Zafira vm. 2009 purkaa akkua

EkaOpeli

Ostin vajaa 200tkm ajetun diesel Zafiran lokakuussa, ja nyt on ilmennyt tällainen ongelma, akku tyhjenee parissa päivässä (uusi akku), kun sillä ei ajeta, päivittäisessä ajossa toimii ok, lataa ok, webasto toimii, mutta mikä tyhjentää akun?, kaikki autot ennen tätä ovat kyllä kestäneet vaikka viikonkin ajamattomuuden talvella ilman akun tyhjenemistä, mistä vika voisi johtua?

5

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjyjjy

Webasto käyttää akkua

• EkaOpeli

Meinaatko että webasto tyhjentää akun vaikka sitä ei käytetä?

• Delux

Elektroniikka syypää virran kulutukseen, onko akku varmasti uusi?

• Justus1952

Nykypäivän autoissa tuota vikaa löytyy sieltä täältä eri merkeistä, jos et ole ammattitaitoinen automekaanikko niin kannattaa hakea apua verstaalta ja merkkisellaiselta joilla saattaa olla tiedossa vastaavanlaisia aikaisempia tapauksia. kuten eräs mersumies kerran haki ja haetti vikaa ja lopuksi mersunverstas totesi mittaritaulun syylliseksi, vaihtoivat sen ja vika oli siinä !!!

• Kuski70vee

Mulla oli omassa 2007-diisselissäni samanlaista vikaa. Etsittiin aika pitkään ja huonon käynnistymisen vuoksi vaihdettiin starttimoottori. Laakeri oli kulunut finaaliin, ankkuri hipoi staattoria. Käynnistyminen tuli kuntoon, samoin virta alkoi pysyä akussa. Sanotaan että kaikista autoista tulee vanha ooppleleita. Minulla on ollut niitä 12 kipaletta. Tämä Zafira on ollut paras ominaisuuksiltaan automaattilaatikoineen, mutta pakojärjestelmän/hiukkaspolttimen anturit on pitänyt vaihtaa, samoin egr-venttiili.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe