Seeprapeippo

Seepris

Hei! Olen miettinyt seepra peipon hankkimista ja olen katsonut paljon tietoa netistä mutta minulla on pari asiaa mitkä pitäisi saada selville. Alkavatko ne laulamaan heti aamusta jos alkavat niin mihin aikaan? Sopiiko se lapselle? Jos ne alkavat tappelemaan mihin laitan toisen seepra peipon? Näihin haluaisin vastauksen.:)

2

1007

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiruus

Ei sovi lapselle, kun ei kesyynny niin helposti. Meillä oli kaksi ja illalla alkoivat laulamaan, mutta yksilöllistä kai. Höyhenten irtoaminen on hankalaa häkin ulkopuolellakin.
      Ottaisin lapselle ennemmin marsun. Se kesyyntyy helpommin, eikä ole vaaraa, että satuttaa, kun on vapaana.

• nohnoh

Marsuja pitää olla kaksi, ja turha tarjota marsuja jos kysytään linnuista tietoa.
        Kyllä sopivat ihan hyvin lapsillekin kunhan vastuu on aina aikuisella, ja lapsi hyväksyy mieltään pahoittamatta sen etteivät linnut välttämättä kesyynny.
        Meillä alkaa linnut laulamaan yleensä joskus 8-9 maissa aamuisin, riippuu hieman vuodenajasta ja valosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      73
      1147
    2. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      69
      1108
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      66
      906
    4. 95
      849
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      737
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      721
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      639
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      51
      627
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      24
      616
    10. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40