussattuu kirjoitti:
Kenelle sille? Kaikki naiset on kateellisia toisilleen!
Minulla on kolme läheistä ystävää, ja emme ole kateellisia toisillemme. Vaan ystäviä jotka tukevat ja ovat tärkeitä omana itsenään.
- Riidoissako
Yksi näyttää kirjoittavan ripulistin ketjussa.
Olisi kiva kun asiat selviäisi ja että palstakamut edes viitsisivät vaivautua tänne tervehtimään/kertomaan mitä on tapahtunut...?😐
- Itseänsä_täynnä
Porukka tympääntyi samppoopullon kyljessä pällistelijään, itserakas napaansa tuijottaja. Malli muka, ja v^^^t. Oikeet mallit kävelee näytöksissä.
- Eiymmärrä
Te "rekatut" olette omituisia. Vuorotellen huutelette missä kukakin on, ja kukaan ei kuitenkaan vastaa toisilleen. Ja kesken ihmetyksen tuntuu olevan vain yksi henkilö johon kaikki perustuu, vaikka olisikin useampia.
No näköjään ollaan kummallisia.. En tunne heitä palstan ulkopuolella, siksi täällä kyselin ja ihmettelin mitä on tapahtunut..?
Ei sitten vissiin olla palstakamuja, kun ketään heistä ei kiinnosta.. Että kiitti vaan kaikille!😐- Siinäseydin
Chihuahua-81 kirjoitti:
No näköjään ollaan kummallisia.. En tunne heitä palstan ulkopuolella, siksi täällä kyselin ja ihmettelin mitä on tapahtunut..?
Ei sitten vissiin olla palstakamuja, kun ketään heistä ei kiinnosta.. Että kiitti vaan kaikille!😐Kaveeraa pikkupimun kanssa niin porukat palaa.
Siinäseydin kirjoitti:
Kaveeraa pikkupimun kanssa niin porukat palaa.
Enkö ole osoittanut välittämistä kysymällä heidän peräänsä? Tonttu on kirjoittanut ripulistille, mutta ei ole käynyt täällä, vaikka olen kysellyt mitä on tapahtunut..? Että kyllä nyt on jotain mätää meneillään..?😔
Aiemmin myös vastasin siihen että olisin kaveri Arielille, sanoin että toki voidaan olla kavereita. Ei tullut mitään kommenttia..
Nyt on kyllä vika muissa, joiden piti olla täällä keskenämme kamuja.. Mutta eivät sitten näköjään olekaan..😞Chihuahua-81 kirjoitti:
Enkö ole osoittanut välittämistä kysymällä heidän peräänsä? Tonttu on kirjoittanut ripulistille, mutta ei ole käynyt täällä, vaikka olen kysellyt mitä on tapahtunut..? Että kyllä nyt on jotain mätää meneillään..?😔
Aiemmin myös vastasin siihen että olisin kaveri Arielille, sanoin että toki voidaan olla kavereita. Ei tullut mitään kommenttia..
Nyt on kyllä vika muissa, joiden piti olla täällä keskenämme kamuja.. Mutta eivät sitten näköjään olekaan..😞Nyt on käynyt jotenkin tosi hassusti. Jokin aika sitten olit Ilmannimen ja Tinttu-Liinan kanssa yhtäaikaa palstalla. Kukaan teistä ei vastannut toiselleen, vaan jokainen kirjoitteli omiaan ja kaipaili muita. Sinä olit omassa avauksessasi ja Tinttu-Liina omassaan. Kieltämättä tilanne näytti omituiselta. Yritin olla diplomaattinen ja kommentoin Ilmannimelle Magnitogorskin kissoista. Mulla oli tuolloin kova kiire, enkä kerennyt kirjoittaa enempää... (◕‿◕✿)
- Sanonpa_vaan
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Nyt on käynyt jotenkin tosi hassusti. Jokin aika sitten olit Ilmannimen ja Tinttu-Liinan kanssa yhtäaikaa palstalla. Kukaan teistä ei vastannut toiselleen, vaan jokainen kirjoitteli omiaan ja kaipaili muita. Sinä olit omassa avauksessasi ja Tinttu-Liina omassaan. Kieltämättä tilanne näytti omituiselta. Yritin olla diplomaattinen ja kommentoin Ilmannimelle Magnitogorskin kissoista. Mulla oli tuolloin kova kiire, enkä kerennyt kirjoittaa enempää... (◕‿◕✿)
No tuota kummasteli moni, päällekkäin olivat etusivulla jopa.
- Riidoissakokeskenään
Sanonpa_vaan kirjoitti:
Mikäli oikein katsoin niin Tinttu-Liina oli jo lähtenyt palstalta, kun Chihuahua teki oman avauksensa.
- Sanonpa_vaan
Riidoissakokeskenään kirjoitti:
Mikäli oikein katsoin niin Tinttu-Liina oli jo lähtenyt palstalta, kun Chihuahua teki oman avauksensa.
Oikeassa olet osittain, samaa aikaa avaukset olivat etusivulla mutta T-L häipyi päivää aikaisemmin.
- Kiinnostunut_
Nyt on käynyt jotenkin tosi hassusti. Jokin aika sitten olit Ilmannimen ja Tinttu-Liinan kanssa yhtäaikaa palstalla. Kukaan teistä ei vastannut toiselleen, vaan jokainen kirjoitteli omiaan ja kaipaili muita. Sinä olit omassa avauksessasi ja Tinttu-Liina omassaan. Kieltämättä tilanne näytti omituiselta. Yritin olla diplomaattinen ja kommentoin Ilmannimelle Magnitogorskin kissoista. Mulla oli tuolloin kova kiire, enkä kerennyt kirjoittaa enempää... (◕‿◕✿)
Onkos kissat siellä joteski erikoisia? Viisivarpaisia, kaksihäntäisiä tms?;) Kerroppa uteliaalle miekkoselle:)
Tinttu-liina puhui asioista joihin en halunnu ottaa kantaa... Jostain murhasta
ilmannimiiä kirjoitti:
Tinttu-liina puhui asioista joihin en halunnu ottaa kantaa... Jostain murhasta
Ja oltiin eri palstoilla... Mutta en halua ottaa kantaa johonkin murhaan koska en lue sellaisia uutisia. Tinttu-liina ei tykännyt kun en puhunu joulusta tai joululahjoista... Ja saattaa olla muitakin syitä... Kokkola on niin pieni paikka että saattaa olla että tinttu-liina tunnisti minut...
Ja jos tinttu-liina tunnisti minut niin ymmärrän täysin ettei juttele mun kanssani... Kaikista ei voi pitää..
Mutta ei mua haittaa...Chihuahua-81 kirjoitti:
Nyt on kyllä vika muissa, joiden piti olla täällä keskenämme kamuja.. Mutta eivät sitten näköjään olekaan..😞Kiitos. Olet aina ollut ihana mua kohtaan. Rakkadella Ilmannimiiä!
- Täällähaisee
Sanonpa_vaan kirjoitti:
Miksei sitten tiedä tapahtumista mitään?
- Panee_naurattamaan
Täällähaisee kirjoitti:
Jaa, voiko olla niin asiaansa keskittynyt? Kaksi rekattua ilmestyi, kyselijä vaikeni.
Ok. Joskus tulee tehtyä kukin omia avauksia. Mutta toivottavasti asiat järjestyvät ja ollaan hyvää pataa, ehkä Tinttukin vielä palaa?
Täällähaisee kirjoitti:
No itse en ainakaan muista jokaista juttua ja en jaksa alkaa etsimään vanhoja keskusteluja aina.. Ja sitäpaitsi, koettakaa ymmärtää että minulla on elämää myös palstann ulkopuolella!
Chihuahua-81 kirjoitti:
No itse en ainakaan muista jokaista juttua ja en jaksa alkaa etsimään vanhoja keskusteluja aina.. Ja sitäpaitsi, koettakaa ymmärtää että minulla on elämää myös palstann ulkopuolella!
Saattaa olla tinttu - liina tunnisti minut. Kokkola on niin pieni kaupunki...
En yhtään ihmettele jos näin on koska otin riskin kun kerroin mun naapurista...
Elämä on joskus sellaista...
Ja ikivä kyllä jos tinttu-liina on hän niin me emme voi olla ystäviä...
Että sellaista...- Muutarealistia
Chihuahua-81 kirjoitti:
Ok. Joskus tulee tehtyä kukin omia avauksia. Mutta toivottavasti asiat järjestyvät ja ollaan hyvää pataa, ehkä Tinttukin vielä palaa?
Asioilla on tapana järjestyä.
Ei muuta kuin naiset juttua vaan! Muutarealistia kirjoitti:
Ei muuta kuin naiset juttua vaan!Kiitos!❤
ilmannimiiä kirjoitti:
Saattaa olla tinttu - liina tunnisti minut. Kokkola on niin pieni kaupunki...
En yhtään ihmettele jos näin on koska otin riskin kun kerroin mun naapurista...
Elämä on joskus sellaista...
Ja ikivä kyllä jos tinttu-liina on hän niin me emme voi olla ystäviä...
Että sellaista...En voi kyllä uskoa että Tinttu olisi sinulle, Ilmannimi vihainen. Olet kiltti ja mukava.
Chihuahua-81 kirjoitti:
En voi kyllä uskoa että Tinttu olisi sinulle, Ilmannimi vihainen. Olet kiltti ja mukava.
Huomenta. Nukuin huonosti
- Joukotliikkeelle
Muutarealistia kirjoitti:
Ei muuta kuin naiset juttua vaan!Toimii ainoastaan pikkupimun läsnäollessa.
- Lintubongari
Selviskös papukaijan tuntomerkit (kaasuräjähdys)? Harrastajana kiinnostaa noi siivekkäät:)
Joukotliikkeelle kirjoitti:
Toimii ainoastaan pikkupimun läsnäollessa.
Tuo on totta mutta ei se mulle kuulu... Pimu vaan muistuttaa yhtä ihmistä jonka kanssa ei tule livenä toimeen.. En inhoa tai vihaa jos on hän mutta en myöskään välitä nähdä livenä. Palsta toveruus riittää mulle. Jos on hän jonka luulen olevan niin mukava ihminen on mutta meillä on ihan eri intressit yhden asian suhteen... Ja jos on hän niin tietää mistä puhun...
ilmannimiiä kirjoitti:
Tuo on totta mutta ei se mulle kuulu... Pimu vaan muistuttaa yhtä ihmistä jonka kanssa ei tule livenä toimeen.. En inhoa tai vihaa jos on hän mutta en myöskään välitä nähdä livenä. Palsta toveruus riittää mulle. Jos on hän jonka luulen olevan niin mukava ihminen on mutta meillä on ihan eri intressit yhden asian suhteen... Ja jos on hän niin tietää mistä puhun...
Ja reilupeli on.... On tärkein mulle.
Niin ja yhdessä toisessa paikassa on sama juttu... Ihana ihminen mutta me ei tulla toimeen jos on hän jonka luulen olevan.. Ja silloin tietää mikä tuhosi meidän välit
ilmannimiiä kirjoitti:
Niin ja yhdessä toisessa paikassa on sama juttu... Ihana ihminen mutta me ei tulla toimeen jos on hän jonka luulen olevan.. Ja silloin tietää mikä tuhosi meidän välit
Ps. Pelaaminen
- Utelias_kyselee
ilmannimiiä kirjoitti:
Ps. Pelaaminen
Tunnetko Ilmannimi ton merenneitonikin (Ariel)?
- Luontainenkarisma
Nahkeaa näyttää olevan, tyssää kuin seinään.
Luontainenkarisma kirjoitti:
Huoh.. Karismaa löytyy muiltakin, oikeasti, jutelkaa muidenkin kuin Arielin kanssa..
- Tältävaikuttaa
Kiinnostunut_ kirjoitti:
Onkos kissat siellä joteski erikoisia? Viisivarpaisia, kaksihäntäisiä tms?;) Kerroppa uteliaalle miekkoselle:)
Turhaan odotat vastausta. Partahäiskä selkeästi kieltänyt seukkaamasta miespuolisten kanssa.
Chihuahua-81 kirjoitti:
Onko sinulla mitään apua unettomuuteen?
Pikku ystävät. Toinen tuli mun luo polkemaan.
Utelias_kyselee kirjoitti:
Tunnetko Ilmannimi ton merenneitonikin (Ariel)?
Ehkä jos Ariel tietää mitä pelaamista tarkoitan.
Ariel muistuttaa yhtä ihmistä joka on mukava mutta me ei olla tultu ikinä toimeen ja syy ei ollut meidän vaan yhden toisen ihmisen. Jos Ariel on oikea ihminen niin tietää kuka meidän tuntemisen alku aikana aiheutti tappelun ps. Oli lähellä etten lähteny sillon kotiin. Mä olin ulkopuolinen siinä riidassa mutta ei enää ikinä. Se oli eka ja viimeinen.ilmannimiiä kirjoitti:
Ehkä jos Ariel tietää mitä pelaamista tarkoitan.
Ariel muistuttaa yhtä ihmistä joka on mukava mutta me ei olla tultu ikinä toimeen ja syy ei ollut meidän vaan yhden toisen ihmisen. Jos Ariel on oikea ihminen niin tietää kuka meidän tuntemisen alku aikana aiheutti tappelun ps. Oli lähellä etten lähteny sillon kotiin. Mä olin ulkopuolinen siinä riidassa mutta ei enää ikinä. Se oli eka ja viimeinen.Muistan aina se tappelun. Toivottavasti Ariel ei ole hän.
Jos on ni viimeistään helmikuussa näen :-(.ilmannimiiä kirjoitti:
Muistan aina se tappelun. Toivottavasti Ariel ei ole hän.
Jos on ni viimeistään helmikuussa näen :-(.Kyllä meidän tuttavuus on tuulesta tempaistu, eli olet mulle täysin vieras ihminen.
Lintubongari kirjoitti:
Selviskös papukaijan tuntomerkit (kaasuräjähdys)? Harrastajana kiinnostaa noi siivekkäät:)
Voit katsoa ne allaolevasta linkistä. Sieltä löytyy myös kuva...
https://www.google.com/amp/s/pikabu.ru/story/izpod_zavalov_doma_v_magnitogorske_spasli_popugaya_6397838?view=amp- Päivän_paras
https://www.google.com/amp/s/pikabu.ru/story/izpod_zavalov_doma_v_magnitogorske_spasli_popugaya_6397838?view=ampJannu selaa p. as. ka lahkeessa lintukirjaa kotonaan:D
- lukija_yleensä
https://www.google.com/amp/s/pikabu.ru/story/izpod_zavalov_doma_v_magnitogorske_spasli_popugaya_6397838?view=ampMitenkä on pakkasesta selvinnyt, käykö ilmi? Pyrstö kovia kokeneen oloinen, linturaukka:( Toivotaan että elämä jatkui.
- Lintubongari
https://www.google.com/amp/s/pikabu.ru/story/izpod_zavalov_doma_v_magnitogorske_spasli_popugaya_6397838?view=ampKappas vaan, näkyy että on kanarialintu. Kiitti linkistä! Googlekääntäjällä koitin selvittää sisältöä, papukaijaksi lintua tituleerasivat vaikka nokasta noi parhaiten tunnistaa. Sitkeä sissi oli, täytyy myöntää. Ootkos lemmikkieläinihmisiä, viittaisi kaloihin toi profiilikuvan pyrstökäs neito:)
Kyllä meidän tuttavuus on tuulesta tempaistu, eli olet mulle täysin vieras ihminen.
Hyvä.
- Ponnetontaon
Luontainenkarisma kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa tulee kyllä ikävä T-L: n tarinoita.
Ponnetontaon kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa tulee kyllä ikävä T-L: n tarinoita.
Onko se niin vaikeaa, aloittakaa keskustelua, älkää valittako! Ja täällä on muitakin kelle jutella! Avutonta jengiä..
- Kohteliaisuusonhyve
Chihuahua-81 kirjoitti:
Onko se niin vaikeaa, aloittakaa keskustelua, älkää valittako! Ja täällä on muitakin kelle jutella! Avutonta jengiä..
Ja tuo saa ihmiset liikkeelle?
Kohteliaisuusonhyve kirjoitti:
Ja tuo saa ihmiset liikkeelle?
Anteeksi kin olen suorasanainen, mutta on kuitenkin totta mitä sanoin. Keskustelua voi muutkin aloittaa, ärsyttää kun vaan kun tekee avauksen ja se ei kelpaa.. Ymmärrän kyllä että Arielia ja Tinttua kaivataan, mutta satuttaa kun minä ja muut ei kelpaa..😞
- Mitävielä
Chihuahua-81 kirjoitti:
Anteeksi kin olen suorasanainen, mutta on kuitenkin totta mitä sanoin. Keskustelua voi muutkin aloittaa, ärsyttää kun vaan kun tekee avauksen ja se ei kelpaa.. Ymmärrän kyllä että Arielia ja Tinttua kaivataan, mutta satuttaa kun minä ja muut ei kelpaa..😞
77 viestiä eli näyttää kelpaavan.
Chihuahua-81 kirjoitti:
Onko siellä kova pakkanen?
- Rekatut
ovat Suntissa.
- Tuohon_ei_eläin_pysty
Tahvo on 'upseeri' ja 'herrasmies' kiireestä kantapäähän.
- hwfnieioiri
Missä missä ja missä - perseessä...
Liikaa olen puhunut.. En halua sanoa enempää mutta luulen että live elämä sotki palstan. Rauhaa lähetän kaikille.
Sori kun olin huonolla tuulella...- alwaysremember
Muistakaa että Tosirealisti päättää Kokkolan asioista
- MitäsLakiSanoo
Uskokaa nyt. Tosirealisti päättää Kokkolan asioista. Piste.
Oletteko käynyt elokuvissa? Eilen kävin mieheni kanssa katsomassa leffan: Bohemian Rhapsodyn, Queen bändistä, oli kyllä hyvä!
- Sun_flower
Tykkäisin käydä, muttei itellä rahat riitä ylimääräseen:( Paljonko noi leffaliput on nykyään?
Sun_flower kirjoitti:
Tykkäisin käydä, muttei itellä rahat riitä ylimääräseen:( Paljonko noi leffaliput on nykyään?
En kyllä muista paljonko nyt maksavat, mutta ihan liikaa.. Sain parit leffaliput joululahjaksi kaverilta ja käytettiinne tuohon leffaan eilen.
- Sun_flower
Chihuahua-81 kirjoitti:
En kyllä muista paljonko nyt maksavat, mutta ihan liikaa.. Sain parit leffaliput joululahjaksi kaverilta ja käytettiinne tuohon leffaan eilen.
Kiva tuommoinen lahja, kun vielä tykkää leffasta jonka näkee. Toi Bohemian Rhapsody ois takuulla hiton hyvä:) Tykkäätkö niitten musasta?
Sun_flower kirjoitti:
Kiva tuommoinen lahja, kun vielä tykkää leffasta jonka näkee. Toi Bohemian Rhapsody ois takuulla hiton hyvä:) Tykkäätkö niitten musasta?
Niin oli kiva lahja kaverilta.😊 Oli kyllä loistava leffa ja kyllä tykkään Queenin musasta.
- UHJWJDIOOEKOKF
Missä missä ja missä - vitussa tai helvetissä.
- Anteekx
Pyydän anteekx. En sanoja takaisin saa. Oon pahoillani. Rurullisekx tekee.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156