Eli nyt ilmeni tälläinen vika. Lukko ei aukene. On ikäänkuin jumissa lukko. Ei käänny avain mihinkään suuntaan lukossa. Ei ole jäässä. Onkohan tuossa mennyt keskuslukituksen sulake vai mikähän voisi olla vikana?
Lukko ei toimi
6
547
Vastaukset
- Näinaukeaa
Lukko on yksinkertaiseati jäässä. Saat sen auki siten, että täytä muovipussi kuumalla hanavedellä, solmi pussi kiinni ja pidä tätä kuumaa pussia siinä lukon päällä esim. 5-10 minuuttia, nyt lukko aukeaa, mutta jäätyessään jumittuu uudelleen, ellet ruuttaa siitä avaimen reijästä lukkosylinteriin lukkosulaa tai lukkoöljyä.
- Aukaisunopastaja
Ellei se autosi ole lämpimässä tallissa, niin kyllä se lukko on jäässä. Vaikka avain menee sinne reikään, mutta lukon haittapalat eivät liiku, niin avain ei liiku kumpaankaan suuntaan.
- Impi
Juntturassa on ja pysyy kun ollut kehnossa käytössä lukkopesä!
- Tummu
Ei ole jäässä. Se vaihtoehto kyllä katsottiin ekana.
- Z18XE
1) Minkä vuotinen Astra kyseessä?
2) Onko avain vaaka- vai pystyasennossa? - Tummu
Vm. 2000 ja pystyasennossa. Autoon päästiin lopulta sisän takakontin kautta jonka lukko saatiin auki. Sulake oli kunnossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623218Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62919
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48913- 48824
- 47762
- 41752
- 39708