OLEN MYÖS KIELINERO !

Kerska-Terho

Osaan ruottia!
Esim. HUR STÅR DET TILL?
ja suomeksi;
SEISOOKO SULLA TILLI ?

Hassua tuo ruottia kieli!
Eikö totta?

20

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekinvielä

      Peltolassako olet oppinut?

      • Niitin_sielu

        Ei Peltolassa puhuta ruottii!
        Vaan siansaksaa!


    • MoonSuomalaane

      Miksi jotain ruotsinkieltä pitäisi osata, ainakaan kaikkien suomalaisten? Mikä tekee siitä niin tärkeän verrattuna ns "valtakieliin" joiden avulla sentään pärjäisi muuallakin kuin pohjolassa? Aivan älytöntä resurssien haaskaamista yrittää enää nykyään opettaa tällaista marginaalikieltä toisena kotimaisena kaikille suomalaisille.
      Jos nyt joku ei ole vielä huomannut niin esim. uudet yritykset nimetään englannin kielisiksi, jopa valtion/kuntien omistamat, pakolaisia (osaavat tod.näk. paremmin englantia kuin ruotsia) tulee lisää, monen yrityksen virallinen kieli on englanti, jne...
      Kannattaisi nyt vihdoin viimein katsoa totuutta silmiin ja tunnustaa tosiasiat että pitkällä tähtäimellä englannin kielestä tulee toinen kotimainen kieli, jota siis myös ruotsalaiset osaavat!
      Nyt pitäisi pikaisesti vapauttaa niitä resursseja siitä ruotsin kielestä muihin tärkeämpiin kieliin!

      • Virsi.soul.gospel

        MOON SAVOLAANE!
        IHAN OIKEESTI OON SAVOLAANE JA MAAILMAN PARAS IMMEINEN!


    • Tillikumppani

      onksulta ritaliinit loppuneet

      • Kasikuuri

        Ei Mull Oo mitään rintaliivejä!
        Oot pöllö!


    • MoonSuomalaane

      Taidat itse asiassa olla asian ytimessä itse sitä edes tietämättäsi. Ritaliinihan on amfetamiinijohdannainen lääke joten sitä käyttävillä ihmisillä asiakokonaisuuksien hallinta lienee hieman hankalampaa joten ilman muuta on selvää että kun ei olla lääketokkurassa niin asiat nähdään niin kuin ne ovat.

      • armolline

        En tietenkään voi tietää toisten ihmisten terveyteen liittyvistä asioista mitään, koska ovat lain suojaamia yksityisasioita. Älä sinäkään paljasta täällä sellaista toisesta ihmisestä. Paitsi jos olet hän itse, jolloin ihailemme avoimuuttasi.


      • TURON.POSSU
        armolline kirjoitti:

        En tietenkään voi tietää toisten ihmisten terveyteen liittyvistä asioista mitään, koska ovat lain suojaamia yksityisasioita. Älä sinäkään paljasta täällä sellaista toisesta ihmisestä. Paitsi jos olet hän itse, jolloin ihailemme avoimuuttasi.

        Olen hän itse eli idiootti skeptikko!


      • KartsaViiri
        TURON.POSSU kirjoitti:

        Olen hän itse eli idiootti skeptikko!

        Et ole nimimerkki TURON.POSSU kapslokki päällä etkä ilman. Olet amatöörihitsari KehäIII:n ulkopuolelta, etkä ole minä. Ensinmainitun asian otan nyt totena (TL:n määritelmän mukaan), kun huomasin sinun tarttuneen ns. Toivo-syöttiini, ja jälkimmäisen tiedän ihan itsetuntemuksen kautta.

        Poistu tältä palstalta.


      • Virtsakaari
        KartsaViiri kirjoitti:

        Et ole nimimerkki TURON.POSSU kapslokki päällä etkä ilman. Olet amatöörihitsari KehäIII:n ulkopuolelta, etkä ole minä. Ensinmainitun asian otan nyt totena (TL:n määritelmän mukaan), kun huomasin sinun tarttuneen ns. Toivo-syöttiini, ja jälkimmäisen tiedän ihan itsetuntemuksen kautta.

        Poistu tältä palstalta.

        Kirjoituksestasi päätellen olet hyvin vakavasti sairas mielenterveyspotilas!
        Hahahahaaaaaaaaaaaaa!
        Minä olen sinä!
        Hehrhrheheeeeeeeeeee!
        Ja sinä olet Toivo !
        Hihihihihiiiiiiiiiiooo!


      • Fil.maist.turon.possu
        KartsaViiri kirjoitti:

        Et ole nimimerkki TURON.POSSU kapslokki päällä etkä ilman. Olet amatöörihitsari KehäIII:n ulkopuolelta, etkä ole minä. Ensinmainitun asian otan nyt totena (TL:n määritelmän mukaan), kun huomasin sinun tarttuneen ns. Toivo-syöttiini, ja jälkimmäisen tiedän ihan itsetuntemuksen kautta.

        Poistu tältä palstalta.

        En osaa hitsata!
        Joten en ole amatöötihitsari!
        Vaan olen filosofian maisteri!
        Tutkinto on suoritettu Helsingin yliopistossa!


      • hörrrhörrrhihhulihei
        Virtsakaari kirjoitti:

        Kirjoituksestasi päätellen olet hyvin vakavasti sairas mielenterveyspotilas!
        Hahahahaaaaaaaaaaaaa!
        Minä olen sinä!
        Hehrhrheheeeeeeeeeee!
        Ja sinä olet Toivo !
        Hihihihihiiiiiiiiiiooo!

        Sinun profilointisi kannattaa liittää siihen sun rikosilmoitukseesi niin näåhdään kuinka vakavasti se otetaan.


      • IlmoitinYlläpidolle
        hörrrhörrrhihhulihei kirjoitti:

        Sinun profilointisi kannattaa liittää siihen sun rikosilmoitukseesi niin näåhdään kuinka vakavasti se otetaan.

        Kirjoittelet palstalle ihan ihmeellisiä kommentteja!
        Nimimerkistäsi päätellen olet joku hörhöhihhuli, joita ei tällä palstalla kaivata.
        Sotket vain keskusteluja, kun et osaa keskustella palstan aiheista!


      • rauhanyhdisty
        IlmoitinYlläpidolle kirjoitti:

        Kirjoittelet palstalle ihan ihmeellisiä kommentteja!
        Nimimerkistäsi päätellen olet joku hörhöhihhuli, joita ei tällä palstalla kaivata.
        Sotket vain keskusteluja, kun et osaa keskustella palstan aiheista!

        Kuten opettaja, joka välillä käskee takapenkin häiriköitä olemaan hiljaa. Aiheeseen palataan kun rauha palaa luokkaan. Mutta en enää kehota, sillä jokainen postauksesi tulee toimimaan todisteena sinua vastaan.


      • ViirivKartsa
        KartsaViiri kirjoitti:

        Et ole nimimerkki TURON.POSSU kapslokki päällä etkä ilman. Olet amatöörihitsari KehäIII:n ulkopuolelta, etkä ole minä. Ensinmainitun asian otan nyt totena (TL:n määritelmän mukaan), kun huomasin sinun tarttuneen ns. Toivo-syöttiini, ja jälkimmäisen tiedän ihan itsetuntemuksen kautta.

        Poistu tältä palstalta.

        Ääliö!
        Miksi nostat palstalle vanhoja herjakirjoituksiasi!
        Sinä voit poistua palstalta lopullisesti, tietoliikenteen häiritsijä, loukkaaja ja nimimerkkivaras.


    • siitäsejohtuu

      Ruottalaiset on hönöjä.
      Seisooko tilli?!
      Tietenkin se seisoo. Mitä ne nyt tollasii tyhmii kyselee?
      Ne ei tajua asioita.

      • Oulun.Pöljä

        Onneksi tuokaan ei kuljeskele keskuudessamme vapaana, vaan on vartioidussa hoidossa.


      • 5gmies

        Mikä prosenttiosuus koko s24 keskustelupalstan kaikista päivittäisistä viesteistä on sun kirjoittamia?


      • Kunnan_sovittelija
        5gmies kirjoitti:

        Mikä prosenttiosuus koko s24 keskustelupalstan kaikista päivittäisistä viesteistä on sun kirjoittamia?

        Arvelisin, että 30% parhaimmillaan, vuorokauden ajasta riippuen. Minun osuuteni silloin on väistämättä melkein yhtä suuri, koska kehotan häntä pysymään aiheessa tai poistumaan palstalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5524
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2313
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2282
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1034
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      920
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      853
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      783
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      763
    Aihe