Voisiko joku katsoa mikä on minulle oikea ratkaisu rakkauselämäni suhteen? Kiitos jo etukäteen.
Ihmissuhdekiemurat
Maisahi
2
113
Vastaukset
- kotinäkijä
Näen että sun pitää keskittyä oikeaan asiaan eikä säätää ihmisten kanssa ,pelata.Ihmekös jos kiemuroita syntyy,ei oikassa elämässä synny sotkuja!
- Lydia_
Parempi tehdä suora ja selkeä ratkaisu, kuin hautoa asiaa ja vatvoa sitä edes takaisin.
Parempi vaihtoehto on tässä tapauksessa se joka johtaa selkeään ja vapauttavaan muutokseen. Ehkä siis suurempi riski, mutta muutos on joka tapauksessa parempi vaihtoehto.
Ilmeisesti vihjeenä valintaan on myöskin yhteistyökyky ja käytännöllisyys, tarkoittaen sitä miten tuon valintasi nyt kohdistat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233