juuh elikkäs, laitteistona alpine cde-178bt, dd 715d4 x2, gas 2000.1d, 240Ah agm akustoo.
ongelmana on semmonen että elementeistä kuuluu kelan kohina kun nostan volumen yli 22. alle sen soivat nätisti ja painetta tulee. mutta kun olen ajanut jonkunaikaa niin elementit rupee ääntämään vaikka volume on nolla, satunnaisesti n. 10sekunnin ajan kuuluu krohohkrohkroh ja sit taas loppuu. olen kokeillut ottaa rca piuhan irti, ei ollut vaikutusta. joten vikaa on turha etsiä mankasta. sitten olen kokeillut parantaa maadoitusta, ei vaikutusta. vika on siis vahvarissa, mutta missä siellä? voiko olla että rcat on lähteny tinauksistaan ja sentakia kuuluu? vai missä vika..
Subbari Ongelma apuja tarvitaan!!
Lörslärä
1
128
Vastaukset
- OikeaHavainto
Olet tehnyt ihan oikean diagnoosin: Ongelmana on subbari, hankkiudu siitä eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804