Tyttäreni harrastaa ratsastusta. Hänellä ei ole tallilla kavereita vaikka vuosia jo harrastanut. Kun kysyy joltain jotain, kaikki vaan mulkoilevat eivätkä välitä vastata kysymykseen. Mitä tämä on muuta kuin kiusaamista jättämällä ulkopuolelle?
Heppatytöt 11-14v
4
130
Vastaukset
- hhehhhh
Onko hänellä koulussakaan kavereita?
Jos ei, niin sitten syy saattaa johtua sosiaalisista taidoista.- Ihmettelentätä
Ei ole sosiaalisista taidoista kiinni. Tallilla jo ollut kuitenkin reilut 6 vuotta. On sellainen ystävällinen ja huomioiva, eikä haittaa vaikka kuka tulisi mitä kyselemään. Ystävystyy kaikkien kanssa nopeasti.
Hei Ihmettelentätä!
Oletko keskustellut asiantiimoilta tallin omistajan tai tallista vastaavan henkilön kanssa? Se voisi auttaa kyseisessä tilanteessa ja haasteessa.
Terveisin NettiSaapas Sotkamo JoniHei. Yleensä kaikilla SRL hyväksymillä ratsastuskouluilla on henkilökuntaa aina paikalla joilta voi kysyä apua tarvittaessa. Onko talli SRL hyväksymä, missä päin sijaitsee ja paljonko siellä on hevosia? Ainakin minulle nämä tiedot kertovat paljon tallin tasosta ja laadusta. Jos tyttäresi on jo vuosia harrastanut niin kuvitteisin tilanteen jossa hän jo osaa käsitellä hevosia ja pärjää tallilla ilman ikäistensä apuakin. Minä olen jo aikuinen tuntilainen. Onko mahdollista vaihtaa tallia tai sinun itse mennä mukaan tueksi? Minkä ikäinen tyttäresi on ja minkätasoisella tunnilla hän on ? C,B vai HeA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846555- 353581
- 443138
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402352Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202113
- 1932087
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292029- 401912
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241648