Tyttäreni harrastaa ratsastusta. Hänellä ei ole tallilla kavereita vaikka vuosia jo harrastanut. Kun kysyy joltain jotain, kaikki vaan mulkoilevat eivätkä välitä vastata kysymykseen. Mitä tämä on muuta kuin kiusaamista jättämällä ulkopuolelle?
Heppatytöt 11-14v
4
152
Vastaukset
- hhehhhh
Onko hänellä koulussakaan kavereita?
Jos ei, niin sitten syy saattaa johtua sosiaalisista taidoista.- Ihmettelentätä
Ei ole sosiaalisista taidoista kiinni. Tallilla jo ollut kuitenkin reilut 6 vuotta. On sellainen ystävällinen ja huomioiva, eikä haittaa vaikka kuka tulisi mitä kyselemään. Ystävystyy kaikkien kanssa nopeasti.
Hei Ihmettelentätä!
Oletko keskustellut asiantiimoilta tallin omistajan tai tallista vastaavan henkilön kanssa? Se voisi auttaa kyseisessä tilanteessa ja haasteessa.
Terveisin NettiSaapas Sotkamo JoniHei. Yleensä kaikilla SRL hyväksymillä ratsastuskouluilla on henkilökuntaa aina paikalla joilta voi kysyä apua tarvittaessa. Onko talli SRL hyväksymä, missä päin sijaitsee ja paljonko siellä on hevosia? Ainakin minulle nämä tiedot kertovat paljon tallin tasosta ja laadusta. Jos tyttäresi on jo vuosia harrastanut niin kuvitteisin tilanteen jossa hän jo osaa käsitellä hevosia ja pärjää tallilla ilman ikäistensä apuakin. Minä olen jo aikuinen tuntilainen. Onko mahdollista vaihtaa tallia tai sinun itse mennä mukaan tueksi? Minkä ikäinen tyttäresi on ja minkätasoisella tunnilla hän on ? C,B vai HeA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1852719- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182227Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073